Tässä nyt pitäisi sekin muistaa, että jonkin ominaisuuden ollessa erilainen kuin CS:GO:ssa, niin se ei tarkoita, että se olisi paska/perseestä. Se on vain erilainen. Tämä toki ei päde noihin teknisiin ongelmiin, mitä hiotaan pikku hiljaa pois.
Tällä hetkellä sanoisin, että CS2 on aika paljon parempi kuin CSGO, koska CSGOta ei voi edes pelata MM/Faceit.Onhan CS2 nätin näköne mutta liikkuminen tuntuu todella eriarvoiselta, sprayaaminen on mahdotonta ja peeker's advantage on naurettavan ylivoimainen. On siinä hyviäkin puolia, mutta tällä hetkellä huonompi peli kuin CS:GO.
Sanoisin, että CSGO:n yleiset matchmaking (Valve) tai community (Faceit jne) serverit on aika paljon paskemmat tällä hetkellä, kuin CS2 serverit.*korjaan sun puolesta:
-hyppiminen
-ampuminen
-liikkuminen
-haastaminen
-holdaaminen
-seinän taakse kuoleminen
-kuolet ilman, että näet vihua
-awp on paskempi
-tickrate/tickratettomuus paskempi
-servut paskemmat
-mapit paskemmat = erottovuus heikompi
-jotain varmaan jäi myös vielä listalta
mutta joo. pelkän hyppimisen takia huonompi kuin csgo joo juu
heko hekoTällä hetkellä sanoisin, että CS2 on aika paljon parempi kuin CSGO, koska CSGOta ei voi edes pelata MM/Faceit.
Onneksi CS2 ei enää ole Betassa vaan sitä käytetään satojen tonnien jakamiseen kilpailullisissa turnauksissa.
Oli nykyisestä tilasta mitä mieltä tahansa, niin tämä väkisin pusku on ainoa oikea ratkaisu. Nyt Valve saa väkisin näyttöjä siitä mikä toimii ja mikä ei. Ei tuota betaa pelaisi kukaan tässä tilassa montaa kuukautta. Se on eri asia sitten jos muutaman kuukauden jälkeen tämä peli on vielä tässä jamassa.
Tämä. Eikös tää RM12 tullut vain, koska halutaan nopeampia pelejä / kaikkine taukoineen jne. No.. ovathan ne pelit nyt vissiin 8-10min keskimääräisesti nopeampia nykyään olleetkin. MUTTAPakko sanoa. Kyllä tuo MR12 on aivan hirvittävän huono uudistus. Taktinen puoli kusee todella paljon, kun ei ole enää aikaa sopeutua vastustajan pelityyliin. Saatatte saada vain sen neljä kierrosta per puoli täydellä ostolla. Half päättyy vaikkapa 8-4, joten jos voitat pistoolikierroksen ja et häviä ecoille olet melkein jo voittanut kartan. Aivan täyttä paskaa ja ei sovi tälle pelille.
Ei ole tämä syynä. Vaan sen takia, että pelit kestää yksinkertaisesti liian pitkään jo ihan pelaajien terveyden kantilta. Turnauspäivät (eli pelit) alkavat yleensä noin kello 10 maissa ja loppuvat puoliltaöin. Koita itse tehdä töitä kaksi viikkoa putkeen 14 tunnin työpäiviä, ilman välipäiviä, niin että merkittävä osa palkasta määräytyy suorituksen mukaan ja parin viikon päästä olet toisella puolella maapalloa toteuttamassa samaa hommaa.Ihmiset ovat kärventäneet dopamiinireseptorinsa mm. tiktokin avulla sellaiselle tasolle, ettei keskivertoihmisen keskittymiskyky enää riitä seuraamaan mr15 ottelua. Uskon melko vahvasti, että tässä on yksi oleellinen syy muutokselle.
Ei tossa MR12 muutoksessa kyllä ainakaan ammattilaisilta ole kysytty. Kyllä siinä on nimenomaa ollut ajatuksena se, että peli kestäisi katsojien kannalta liian pitkään.
Mutta tähän olisi ollut paljon parempia ratkaisuja kuin muuttaa MR12. Turha niitä tähän itse listata, kun Snappi niitä avannut jo.
Kyllähän pelaajat ovat valittaneet, että BO5 pelit on aivan liian pitkiä. Toki, oliko sen elimoinimiseen oikea ratkaisu siirtyä MR12 vai olisiko vain voinut poistaa BO5?
