Heppu kirjoitti:Voitteko viisaammat valaista mua et minkälainen tämä maalivahti oikee on?
Rämö on Jokereiden 2- tai 3-veska. Ykkönen on haussa ja tulee Pohjois-Amerikasta todennäköisemmin. Goehring on kakkonen ellei kaupata muualle.
Heppu kirjoitti:Voitteko viisaammat valaista mua et minkälainen tämä maalivahti oikee on?
Curren mv-taidoista ei mulla ainakaa ole paljoa tietoa. Onko muillakaan sitä en tiedä. Mutta ei häntä tietääksen maalivahdiksi palkattu?Heppu kirjoitti:Voitteko viisaammat valaista mua et minkälainen tämä maalivahti oikee on?
Uutiseen Virmasen uudesta hommasta Pakaslahti on varmaan tokaissut taas jotain kuolematonta, kuten vaikka "ai työharjoitteluun?", tulee vaan mieleen Pakan kommentti Tomi Mäen lähdöstä änäriin.Ikijokeri kirjoitti:Ajatus Masan näkemisestä vaihtoaitiossa kyllä naurattaa vieläkin ja varmasti nauratti pelaajiakin, kun asiasta kuulivat.
Panzerfaust kirjoitti:Kun kerran tässä ketjussa kysyt, niin sillä on Curt Lindströmin yläkroppa ja Matti Virmasen alakroppa.
Mack kirjoitti:Positiivista on ainakin se että Waden omat pojat-holhouksella pahin paska on onneksi nähty.
Mack kirjoitti:Ihan jees näin. Eikä Virmanenkaan huonompi voi olla kuin Wade tai Lukkarila.
MACK
Masahan pelasi aikoinaan myös LoKV:ssa. (Lohjan KisaVeikot)Myle#50 kirjoitti:Onko Masalla minkäänlaista pelaaja tai valmentaja taustaa?
Carling kirjoitti:Ihan varmasti voi ja luultavasti onkin. Masa on kaveri, joka ei saamieni tietojen mukaan ymmärrä kiekosta tai ainakaan valmennuksesta mitään. Ainoa tapa häellä on saada jonkin näköinen auktoriteetti joukkueessa on paikka toimistossa, ja se ei pitkälle yleensä urheilussa riitä. Poikkeusta Masa ei tähän asiaan tuo. sääliksi käy Curren puolesta, valtavasti töitä ja kaikki joutuu itse tekemään. Toivottavasti se näkyy edes tilipussissa.
Taidan käydä ostamassa itselleni "pelleily kielletty" paidan ja pidän sitä päällä aina kun Jokerit pelaa ja Masa on penkintakana.
Mokoma kirjoitti:Loistavan koutsin saitte, ihan käy kateeksi. ;) Curre sai Ilveksen loistavaan vireeseen viime kaudella, ja uskoisin Curtin tekevän Jokereille saman suunnanmuutoksen.
jore67 kirjoitti:On vaikea kuvitella että Kiva-Curre saisi tähän ratkaisevaa muutosta aikaiseksi. Käsittääkseni kaveri ei ole ikinä voittanut seurajoukkueen peräsimessä mitään. Maajoukkue on ihan eri asia, siellä pelaaminen on näyteikkuna suureen maailmaan ja kunnia-asia, seurajoukkue on vain työpaikka. Masa sentään voi "motivoida" pelaajia verokirjojen avulla.