Cristiano Ronaldo vs. Lionel Messi?

  • 90 365
  • 750

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office

Hieman yllättävä kommentti Di Marialta, että Messi on paljon parempi. Kuitenkin Di Maria vietti monta menestyksekästä vuotta Ronaldon joukkuekaverina Madridissa, mutta silti pystyy sanomaan noin.

Di Maria vetää kotiinpäin. Kun himmentää Ronaldon sädekehän niin hänen oma merkityksensä Realin menestyksessä kasvaa.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Pitäisikö Di Marian valehdella? Messin paremmuus on niin selviö, että Di Marian väittäessä toisin, hän näyttäytyisi tyhmänä. Kukaan ei halua olla muiden silmissä tyhmä.
 

redpecka

Jäsen
Mielestäni DiMarialle voisi perustaa oman ketjun, jottei himmentäisi preesenssillään pallon parhaiden pelaajien ketjua. Ketä oikeesti edes kiinnostaa jonkun DiMarian kommentit?

E: Onneksi on tulossa sentään Pipi. Kubon aika jo meni kun ei voittanut kaikkien himoitsevaa Olympiakultaa. Nämä otsikon titaanit myös väistyy siinä kun joskus Pelé ja Armando tekivävät.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tuhnu Di Maria :D

Seuraavaksi voisi kysyä vaikka Pepeltä kumpi on parempi niin saisi yhtä puolueettoman vastauksen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Hieman yllättävä kommentti Di Marialta, että Messi on paljon parempi. Kuitenkin Di Maria vietti monta menestyksekästä vuotta Ronaldon joukkuekaverina Madridissa, mutta silti pystyy sanomaan noin.
Itse taas olen sitä mieltä että keskiverto maatiaskana nostaa paljon enemmän penkistä kuin Di Maria.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kyllä mä väitän, että DiMarialla on tähän aiheeseen enemmän annettavaa, kuin esim. sinulla tai minulla.

Joo ja kun puhe on maanmiehestä, parhaasta kaverista ja nykyisestä joukkuekaverista niin mitä syytä sillä olisi valehdella, värittää tai liioitella. Aguerokin haluaa Di Marian mukaan tappaa itsensä kun Messi lähti ja Ronaldo tappaa itsensä kun ei pääse vielä täksi kaudeksi PSG:hen.

Jos aiheesta oikeasti keskusteltaisiin niin Di Marialla olisi painavammat sanat mutta jos tämän hassuttelun ottaa jonain totuutena niin morjens.
 

Barney

Jäsen
Haluaisin tietää kuka tämä Di Maria edes on? En ole ikinä kuullut hänestä.
Huonoin koskaan Manchester Unitedissa pelannut pelaaja. Jopa surkeampi kuin Bastian Schweinsteiger tai Kleberson.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huonoin koskaan Manchester Unitedissa pelannut pelaaja. Jopa surkeampi kuin Bastian Schweinsteiger tai Kleberson.

Molemmat maailmanmestarijoukkueiden avainpelaajia muuten ennen Manuun siirtymistään. Kleberson voitti Scholesin keskikenttäpelaajien taistossa kun Brasilia voitti Englannin matkallaan maailmanmestaruuteen 2002. Seurajoukkueura ei vissiin koskaan lähtenyt kykyjen mukaiseen lentoon. Schweinsteiger kyllä teki kovan seurajoukkueurankin, varmaan yksi parhaita keskikenttäpelaajia mitä jalkapallossa on nähty.
 
Viimeksi muokattu:

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mielestäni DiMarialle voisi perustaa oman ketjun, jottei himmentäisi preesenssillään pallon parhaiden pelaajien ketjua. Ketä oikeesti edes kiinnostaa jonkun DiMarian kommentit?

Kyllä minä uskon, että Di Marian kommentit kiinnostavat enemmän ihmisiä kuin sinun tai minun kommentit? Pitäisikö meille jokaiselle perustaa oma ketju siis?

