Toisaalta siellä on jo valmiiksi 13/16 joukkuetta Euroopasta/Venäjältä ja lopullisesti 17/24, jos en ihan väärin laakenut. Ehkä Euroopasta löytyisi vieläkin enemmän Majoreille kuuluvia joukkueita, mutta johonkin se raja on vedettävä. Vähän sama kuin jalkapallon (ja monen muunkin joukkuelajin) MM-kisoissa Euroopan kohdalla
Et laskenut väärin ja olen samaa mieltä tuosta rajan vetämisestä. Olisihan se hienoa, jos mukana olisi vain absoluuttisesti parhaat joukkueet, mutta taloudellisesti ajatellen (katsojaluvut esimerkiksi) on erittäin tärkeätä pitää tuo 2 joukkuetta per region tuonne Challengeriin, josta menee sitten kahdeksan itse majoriin FaZen, NaVin, C9 ynnä muiden seuraksi.
Johtuuko tuo CS katsojien määrä siitä, että ne näytetään Facebookissa vai mistä, mutta onpahan suoraan sanottuna matalat katsojaluvut. Itse sen verran vähän olen CS pro-sceneä seurannut (oma kiinnostus on enemmänkin Siegen puolella), että olisi kiva tietää enemmän seuraavilta mistä nämä vähäiset katsojamäärät johtuvat? Tarkoitan nyt varsinkin nämä katsojamäärät tässä Group Stagen aikana.