Itse tykkään pelata MR12 ja katsoakkin, mutta tietyissa huippupeleissä toivoisi, että olisi vielä useampi roundi.
Snapin ideat eivät lyhennä BO3 kestoa imo tarpeeksi, vaikka ovat parannuksia nekin.Ei tossa MR12 muutoksessa kyllä ainakaan ammattilaisilta ole kysytty. Kyllä siinä on nimenomaa ollut ajatuksena se, että peli kestäisi katsojien kannalta liian pitkään.
Mutta tähän olisi ollut paljon parempia ratkaisuja kuin muuttaa MR12. Turha niitä tähän itse listata, kun Snappi niitä avannut jo.
Snapin ideat eivät lyhennä BO3 kestoa imo tarpeeksi, vaikka ovat parannuksia nekin.
Toinen ongelma itselleni on karttapoolin ja meta pieni vaihtelevaisuus. Käy tylsäksi katsoa samoja aseita ja mäppejä vuodesta toiseen
Juu en sen jaksanut puhelimella kirjoitella. Mutta tosiaan muita hyviä tapoja lyhentää matsien kestoa on lyhentää turhat väliajat. Syksyn EPL:stä taisin ottaa noin 3 matsin otannan ja keskimäärin 3 kartan Bo3:ssa on noin tunti muuta kuin itse peliä. Taukoja kun edes hiukan lyhennettäisiin sekä Snapin ehdotukset, niin MR15 Bo3 ei olisi liian pitkä.En tiedä, miksi isoissa turnauksissa puoltenvaihdon yhteydessäkin on sellainen 3-5min tauko? Miksi karttojen välillä on niin pitkä tauko? Eikö 10min riittäisi? Kyllähän nuo pelaavat varmasti parhaina päivinä kymmeniä pelejä putkeen. Yksi timeout per joukkue, tällä saadaan jo nykyisen neljän (?) sijasta melko paljon aikaa karsittua. Ei itse pelin kesto ole se ongelma, vaan kaikki siinä ympärillä mikä tuo lisää sitä kestoa.
Karttapoolista samaa mieltä. Aseista eri mieltä. Mulle tän pelin koukuttavuus on juuri siinä, että susta ei koskaan tule tarpeeksi hyvää pelaajaa AK:lla, M4:lla, AWP:lla tai pistooleilla. Aina pystyt kehittymään lisää.
Tosin aika harvoin kierrokset menevät aivan viimeisillä sekunneille. Tuon takia ei voi laskea yksiselitteisesti, että kaikki kierrokset olisivat vaikka 10 sekuntia lyhyempiä. Nopeita Rush-variaatioita pelataan kuitenkin semi-usein.Jos tuota snappin ehdotusta nyt miettii vaikka näin: erän pituus 10 sekkaa lyhyempi = useampi erä voi olla nopeampi - pommia 5 sekkaa pois - freezetimeä sekuntteja pois - timeoutteja 1-2 pois - puolienvaihdot 3 vai 4min? sijaan 2min - mappienvaihdon 15min sijaan 10min = nopeastihan tuosta tippuu jo 10min itse pelistäkin pois ellei enemmän
Näin ollen ne MR15 pelitkin ja BO3 pelit olisivat nopeampia, mutta pelattavissa. BO5 nyt ei olisi koskaan alun alkaenkaan pitänyt pelata.
Kyllä, mutta jos siellä on sekin 10 sekunttia vähemmän aikaa ottaa tilaa haltuun jne niin nopeutuuhan se kierros melkein väkisinkin. Ja tosiaan CS2 ei taideta niin paljon mennä ainakaan toistaiseksi executeilla vaan reagoidaan nopeammin itse tilanteisiin. Varmaan koska ei ole nää skybox kamoja jne..Tosin aika harvoin kierrokset menevät aivan viimeisillä sekunneille. Tuon takia ei voi laskea yksiselitteisesti, että kaikki kierrokset olisivat vaikka 10 sekuntia lyhyempiä. Nopeita Rush-variaatioita pelataan kuitenkin semi-usein.
Varmasti näin, mutta myös peeker's advantage suosii aktiivista pelitapaa tällä hetkellä.Kyllä, mutta jos siellä on sekin 10 sekunttia vähemmän aikaa ottaa tilaa haltuun jne niin nopeutuuhan se kierros melkein väkisinkin. Ja tosiaan CS2 ei taideta niin paljon mennä ainakaan toistaiseksi executeilla vaan reagoidaan nopeammin itse tilanteisiin. Varmaan koska ei ole nää skybox kamoja jne..