Itse ihmettelin Di Marian kommenttia siksi, että olivat kuitenkin pitkään seurakavereita Ronaldon kanssa. Silti melko räikeä kommentti, eikä yhtään hillitty. En olisi itse odottanut tuollaista. Siinä mielessä kiinnostavat kommentit häneltä.
 

redpecka

Jäsen
Mulla on vaikeuksia Messi-fanitukseni kanssa. Ei tunnu helpolta. Ehkä vielä opin.
Odota pari viikkoa niin olet unohtanut jo koko hepun. Näin käy kaikkien kanssa ketkä menee tonne katariin jäähdyttelee. Rolle on pysynyt sentäs vielä mielessä kun Jatkiksessa on Italian liigaa /Juvea seuraavia merkkejä. Tai ehkä saamme ensimmäisen PSG-jampankin kohta riveihimme..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Onhan tässä nyt se hieno tilaisuus, että Leo Messi voi voittaa pitkästä aikaa Mestarien liigan, kun pääsi samaan joukkueeseen Sergio Ramosin kanssa. Upea juttu!
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Odota pari viikkoa niin olet unohtanut jo koko hepun. Näin käy kaikkien kanssa ketkä menee tonne katariin jäähdyttelee. Rolle on pysynyt sentäs vielä mielessä kun Jatkiksessa on Italian liigaa /Juvea seuraavia merkkejä. Tai ehkä saamme ensimmäisen PSG-jampankin kohta riveihimme..
Olet varmaan unohtanut Mbappen, Neymarin ynnä muut?
 

Barney

Jäsen
Olet varmaan unohtanut Mbappen, Neymarin ynnä muut?
Toinen näistä on qatarilaisten panttivankina ja koittaa epätoivoisesti päästä Pariisista pois. Samaan aikaan PSG:n johto vakuuttelee, että "Mbappe on tyytyväinen eikä halua koskaan lähteä PSG:stä". Vaikuttaa melko sairaalta touhulta. Toisesta taas tuntuu olevan isoissa peleissä enemmän haittaa kuin hyötyä joukkueelleen, kun pitäisi höntsäilyn sijaan oikeasti pelata jalkapalloa. Jotain Troyesia vastaan Neymar-Messi voi olla kova kaksikko, kun ei tarvitse kummankaan ottaa yhtään juoksuaskelta, jos ei jaksa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Onhan tässä nyt se hieno tilaisuus, että Leo Messi voi voittaa pitkästä aikaa Mestarien liigan, kun pääsi samaan joukkueeseen Sergio Ramosin kanssa. Upea juttu!
Hassua muuten, että nyt Messi ei voi millään saada Ramosia kiinni CL-meataruuksien määrässä. Ja jos Ronaldo liittyy PSG:hen, niin sama juttu hänenkin kanssaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Hassua muuten, että nyt Messi ei voi millään saada Ramosia kiinni CL-meataruuksien määrässä.

Yhtä montahan niitä voittoja on. Neljä kappaletta molemmilla. Ronaldo sen sijaan yksinään viidessä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Yhtä montahan niitä voittoja on. Neljä kappaletta molemmilla. Ronaldo sen sijaan yksinään viidessä.
Mun mielestäni saa olla vähän pipi päästään jos oikeasti laskee Messille sen 2006 mestaruuden. Tiedän että jotkut niin tekevät koska "virallinen voitto", mutta todellisuudessa Messi ei ollut missään lähistöllä kun Barca voitti. Eikä Messi itsekään tuota minään omana meriittinään pidä, eikä pitänyt silloin voiton hetkelläkään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mun mielestäni saa olla vähän pipi päästään jos oikeasti laskee Messille sen 2006 mestaruuden. Tiedän että jotkut niin tekevät koska "virallinen voitto", mutta todellisuudessa Messi ei ollut missään lähistöllä kun Barca voitti. Eikä Messi itsekään tuota minään omana meriittinään pidä, eikä pitänyt silloin voiton hetkelläkään.

Kyllähän tuo sentään silloin kuudessa ottelussa pelasi ja ennen loukkaantumista Chelseaa vastaan pudotuspeleissä. Että silleen ei ”virallisesti” ole nyt mitään ihmeellistä tuossa. Tietty joo vain kaksi ysikymppistä. Mutta joo. Makuasioita jne.
 

redpecka

Jäsen
Olet varmaan unohtanut Mbappen, Neymarin ynnä muut?
Mbappe ei ole mennyt sinne jäähdyttelemään vaan maailma odottaa koska se siirtyy pois sieltä.

Mutta Neymarin kohdalla kävi juuri näin: uteliaana katsoin parin ekan pelin tulokset ja saatoinpa katsoa ihan highlightit tubesta ja sinne se sitten jäi. Välillä lehdestä luin että mm. varasti Cavanilta rankkipotkun vaikka Cavani olisi maalin tehdessään tehnyt jonkun ennätyksen.

Messin kanssa käy varmaan myös näin kohdallani, vaikka toki hienoa nähdä sitten CL-peleissä Messi, Neymar, Ramos ym...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös