Linjatuomari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
mitenhän riittäisi taso Mestikseen?
Pelannu viime kaudella jo muutaman ottelun Tshekin pääsarjassakin, joten luulisi kyllä tason riittävän Mestiksessä. Voipi olla että sieltä sopimuskin napsahtaa.
mitenhän riittäisi taso Mestikseen?
Potentiaalia tässä nuorukaisessa riittää vaikka mihin. Minulle tämä tuli aivan yllätyksenä, mutta todella positiivisena sellaisena, tämä jamppa on pidettävä Jyväskylässä! Uskoisin että Radkosta voitaisiin takoa D Teamin kautta nopeastikin vielä JYPin liigamiehistöön kova luu. Radko Gudashan (Huom. Kulmala, ei siis "Ratko") on muuten 19v. ja laukoo oikealta. Hän on esiintynyt siis erinomaisesti myös Tshekin nuorisomaajoukkueissa...minulla ole mitään käsitystä kaverin tasosta. Tietysti jos on ikää 18 vee ja pelannut Tsekin pääsarjaa, niin luulisi D Teamiin mahtuvan.
Onko se nyt jossain vahvistettu ettei Gudas pelaa D Teamissa ensi kaudella?
Hyviä kaappauksia molemmat, ehkä hieman yllättävää että Ikosta ei KalPassa pelaaminen kiinnostanut. Potentiaalinen liigamies jo ehkä ensi kaudella, mitä nyt olen KalPan A:ta nähnyt.
Ikosen ja Saaren sopimuksista kertovan tiedotteen mukaan Laurikainen ja Silvennoinen hakevat paikkaa joukkueesta try outin kautta. Try out-miehiä ovat myös Toni Rautakorpi, Teemu Varjamo, Heikki Huovinen, muutamassa ottelussa keväällä kakkosvahtina ollut Santtu Ahvenjärvi ja JYPin A-nuorten viime kauden kapteeni Taneli Maasalo.Mikä lienee viime kaudella D Teamia edustaneiden pakkien kohtalo: Hyvönen, Laurikainen, Silvennoinen, Partanen, onko enää käyttöä?
Hyviä kaappauksia molemmat, ehkä hieman yllättävää että Ikosta ei KalPassa pelaaminen kiinnostanut. Potentiaalinen liigamies jo ehkä ensi kaudella, mitä nyt olen KalPan A:ta nähnyt. Saari on hieman tuntemattomampi tapaus.
Mitenkään dissaamatta D Teamin "omien nimien" potentiaalia, on JYP-apujen saanti tärkeässä roolissa.
osaisiko kukaan vahvistaa, kun olin eilen illalla näkevinäni ylen teksti tv:ssä, että Jussi Nättinen siirtyisi Kajaanin Hokkiin? Nyt en löydä tekstitv:n eilisiä uutisia mistään...
osaisiko kukaan vahvistaa, kun olin eilen illalla näkevinäni ylen teksti tv:ssä, että Jussi Nättinen siirtyisi Kajaanin Hokkiin? Nyt en löydä tekstitv:n eilisiä uutisia mistään...
Eikös try-out sopimukset ollut 15. elokuuta asti...
Mitenkähän heidän kävi?
Ei ainakaan joukkuelistaan ole päivitetty vielä...