Curt Lindström Jokerien päävalmentajaksi

  • 122 282
  • 707

Ekomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, FPS, Tampa Bay Lightning
Heino kirjoitti:
Sihvonen valmentaa Kiekko-Vantaata tällä hetkellä.
Eipäs valmenna, vaan Petteri Hirvonen.
Sihvonen vaan kerää fame-pisteitä jauhamalla paskoja pelikirja-läppiä Urheilulehdessä ja kehumalla kuinka on ollut paras Pelicansien valmentaja kautta aikojen.
 

iBa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Gagne kirjoitti:
Perustuen lukuisiin viesteihin Lukkarilan kuntovalmennuksesta kysyn ihan huumorimielellä: Miten voi peruskunto romahtaa kun sitä ei ole? Eli ei kai olematonta voi valmentaakaan?

Heh.

Ehkä tässä vaiheessa kautta olisi jo ihan aiheellista saada oikea valmentaja tuonne kuntopuolelle. Tosiaan, toivotaan, että Lukkarila olisi treenauttanut äijät enemmänkin ylikuntoon, ja oikeanlaisella herkistelyllä saataisiin jalat liikkeelle.

Tuo oikean ja kestävän kuntopohjan luominen taitaa siis jäädä seuraaviin kausiin. Mitenkähän jalat kantavat keväällä, olettaen että Curre paatin sinne johdattaa, riittääkö potku pleijareissa?
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
cobol kirjoitti:
Huonoja valmentajia on sitten mm. huhuilemassa erään lehden nettiosiossa ihan mitä sattuu tästäkin valinnasta tai tekemässä jotain muita hanttatöitä :)

Mikä lehti? Tai kerro edes kenen julkaisema tai kustantama. :)
 

Xteemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joe kirjoitti:
Masahan pelasi aikoinaan myös LoKV:ssa. (Lohjan KisaVeikot)
Vuotta en kylläkään muista sitä, että kuinka kauan pelasi, mutta joka tapauksessa. Taisi olla peräti 2-divisioonaa siihen aikaan, että mikä siinä. Pelaajataustojensa puolesta täydellisesti valmis valmentamaan Jokereita.
Matti on pelannut muutaman matsin myös Jokereissa 81 ja sen jälkeen voittanut Bergen Flyersissä Norjan mestaruuden. Pelasi siellä muistaakseni neljä kautta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
iBa kirjoitti:
Ehkä tässä vaiheessa kautta olisi jo ihan aiheellista saada oikea valmentaja tuonne kuntopuolelle. Tosiaan, toivotaan, että Lukkarila olisi treenauttanut äijät enemmänkin ylikuntoon, ja oikeanlaisella herkistelyllä saataisiin jalat liikkeelle.

Ehkä Lounion Timon rooli nyt kasvaa. Hän on fysio. Jokerit tarvitsisi ehdottomasti pysyvän kuntovalmentajan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
MR8 kirjoitti:
Kuinkahan monessa Helsinkiläiskodissa vedetään tänään kalsarikännit?
Kippis !

Tiehtääksss kukaan miten pitkä toi Masan trai out on ?

Mä olen ihan positiivisella mielellä. Kuten 99% Jokeri diggareista minusta Curren valinta oli hyvä ja Masan valinta yllätys. Silti ihan ok fiilis, mä luotan että meidän vene nyt kääntyy.

Veskarihankintaa en voi käsittää, mutta siitä toisaalla.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
MC61 kirjoitti:
Mikä lehti? Tai kerro edes kenen julkaisema tai kustantama. :)

Viittasin Sihvosen tuuliviireilyyn. Ensin Jokereiden valmennus saa hommat hänen mukaansa hanskaan ja vielä viime viikolla Sihvonen piikittelee Veikkaajaa kun ne eivät ymmärrä, että Wade ja Lukkarila saavat hommat toimimaan. Sitten Sihvonen päättikin yhtäkkiä, että Jokereita valmentaa Jortikka ja hänen pestinsä julkaistaan tänään.
 

poikittainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki - Arsenal Highbury
Jumalauta ja nyt meni jo mokatki näppäimistölle... Ei siinä mitään että Cure astuu vaihtoaitioon, mutta mitä helvettiä siellä tekee herra nimeltä Matti Virmanen?

Ei tainnut Wadella pää kestää 2 koutsin rooliin siirtymistä kun jouduttiin tälläinen titteli hänelle keksimään...

Turvallista matkaa :)
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Siffaa ajattelinkin. Curre ei kyllä tee sadetta.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
poikittainen kirjoitti:
Ei tainnut Wadella pää kestää 2 koutsin rooliin siirtymistä kun joutui tälläinenkin titteli hänelle keksimään...

