Counter-Strike 2 (CS2)

  • 1 032 004
  • 7 268

HokiHero

Jäsen
Vähän siellä jo dustissa alettiin höntsäilemään 10-3 tilanteessa ja annettiin mibrin kaventaa 10-5 ilmaiseksi ennen puolen vaihtoa.

Jatkoilla sitten tuo Fallenin 1 vs 4 clutch käänsi pelin, pienestä on kiinni.
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Parin viikon päästä Rion karsinnat ja Encen pojat pistää kovaa praccia. Kemppi viimeset 2vkoa 50h, xseven 28h ja sergej 13h!!

Noilla tuntimäärillä ei paljoa kehitytä. Pelaajavaihdoksen odottelun makua?
Toinen asia mikä pisti silmään oli se, että Encen omalla prac-servulla ei ole käyty kertaakaan viime turnauksen jälkeen.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Vähän siellä jo dustissa alettiin höntsäilemään 10-3 tilanteessa ja annettiin mibrin kaventaa 10-5 ilmaiseksi ennen puolen vaihtoa.

Jatkoilla sitten tuo Fallenin 1 vs 4 clutch käänsi pelin, pienestä on kiinni.

Joo, nuo pari autosnipuerää varmaan haluaisivat takaisin. Väitän, että 12-3 suosta MIBR ei olisi enää noussut ja nyt saivat sitten itseluottamusta tuon Havun taktiikan torjumisella.

Harmittavan lähelle pääsivät kyllä jälleen kerran ja voitto "isosta tiimistä" jäi taas saamatta. Vertigon pelaaminen oli kyllä upeaa katsottavaa. Trainia ja dustin loppua en itse enää jaksanut katsoa.

On harmi, että Suomesta ei löydy pelitaidoiltaan loistavia igl:iä. Saw on selvästi pirun hyvä taktiikoissa, mutta ampumisessa antaa liikaa tasoitusta. Havun taktinen osaaminen on ainakin minun silmääni näyttänyt näissä Flashpointeissa ihan helvetin hyvältä. Rohkenen väittää, että ovat pelanneet taktisesti paremmin kuin Ence monissa paikoin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Joo, nuo pari autosnipuerää varmaan haluaisivat takaisin. Väitän, että 12-3 suosta MIBR ei olisi enää noussut ja nyt saivat sitten itseluottamusta tuon Havun taktiikan torjumisella.

Harmittavan lähelle pääsivät kyllä jälleen kerran ja voitto "isosta tiimistä" jäi taas saamatta. Vertigon pelaaminen oli kyllä upeaa katsottavaa. Trainia ja dustin loppua en itse enää jaksanut katsoa.

On harmi, että Suomesta ei löydy pelitaidoiltaan loistavia igl:iä. Saw on selvästi pirun hyvä taktiikoissa, mutta ampumisessa antaa liikaa tasoitusta. Havun taktinen osaaminen on ainakin minun silmääni näyttänyt näissä Flashpointeissa ihan helvetin hyvältä. Rohkenen väittää, että ovat pelanneet taktisesti paremmin kuin Ence monissa paikoin.
Tämäpä. ENCE, HAVU ja SJ kärsivät tästä kaikki. allu ei ole vielä ainakaan mikään master mind. arvidin ja sawin ampuminen ei taas riitä mihinkään. Suomessa on vain tasan yksi hyvä IGL ja sekin pelaa OGn riveissä.

HAVUhan pelaa lähtökohtaisesti aikalailla defaulttia. Mutta kun he sitten suorittavat takunsa, se tehdään yhdesäs ja hyvin ajoitettuna. Tiimipelaaminen on valovuoden ENCEä edellä. Melkein uskaltaisi sanoa, että HAVU on tämän hetken Suomen paras jengi. Joskin jos pelattaisiin BO3 HAVU vs ENCE niin jotenkin uskoisin, että ENCE sen silti hoitelisi.

Nyt vain HAVU saisi sitten illalla Gen.gn hoitaa ja sen jälkeen on taas kaikki auki.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Havulla vielä joissain kohdissa näkyy selvästi, että kokemusta kovista peleistä ei vielä ole. Nyt puhutaan isoista rahoista mitä tuolla voi voittaa ja se näkyy, että paineet ottavat välillä vallan. Miragen 30 erä loisto esimerkki tästä. Saitti hallussa, mutta ei uskalleta mennä kuitenkaan kokonaan vaan jäädään arpomaan saitin ulkopuolelle. Pojille lisää kokemusta, niin voidaan puhua jo ihan top 15 joukkueesta.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Twistakin hienosti tweetannut, että nyt pelataan pelkkää Valoranttia... Pikkuhiljaa alkaa mennä maku tästä Encen hommasta varsinkaan kun enää ei tunnuta edes yrittävän. Pakko kai alkaa kannattamaan havua, häh?
 

