Dallas Stars 2021–2022 – takaisin pudotuspeleihin?

  • 306 293
  • 1 469

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Ilmeisesti Dallasilla ei voi olla prospekteissaan liikaa senttereitä, kun ensimmäisellä kierroksella varasivat sentterin Wyatt Johnsonin. Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mitä Jim Nillin päässä oikein liikkuu vai liikkuuko mitään?

Oli kyllä yllätys, että Dallas varasi Wyatt Johnstonin. Siinä vaiheessa, kun Dallas vielä ilmoitti tehneensä Detroitin kanssa nuo varausvuorokaupat niin olin varma, että Dallas ottaa joko Corson Ceulemansin tai Carson Lambosin. Mutta eipä sittenkään. Tosin niinhän se menee, että paras saatavilla oleva pelaaja pitää ottaa, ja toivotaan niin, että se oli Johnston. Johnston taisi olla myös ainoa ykköskierroksella varattu pelaaja, joka ei pelannut viime kaudella lainkaan seurajoukkueessa.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
No joku sieltä oli pakko varata. Innokkuuden näki jo siitä varausvuorotreidistä.

No tietenkin sieltä pitää joku valita, mutta miksi sentteri, kun niitä on meidän prospekteissamme pilvin pimein?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Oli kyllä yllätys, että Dallas varasi Wyatt Johnsonin. Siinä vaiheessa, kun Dallas vielä ilmoitti tehneensä Detroitin kanssa nuo varausvuorokaupat niin olin varma, että Dallas ottaa joko Corson Ceulemansin tai Carson Lambosin. Mutta eipä sittenkään. Tosin niinhän se menee, että paras saatavilla oleva pelaaja pitää ottaa, ja toivotaan niin, että se oli Johnson. Johnson taisi olla myös ainoa ykköskierroksella varattu pelaaja, joka ei pelannut viime kaudella lainkaan seurajoukkueessa.

Korjataas omaakin virheellistä kirjoitusasua Wyattin sukunimen suhteen: Johnston, ei Johnson.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Ilmeisesti Dallasilla ei voi olla prospekteissaan liikaa senttereitä, kun ensimmäisellä kierroksella varasivat sentterin Wyatt Johnsonin. Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mitä Jim Nillin päässä oikein liikkuu vai liikkuuko mitään?

Sentterin on huomattavasti helpompaa pelata laidassa kuin laiturin keskellä. Johnston muutenkin hyvän kokoinen ja hyvin kahteen suuntaan pelaava poika. Hyvä pickki.

Draftin ensinmäiseen päivään olen muutenkin tyytyväinen. Ei lähdetty hurjastelemaan Seth Jonesin perään ja toi treidi oli kanssa hyvä, sillä saatiin lisä vuoroja tälle päivälle.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sentterin on huomattavasti helpompaa pelata laidassa kuin laiturin keskellä. Johnson muutenkin hyvän kokoinen ja hyvin kahteen suuntaan pelaava poika. Hyvä pickki.

Draftin ensinmäiseen päivään olen muutenkin tyytyväinen. Ei lähdetty hurjastelemaan Seth Jonesin perään ja toi treidi oli kanssa hyvä, sillä saatiin lisä vuoroja tälle päivälle.

No potentiaalia Johnstonilla on, mutta ei pelannut viime kaudella muuta kuin Kanadan maajoukkueessa junnukisoissa. Olisi todennäköisesti saatu Johnston myös draftin toisella kierroksella.

Edit. Ja olen myös tyytyväinen, että ei menty Seth Jonesin perään. Suolainen hinta olisi jouduttu maksamaan ja Seth Joneskin itsensä kannaltakin parempi, että valitsi Chicagon: Sai tehtyä paljon rahakkaamman sopimuksen Chicagon kanssa kuin olisi saanut Dallasista.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
No potentiaalia Johnstonilla on, mutta ei pelannut viime kaudella muuta kuin Kanadan maajoukkueessa junnukisoissa. Olisi todennäköisesti saatu Johnston myös draftin toisella kierroksella.

