Saw on kyllä hävyttömän huono... Ei tule Havu ikinä nousemaan minnekkään top 10, kun saw remmissä. Aivan riippakivi koko ukko olkoon igl, mutta silti.
Toinen asia mikä pisti silmään oli se, että Encen omalla prac-servulla ei ole käyty kertaakaan viime turnauksen jälkeen.Parin viikon päästä Rion karsinnat ja Encen pojat pistää kovaa praccia. Kemppi viimeset 2vkoa 50h, xseven 28h ja sergej 13h!!
Noilla tuntimäärillä ei paljoa kehitytä. Pelaajavaihdoksen odottelun makua?
Vähän siellä jo dustissa alettiin höntsäilemään 10-3 tilanteessa ja annettiin mibrin kaventaa 10-5 ilmaiseksi ennen puolen vaihtoa.
Jatkoilla sitten tuo Fallenin 1 vs 4 clutch käänsi pelin, pienestä on kiinni.
Tämäpä. ENCE, HAVU ja SJ kärsivät tästä kaikki. allu ei ole vielä ainakaan mikään master mind. arvidin ja sawin ampuminen ei taas riitä mihinkään. Suomessa on vain tasan yksi hyvä IGL ja sekin pelaa OGn riveissä.Joo, nuo pari autosnipuerää varmaan haluaisivat takaisin. Väitän, että 12-3 suosta MIBR ei olisi enää noussut ja nyt saivat sitten itseluottamusta tuon Havun taktiikan torjumisella.
Harmittavan lähelle pääsivät kyllä jälleen kerran ja voitto "isosta tiimistä" jäi taas saamatta. Vertigon pelaaminen oli kyllä upeaa katsottavaa. Trainia ja dustin loppua en itse enää jaksanut katsoa.
On harmi, että Suomesta ei löydy pelitaidoiltaan loistavia igl:iä. Saw on selvästi pirun hyvä taktiikoissa, mutta ampumisessa antaa liikaa tasoitusta. Havun taktinen osaaminen on ainakin minun silmääni näyttänyt näissä Flashpointeissa ihan helvetin hyvältä. Rohkenen väittää, että ovat pelanneet taktisesti paremmin kuin Ence monissa paikoin.
Dustissa teropuolella kovaa tykitystä. Nyt tämä himaan ja kolmanteen karttaan.Late roundit havulla ihan kamalia...
Twistakin hienosti tweetannut, että nyt pelataan pelkkää Valoranttia... Pikkuhiljaa alkaa mennä maku tästä Encen hommasta varsinkaan kun enää ei tunnuta edes yrittävän. Pakko kai alkaa kannattamaan havua, häh?
Onks tääl muka joku, joka ei kannata full suomitiimejä? Kyl mä Havulle toivon 100 kertaa enemmän menestystä kun vaikka OG:lle.
Encen touhuun on mennyt maku. Ei siellä viisari värähdäkkään sen puoleen, että yritettäisiin palata huipulle. Havulla tekemisen meininkiä.Emmä sitä toki. Aina ite vaan "keskittynyt" Encen hommaan ja sen kannatukseen ja havu jäänyt vähän taka-alalle. Nyt havun menestys ja Encen konttaaminen on saanut ainakin meikäläisen mittaria kääntymään havun puolelle.
Mun ois aika vaikee päättää kumman toivoisin voittavan OG-Havu-pelin. Mutta mulla onkin OG-biasia, kun oon fanittanu niiden dotaporukkaa pari vuotta ja ne on tarjonnu varsin ikimuistoisia hetkiä ja tarinoita.Onks tääl muka joku, joka ei kannata full suomitiimejä? Kyl mä Havulle toivon 100 kertaa enemmän menestystä kun vaikka OG:lle.
Hyvin vetää pojat, yhtä itsaria lukuunottamatta tasaista suorittamista.
"My source tells me ENCE will sign Jamppi"
Tämä on se skenaario minkä haluaisin nähdä. ENCE saisi vähän uskottavuutta takas uuden supertähden myötä. xseven siirtyy striimaajaksi ja pelailee sitten majorit mikäli Jamppia ei vapauteta?