Zohan

Jäsen
Twistakin hienosti tweetannut, että nyt pelataan pelkkää Valoranttia... Pikkuhiljaa alkaa mennä maku tästä Encen hommasta varsinkaan kun enää ei tunnuta edes yrittävän. Pakko kai alkaa kannattamaan havua, häh?

Onks tääl muka joku, joka ei kannata full suomitiimejä? Kyl mä Havulle toivon 100 kertaa enemmän menestystä kun vaikka OG:lle.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Onks tääl muka joku, joka ei kannata full suomitiimejä? Kyl mä Havulle toivon 100 kertaa enemmän menestystä kun vaikka OG:lle.

Emmä sitä toki. Aina ite vaan "keskittynyt" Encen hommaan ja sen kannatukseen ja havu jäänyt vähän taka-alalle. Nyt havun menestys ja Encen konttaaminen on saanut ainakin meikäläisen mittaria kääntymään havun puolelle.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hienosti hoiti HAVU!
 

Nigi

Jäsen
Emmä sitä toki. Aina ite vaan "keskittynyt" Encen hommaan ja sen kannatukseen ja havu jäänyt vähän taka-alalle. Nyt havun menestys ja Encen konttaaminen on saanut ainakin meikäläisen mittaria kääntymään havun puolelle.
Encen touhuun on mennyt maku. Ei siellä viisari värähdäkkään sen puoleen, että yritettäisiin palata huipulle. Havulla tekemisen meininkiä.

Toivottavasti Ence tekisi pian jonkun muutoksen, nykyinen lineup on nähty.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Onks tääl muka joku, joka ei kannata full suomitiimejä? Kyl mä Havulle toivon 100 kertaa enemmän menestystä kun vaikka OG:lle.
Mun ois aika vaikee päättää kumman toivoisin voittavan OG-Havu-pelin. Mutta mulla onkin OG-biasia, kun oon fanittanu niiden dotaporukkaa pari vuotta ja ne on tarjonnu varsin ikimuistoisia hetkiä ja tarinoita.

OG-ENCEssä fanittaisin OG:ta sata kertaa sadasta jo sen takia, että karma olisi niin Aleksib:n puolella. Muita joukkueita vastaan olen kyllä täysillä suomitiimien puolella.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Aika lujaa antoi Havu selkään Gen.G:lle. Täytyy kuitenkin muistaa, että Gen.G vei Enceä 16-14 tuossa nukessa pari kuukautta sitten ja voittivat Dreamhackin Anaheim -turneen samalla. Eli mitään ihan mätisäkkejä ei ollu vastassa, vaikka Slowi vähän loppuhaastiksessa heittikin kuittia jämätiimistä.

Tuo porukka, kun saa kokemusta noihin jänskäilyeriin, niin hyvää tulee.

Itse en jaksa ajatella mitään vastakkain asettelua Encen ja Havun välille. Tärkeintä on, että on suomalaisia tiimejä, jotka pärjää pelissä. aleksib:t, zehnit ja ottond:t sitten tulee siellä perässä.

Ainakaan itteäni ei kiinnosta pätkääkään katella matseja missä ei ole suomalaisia mukana, kun tuota tekemistä riittää muutenkin ihan tarpeeksi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hyvin vetää pojat, yhtä itsaria lukuunottamatta tasaista suorittamista.
 

Eskelarit

Jäsen
Hienosti Havu suorittaa kyllä! Vieläkin harmittaa se 4vs1 häviö jatkoajalla MIBR:iä vastaan.. Toivottavasti MAD Lions hoitelee tänään MIBR:in, niin nähdään lauantaina revanssi!
 

Barney

Jäsen
Havulla menee sen verran vahvasti, että kohta voisi olla aika heittää igl pihalle ja hankkia rosteriin lisää firepoweria.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Sunnuntaina pukkaa Encen BTS jakso ulos ESL Pro Leaguesta. Kestoa löytyy melkein tunnin verran, että ei muutakuin popparit kainaloon ja hyvä asento sohvalta. Mukana teamspeakkia ja niitä low low hetkiä kuin high high hetkiä. Ehdottomasti paras BTS ikinä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
"My source tells me ENCE will sign Jamppi"





Tämä on se skenaario minkä haluaisin nähdä. ENCE saisi vähän uskottavuutta takas uuden supertähden myötä. xseven siirtyy striimaajaksi ja pelailee sitten majorit mikäli Jamppia ei vapauteta?


Selittäisi miksi allu ja sunny ovat hakanneet Jampin kanssa FPL:ää niin paljon viimeaikoina. Selittää myös miksi xseven pelannut 20h viimeiseen 2 viikkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös