Miksei modet ole vielä sulkeneet ketjua, kun keskustelu on ohi kun Messi voitti Ronaldon aivan pystyyn.
Hyvin on muuten vanhentunut Ronaldon jutut. Morgan-haastiksessa kertoili miten hän ei mihinkään Saudi-Arabiaan siirry, kun ei pelaa rahasta, ja että ei pidä paikkaansa ettei kukaan huippuseura ole kiinnostunut hänestä.
Sitten muistetaan miehen kommentit Xavista, joka oli kuulemma paska pelaaja, koska jäähdytteli uransa lopussa Qatarissa.
Oli muuten surkuhupaisa tämä postaus missä Ronaldo hehkuttaa tyttöystäväänsä, jolta "sai" joululahjaksi kalliin auton. En minä kyllä hehkuttaisi maailmalle kuinka mahtava tyttöystävä minulla on, kun antoi minulle "lahjaksi" kalliin auton,
jonka on ostanut minun rahoillani.
Ronaldo tulee aina olemaan osa goat-keskustelua, vaikka se monia tässäkin ketjussa näyttää suututtavan.
Ronaldon aikakaudella häntä sai verrata suoraan pelaajaan joka oli kiistatta häntä parempi (Messi), niin minkä ihmeen takia kukaan hänet mainitsisi GOAT-keskustelussa? Vai onko tämä joku KaikkiPelaa-homma, että täytyy kaikkien pelaajien nimet mainita ettei vaan tule kenellekään paha mieli? Täytyykö Luuk de Jong ja Eero Markkanenkin mainita?
Mutta eiköhän nämä GOAT-keskustelut käydä Messin aktiiviuran jälkeen nimenomaan akselilla Messi-Maradona-Pelé. Ennen näitä oli kaksi, nyt on kolme.
Pyyhi se Pele nyt pois tuosta. Ei voi puhua samassa lauseessakaan Messin kanssa. Messi vetänyt huipulla yli 15v ja saavuttanut aivan kaiken. Pele ei uskaltanut ikinä siirtyä Euroopan liigoihin ja 3 MM-kisat ovat ainoat miehen merkittävät pelit. Ja kun Pelen kolmea MM-kultaa aina hehkutetaan, niin totuushan on se että Pelen rooli yhdessä noissa oli mitätön, kun loukkaantui jo tokassa pelissä. Melkein sama jos Ranska olisi voittanut MM-kultaa ja porukka hehkuttaisi Benzemaa maailmanmestarina.
Maradonan kohdalla ollaan puhuttu puolestaan, että 86 on ainoa kerta kun yksi pelaaja on voittanut omalla panoksellaan maalleen maailmanmestaruuden. No Messiltä tuli nyt vielä kovempi suoritus, kun raahasi reppuselässään mestaruuteen joukkueen, joka ei olisi päässyt edes alkulohkosta jatkoon ilman miestä. Ja kaiken lisäksi Messi teki tämän 35v!