Edit. Ja olen myös tyytyväinen, että ei menty Seth Jonesin perään. Suolainen hinta olisi jouduttu maksamaan ja Seth Joneskin itsensä kannaltakin parempi, että valitsi Chicagon: Sai tehtyä paljon rahakkaamman sopimuksen Chicagon kanssa kuin olisi saanut Dallasista.

Todennäköisesti ois voinu saadakin, mutta Stars halusi Johnstonin ja saivat pickillään haluamansa pelaajan. 2kierroksella ei olisi välttämättä ollut enää tarjolla. Ei tämä kuitenkaan mikää Yegor Chinakovin kaltainen offtheboard pickki ollut.

Uskon kuitenkin, että Joe McDonnell ja muut skouttauksen jäsenet on pikkasen paremmin perillä näistä kuin me mattimeikäläiset. Treidin jälkeen voidaan myös ajatella, et varattiin Wyatt Johnston, #48pick ja #138pick tolla alkuperäisellä vuorolla.

Jim Nilliltä ja muulta frontofficelta hyvä ensinmäinen päivä draftviikonloppuun.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Todennäköisesti ois voinu saadakin, mutta Stars halusi Johnstonin ja saivat pickillään haluamansa pelaajan. 2kierroksella ei olisi välttämättä ollut enää tarjolla. Ei tämä kuitenkaan mikää Yegor Chinakovin kaltainen offtheboard pickki ollut.

Uskon kuitenkin, että Joe McDonnell ja muut skouttauksen jäsenet on pikkasen paremmin perillä näistä kuin me mattimeikäläiset. Treidin jälkeen voidaan myös ajatella, et varattiin Wyatt Johnston, #48pick ja #138pick tolla alkuperäisellä vuorolla.

Jim Nilliltä ja muulta frontofficelta hyvä ensinmäinen päivä draftviikonloppuun.

No annetaan Johnstonille tietenkin mahdoillisuus. En tiedä sitten, miksi varasivat juuri Wyatt Johnstonin, kun siellä olisi ollut vielä varattavissa muun muassa Zachary L'Heureux ja Francesco Pinelli. Kenties Johnstonin Rightin-kätisyys?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ilmeisesti Dallasilla ei voi olla prospekteissaan liikaa senttereitä, kun ensimmäisellä kierroksella varasivat sentterin Wyatt Johnsonin. Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta mitä Jim Nillin päässä oikein liikkuu vai liikkuuko mitään?
Koskaan ei voi olla liikaa senttereitä tai pakkeja. Noilla kahdella on eniten vaihtoarvoakin. Ja sinällään tuolla draftissa ei arvioiden mukaan ollut montakaan varmaa keskushyökkääjää (ykköskierrokselle rankatuista vain Beniers taisi olla "varma").
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Uusien vertailusopimusten synnyttyä Heiskasen lapun kohtuuhintaisuus Dallasille saa vain vahvistusta. Makar saa mitä ansaitsee, ollut hyökkäyssuuntaan vaarallisempi, ja siitä maksetaan. Sen sijaan huutonaurua Seth Jonesin sopimukselle.
 

M10

Jäsen
Uusien vertailusopimusten synnyttyä Heiskasen lapun kohtuuhintaisuus Dallasille saa vain vahvistusta. Makar saa mitä ansaitsee, ollut hyökkäyssuuntaan vaarallisempi, ja siitä maksetaan. Sen sijaan huutonaurua Seth Jonesin sopimukselle.

Kahden vuoden halpa bridgesoppari olisi ollut järkevämpi!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Dallasin tämän vuoden draftin varaukset:

1. kierros: 23. vuorolla sentteri Wyatt Johnston

2. kierros: 47. vuorolla sentteri/oikea laitahyökkääjä Logan Stankoven ja 48. vuorolla puolustaja Artem Grushnikov

3. kierros: 73. vuorolla vasen laitahyökkääjä Ayrton Martino ja 79. vuorolla vasen laitahyökkäjä Justin Ertel

4. kierros: 111. vuorolla sentteri ja vasen laitahyökkääjä Conner Roulette

5. kierros: 138. vuorolla puolustaja Jack Bar ja 143. vuorolla puolustaja Jacob Holmes

