Miten sä saat tosta normaalin mj-edustuksen? Kysynpähän vaan.
Mitä se Länäri täällä taas itkee?
En tiedä mitä helvetin Venäjän 80-luvun liigaa te Clarken lähdön estoa toiveneet luulette seuraavanne, mutta kun puhutaan SM-liigasta ja yleensäkin joukkueurheilusta Suomessa, niin asiat on tapana hoitaa aika lunkilla meiningillä, missä tavoittteena on, että molemmat osapuolet on tyytyväisiä.
1) Clarke ilmoittaa, että kutsu tuli: haluaisin lähteä edustamaan maatani ja morjestaa vanhoja tuttuja. Mukava käydä jauhaa vähän kanukkien kanssa ja antaa siinä samassa näyttöjä kotimaan tyypeille.
->>
2a) Blues ilmoittaa että "haista paska, meillä on kaksi sm-liiga peliä ja sähän pelaat ne, piste."
VAI
2b) Blues ilmoittaa, että meillä ois tossa noi pari peliä, mutta eiköhän me keksitä joku tapa, millä hoidetaan sut tonne turnaukseen.
=
2a johtaa siihen, että jää vähän nihkeä fiilis pukukoppiin ja Clarke kelailee parin pelin aikana, että "voisin nyt olla pelailee Kanadan paidassa". Tulos näkyy sekä itse matseissa, että mahd. myös niiden jälkeen yleisessä vibassa vaikka eihän sitä virallisesti missään sanotakaan.
2b johtaa siihen, että meille tulee mieleltään virkeä ukko takas parin pelin reissulta ja heittää pukkarissa läppää valmennusjohdon, Kellerin ja muiden ukkojen kanssa kanssa Spengleristä. Tämä mahdollisesti jopa parantaa meininkiä porukan kesken ja seuraavassa matsissa Clarke duunaa 2+1.
Kelatkaa nyt omalla työpaikallenne: millaista kohtelua te itse siellä haluaisitte? Ymmärrettävää, että monia tällänen juttu pikatuomiona vituttaa, mutta jos asetatte itsenne sinne organisaatioon, niin ehkä tajuutte mistä on kyse. Kyllä nämä asiat on sielläkin keskusteltu aivan juuri tästä teidän näkökulmastanne ja päästy yhteisymmärrykseen. Teille se on vaan joku höntsäturnaus, Clarkelle se on mahdollisuus, minkä HÄN ITSE kokee tärkeäksi.
SM-liiga kestää sen about 60 peliä, mistä tärkeimmät on vasta maalis-huhtikuussa. Sinne me halutaan Clarke hymy huulilla mättämään maaleja.
Eiköhän se loukkaantuminenkin tule huomattavasti todennäköisemmin sm-liigan mailaviidakossa ykköspakkiparissa, kun jossain Spengler kupin "höntsäpeleissä", missä on muitakin yhtä kovia pakkeja heittää boksiin.