Mun mielestä on vaan positiivista että Wade pistettiin urheilutoimenjohtajaksi. Ehkä nyt säästytään kaikenmaailman Goehringeiltä yms kun Wade pääsee scouttaamaan pelaajia. Ei tarvitse enää kuulopuheiden perusteella hankkia ketään onnetonta surffailijaa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
MC61 kirjoitti:
Siffaa ajattelinkin. Curre ei kyllä tee sadetta.

Curresta on itselläni hyvin ristiriitainen kuva. En olisi millaan uskonut, että Curre on edes vakavasti ehdolla Jokereiden valmentajaksi. Eilisillasta asti on ollut aikaa sulatella alustavasti asiaa ja aamusta tuli myös pelaajien kanta Curreen selville - ja se oli yllätyksenä mulle positiivinen.

Antaa äijän yrittää. Ei mulla ainakaan ole mitään häntä tai hänen kansalaisuuttaan vastaan.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Narreilla kunto puoli ihan hukassa ja sitten valitaan valmentajaksi mies jonka vahva puoli on henkisessä valmennuksessa.
On seuroja joissa on kiekko-kulttuuria ja sitten on Narrit.
 

Jusa_A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chelsea, FC Barcelona
Olisin mielummin nähnyt vaihtoaitiossa jonkun muun kuin "Kulta-Curren". Mutta pakko se on tähän tyytyä. Virmanen aitiossa on sitten taas mielestäni enemmänkin huvittava näky...

Toisaalta Lukkarilan ulostaminen on tässä yhteydessä erittäin positiivista!
 

Kassu#2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mixu kirjoitti:
Narreilla kunto puoli ihan hukassa ja sitten valitaan valmentajaksi mies jonka vahva puoli on henkisessä valmennuksessa.
On seuroja joissa on kiekko-kulttuuria ja sitten on Narrit.

Puhuu mies(?) jonka joukkue taisi ottaa joka pelistä turpaan kauden ensimmäisen otteluruuhkan aikana..
 
Suosikkijoukkue
Jokerit & Taitokiekko
Heino kirjoitti:
Sihvonen valmentaa Kiekko-Vantaata tällä hetkellä.
Pyydän anteeksi törkeää tietämättömyyttäni, mutta silti mies joka arvostelee pääsarja tasolla pelaavan joukkoeen valmentajaa mestis- joukkoeen pallilta ei ole vakuuttavaa.

Offtopic off.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
cobol kirjoitti:
...aamusta tuli myös pelaajien kanta Curreen selville - ja se oli yllätyksenä mulle positiivinen.

Tottahan pelaajat diggailevat kivoista valmentajista, ei siinä mitään yllättävää pitäisi olla. En ole myöskään yllättynyt, että Jokerit nousee kohisten sarjataulukossa. Pleijarimenestys Curren johdolla sen sijaan olisi yllätys. Curre nyt sattuu olemaan vihaamani koutsityyppi, mutta se siitä. Jokereilla on niin mielenkiintoinen rosteri ettei tätä kautta evakossa vietä kukaan täysjärkinen.

Taisin muuten ennen aikojani hehkuttaa Lukkarilan poistumista organisaatiosta. Ei kuulosta hyvältä nämä 'tilannetta katsotaan' jutut. Waden kaveri saa erityiskohtelua, mutta toivottavasti pysyy itse joukkueesta kaukana.

Ja toivottavasti myös Norton pitää kivacurresta ja Masa saa väsättyä sille(=Nortille!) kunnon diilin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Curresta on itselläni hyvin ristiriitainen kuva. En olisi millaan uskonut, että Curre on edes vakavasti ehdolla Jokereiden valmentajaksi. Eilisillasta asti on ollut aikaa sulatella alustavasti asiaa ja aamusta tuli myös pelaajien kanta Curreen selville - ja se oli yllätyksenä mulle positiivinen.
Nyt mä en usko cobolia. Mä en olisi voinut käsittää ellei Curre olisi ollut Jokerien listoilla ja toisaalta minun on vaikea keksiä miksi pelaajilla tai ylipäänsä muillakaan voisi olla jotakian miestä tai hänen ammattitaitoaan vastaan. Saavutukset ovat kiistattomat, näyttöjä myös "projektihommista", koskaan en ole kuullut ristiriidoista pelaajien kanssa jne jne.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jaksaisiko mixu keskittyä vaikka lostedtin ja nicken hanskaukseen - joka oli kuulemma universumin puhutuin juttu. Itse en kyllä missään siihen törmännyt...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
Nyt mä en usko cobolia. .

Jaa. Miksi mulla ei olisi saanut olla ristiriitainen kuva?