6. kierros: 175. vuorolla sentteri Francesco Arcuri

7. kierros: 207. vuorolla vasen/oikea laitahyökkääjä Albert Sjöberg
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Dallasin tämän vuoden draftin varaukset:

1. kierros: 23. vuorolla sentteri Wyatt Johnston

2. kierros: 47. vuorolla sentteri/oikea laitahyökkääjä Logan Stankoven ja 48. vuorolla puolustaja Artem Grushnikov

3. kierros: 73. vuorolla vasen laitahyökkääjä Ayrton Martino ja 79. vuorolla vasen laitahyökkäjä Justin Ertel

4. kierros: 111. vuorolla sentteri ja vasen laitahyökkääjä Conner Roulette

5. kierros: 138. vuorolla puolustaja Jack Bar ja 143. vuorolla puolustaja Jacob Holmes

6. kierros: 175. vuorolla sentteri Francesco Arcuri

7. kierros: 207. vuorolla vasen/oikea laitahyökkääjä Albert Sjöberg

Draftin toinen päivä oli kanssa hyvä Dallasille. Conner Rouletten ja Jack Barin jääminen noin myöhäsille kierroksille oli itselleni kyllä yllätys.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Draftin toinen päivä oli kanssa hyvä Dallasille. Conner Rouletten ja Jack Barin jääminen noin myöhäsille kierroksille oli itselleni kyllä yllätys.

Mun mielestä hyvät haut tokalla päivällä: Logan Stankoven, Artem Grushnikov, Ayrton Martino, Conner Roulette ja Jack Bar. Siitä väliltä sitten Jacob Holmes, Francesco Arcuri ja Albert Sjöberg. Justin Ertel oli puolestaan outo haku ja varsinkin 3. kierroksella.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jos muistan oikein, niin Brett Pollock taidettiin aika pian kaupata yhdessä Jyrki Jokipakan kanssa Calgaryyn. Ei kumminkaan päässyt pelaamaan ylhäällä. vaan hän pelasi AHL:n puolella. Viime kausi sitten on Pollock näköjään pelannut Saksan Del-liigassa Nürnberg Ice Tigersissa ja siellä hän on tehnyt 38 ottelussa tehopisteet 11+14. Sikäli Brett Pollock vaikutti hyvältä haulta, sillä WHL:ssä oli syntynyt varausvuonna ihan hyvät tehopisteet. Tiedä sitten, että mikä meni Pollockilla pieleen, ettei päässyt kokeilemaan NHL:n puolella.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Jim Nill ainut toiveeni on, että Ryan Suterin sijaan sainaisit 2 pakkia. Jake McCaben ja Jani Hakanpään. Tunne on kuitenkin se, että Twitter virtaa päivittäessä pettymys tulee olemaan suuri.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Jos Pagnottaa uskominen, niin toiveita pikku hiljaa voi heittää romukoppaan. Toivottovasti ois nyt ees sitten 2-vuoden eikä 4-vuoden diili toteutuessaan.



Kyllä mulle Suter kelpaa, mutta olen samoilla linjoilla noista sopimusvuosista. Neljä vuotta on liian pitkä sopimus, ellei sopimus ole luokkaa miljoona per kausi. Parhaimmillaan Suterista voisi olla aika paljonkin iloa, ja mikä positiivista niin Dallasissa miestä ei tarvitsi laittaa mihinkään ykköspakin rooliin. Lisäksi mentorina miehestä voisi olla hyötyä myös erityisesti Heiskaselle sekä Harleylle. No eiköhän se Suterin osoite huomenna selviä, ainakin twitterin perusteella Suterin perässä on ollut useampikin joukkue, joten ei olisi yllätys jos osoite olisi jokin muu kuin Dallas.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Kyllä mulle Suter kelpaa, mutta olen samoilla linjoilla noista sopimusvuosista. Neljä vuotta on liian pitkä sopimus, ellei sopimus ole luokkaa miljoona per kausi. Parhaimmillaan Suterista voisi olla aika paljonkin iloa, ja mikä positiivista niin Dallasissa miestä ei tarvitsi laittaa mihinkään ykköspakin rooliin. Lisäksi mentorina miehestä voisi olla hyötyä myös erityisesti Heiskaselle sekä Harleylle. No eiköhän se Suterin osoite huomenna selviä, ainakin twitterin perusteella Suterin perässä on ollut useampikin joukkue, joten ei olisi yllätys jos osoite olisi jokin muu kuin Dallas.

Mielellään näkisin Suterin joukkueessa 2-vuoden lapulla, sillä kyseessä on aivan helvetin tyylikäs puolustaja. 4-vuoden sopimus itseäni vain tässä pelottaa, jos jalka se alkaakin painamaan. Mielelläni olen tässäkin asiassa väärässä.
 

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Mielellään näkisin Suterin joukkueessa 2-vuoden lapulla, sillä kyseessä on aivan helvetin tyylikäs puolustaja. 4-vuoden sopimus itseäni vain tässä pelottaa, jos jalka se alkaakin painamaan. Mielelläni olen tässäkin asiassa väärässä.

Tuo riski tietysti useampi vuotisessa sopimuksessa on, mutta katsotaan mitä tapahtuu. Onko muista uusista pelaajista mitään huhua? Jossain vaiheessa Blake Coleman nimi pyöri, että voisi olla Dallasiin tulossa. Tosin Dallasilla on aika rajalliset pelimerkit, koska siellä on jokunen jatkosopimus tekemättä + sitten Suterin tai jonkun muun pakin tai pakkien sopimukset.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuo riski tietysti useampi vuotisessa sopimuksessa on, mutta katsotaan mitä tapahtuu. Onko muista uusista pelaajista mitään huhua? Jossain vaiheessa Blake Coleman nimi pyöri, että voisi olla Dallasiin tulossa. Tosin Dallasilla on aika rajalliset pelimerkit, koska siellä on jokunen jatkosopimus tekemättä + sitten Suterin tai jonkun muun pakin tai pakkien sopimukset.

Ei taida Dallasilla pelimerkit riittää Colemaniin, mikäli ei tule yllättäviä kauppoja. Suurimpana siirtohuhuna on Khudobinin kauppaaminen muualle, mikä vapauttaisi 3,333... miljoonaa dollaria capista. Mutta ei taida riittää Khudobininkaan kauppaaminen Colemanin hankintaan, ellei sitten Coleman suostu tekemään lyhyttä sopimusta ja pienellä palkalla.

Ryan Suterille tarjoaisin maksimissaan 3 vuoden sopimusta, mutta katsotaan nyt, minkä pituista sieltä nyt mahdollisesti tulee ja millaisella cap hitillä.
 

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Ei taida Dallasilla pelimerkit riittää Colemaniin, mikäli ei tule yllättäviä kauppoja. Suurimpana siirtohuhuna on Khudobinin kauppaaminen muualle, mikä vapauttaisi 3,333... miljoonaa dollaria capista. Mutta ei taida riittää Khudobininkaan kauppaaminen Colemanin hankintaan, ellei sitten Coleman suostu tekemään lyhyttä sopimusta ja pienellä palkalla.

Ryan Suterille tarjoaisin maksimissaan 3 vuoden sopimusta, mutta katsotaan nyt, minkä pituista sieltä nyt mahdollisesti tulee ja millaisella cap hitillä.

Kyllähän se melkein niin on, että jos cap tilaa halutaan lisää niin jotain liikehdintää voisi kuvitella maalivahtien osalta tapahtuvan. Vaikka Khudobin ei liigan eliittivahteja olekaan niin aika paljon kysymysmerkkejä jäisi, jos mies treidattaisiin pois. Bishop on ollut niin pitkään sivussa, että on täysi kysymysmerkki a) mikä on miehen nykytaso ja b) onko vammat nyt lopullisesti selätetty? Oettinger sai viime kaudella ihan mukavasti pelejä vyölle, mutta en itse ainakaan siinä määrin vakuuttunut, että hänelle uskaltaisin vielä ykkösvahdin viittaa asetella. Tätä taustaa vasten en itse uskaltaisi lähteä tässä kohtaa maalivahteja treidaamaan. Ehkä myöhemmin kauden aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös