Isaksson kirjoitti:
Ihan ilman sarvia ja hampaita tai mitään provoon viittaavaakaan. Voisiko joku Jokerikannattaja asiallisesti analysoida Lindströmin toimia. Onko äijällä minkäänlaista käsitystä, kuinka kiekkoa nykyään pitäisi pelata. Onko pienintäkään hajua peluutuksesta, rooleista ym. Ja mitä on mahdettu tehdä harjoituksissa. Tuntuu siltä, että koko hommassa ei todellakaan ole mitään järkeä. Onko se edes tosissaan ?
Aika vaikeita kysymyksiä vastata. Ensimmäiseksi toteaisin, että ei Curre (enää) mikään valmentaja ole. Kyllä joku todellinen ammattilainen olisi jo saanut joukkueeseen jotakin ryhtiä.
Toinen asia on sitten se, kuinka paljon tästä voi kaataa Curren päälle. En tiedä, mutta vaikuttaa siltä että koko joukkue on täysin hukassa ja se on ainakin fakta, että luistin ei kulje kenelläkään. Paljon on siis tehty väärin, mutta kenen on vika niin siihen on vaikea sanoa mitään.
Tätä katastrofia on omiaan edesauttamaan se, että veskarilta on turha odottaa minkään valtakunnan apua vaikeilla hetkillä. Itse asiassa täysin päinvastoin, Passmore on huonoin maalivahti jonka minä liigasta muistan ja omalla käsittämättömällä hapuilullaan vie lopunkin luottamuksen joukkueelta. Tiedän itse kaukalon sisäpuolelta, että jos vastustajalla on epävarma veskari se antaa helvetisti lisää puhtia pelaamiseen. Ja sama tietenkin toisinpäin. Jos Passmore ei olisi niin pieni, vetäisin sitä itse kuonoon kun ei kerran joukkue sitä tee.
Mikä tässä sitten on Curren vika, paha sanoa muuta kuin se, ettei hän ainakaan auttamaan joukkuetta pysty.