Kaikki tuki ilman muuta, mutta puhun nyt rehellisesti. En ruusuilla tanssinut tämän kuultuani.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Surullista. Kulta Kurren vielä ymmärtää, ansioitunut valmentaja jolla on Suomessa kuolematon maine, ja hän on myös pelaajien keskuudessa arvostettu.
Mutta Virmanen? Mitä helvettiä?
Onko Hjallis mennyt lopullisesti sekaisin?
Mitä auktoriteettiä Virmasella tulee olemaan pukukopissa tai penkin takana.
Tuleeko hän seisomaan penkin takana kannustamassa pelaajia tyyliin `jos peli ei parane niin myyn sut Zimbabven kakkosdivariin saatana´
Tovottavasti Virmanen ei saa yhtään ylimääräistä palkkaa vaikka hänellä onkin kaksoispesti.

Ennen tätä uutista uskoin Jokereiden nousuun loppukaudesta, mutta viimeistään nyt Jokereiden kriisin syvyys on selvinnyt. Se että joukkueen valmennus johtoon otetaan täysin kokematon mies (jonka ainut saavutus on se, että hänen työnantajallaan on Suomen mittakaavassa lähes rajattomat resurssit pelaajaankintoiden saralla.) ei todellakaan anna hyvää kuvaa Jokeri organisaation paineen sieto kyvystä.

Siis oikeesti Aprilli päivä meni jo.
 

firsov

Jäsen
cobol kirjoitti:
Viittasin Sihvosen tuuliviireilyyn. Ensin Jokereiden valmennus saa hommat hänen mukaansa hanskaan ja vielä viime viikolla Sihvonen piikittelee Veikkaajaa kun ne eivät ymmärrä, että Wade ja Lukkarila saavat hommat toimimaan. Sitten Sihvonen päättikin yhtäkkiä, että Jokereita valmentaa Jortikka ja hänen pestinsä julkaistaan tänään.

Mitä muuta voi odottaa tyypiltä joka on ollut:

-heikko pelaaja
-heikko divari valmentaja
-heikko kakkosvalmentaja liigassa
-heikko valmentaja liigassa

Surkeaa että tämä tyyppi saa näin paljon tilaa eri medioissa. Tyylitön pyrkyri jolla on kiekkotietäjän pakkomielle.
 

Hermesfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät, KPV, Jaro, Werder Bremen
Niinhän se näkyy että ei voida antaa valmentajalle joissain joukkueissa aikaa. Toivottavasti tuo Immosen potkaisu oli tarkkaan harkittu päätös. Meillä Hermeksessä on ollut vaikeita aikoja, mutta ollaan osattu luottaa Pasi Arvoseen joukkueen valmentajana. Hieman pitkäjänteisemmästä työstä palkintona toissakaudella mestispronssi ja viime kaudellakin jäi pari liigakandidaattia taakse. Parhaimmillaan olivat pisteissä edellä lähes jokaista liigahakijaa.

Ei voi muuta kuin toivoa, että toivottavasti tiesivät mitä tekivät!!
 
Minäpä kerron läheltä seuranneena kuinka homma tulee menemään.

1) Curre saa joukkueen peruspelin kuntoon ja pisteitä tulee kohtuullisesti

Simppelit teesit. Homma perustuu puolustuspeliin ja vahvaan 1. kenttään joka saa paljon peliaikaa. Tähän on Jokereilla ihan hyviä palikoita, kuten Hyvönen ja Santala. Hyvänä johtajana ja pelaajien käsittelijänä hän saa joukkueen noudattamaan pelitaktiikkaa. Voittoja alkaa pikkuhiljaa tulla ja jokerit saa jonkinlaisen kasvojen pesun.

2) Tämä sinetöi että Jokerit ei pelaa mestaruudesta

Curre on henkinen ja pelitaktinen johtaja, mutta ei fysiikkavalmentaja. Joukkue saavuttaa Ok perussuoritustason joka riittää heikkotasoisessa liigassa pitkälle, mutta playoff-peleissä ei löydy tarvittavaa ylivaihdetta ja Jokerit pullahtaa ulos loppukarkeloista helposti. Jokerit antaa tässä suhteessa tasoitusta joukkueille joilla on modernin kiekkotietämyksen omaavat huippuvalmentajat (en viitsi luetella nimiä, tiedätte varmasti)

3) Virmanen kaiken muuttaa voi

En ymmärä mitä he*vettiä autokauppias tekee penkin takana. Curre kyllä kaipaisi tiimiinsä pätevämpiä apuvoimia. Pitääkö Virmasen cool jos vaikeuksia tulee? Currehan ottaa tappiot kuin herrasmies vaan voi. Jokerit otti taas tarpeettoman riskin sotkemalla johtoportaan ja valmennuksen roolit. Seuraavaksi Hjallis hyppää askiin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös