Joo 2/8 vaan pääsee, itse luotan että Ence pääsee ja kaveriksi veikkaan tanskalaisia Opticin väreissä.
Jaa niin unohdin kokonaa, että jokasesella Regionilla omat minorit. EU, NA, CIS ja Aasia. Jokasesta 2 pääsee. NIP ja ENCE olis jees.
Joo 2/8 vaan pääsee, itse luotan että Ence pääsee ja kaveriksi veikkaan tanskalaisia Opticin väreissä.
Huomenna kunnolla suomalaisväriä kehissä kun ENCE ja mousesports kohtaavat
NiP kyllä aivan sekaisin, mutta hienosti ENCE pelasi mitä paskasta facebook striimistä näki.
#EZ4ENCE
Näin itse peliä paljon pelanneena gaLezki on kyllä paras suomalainen casteri, ja yhteistyö toimii hyvin toMin kanssa.Viimeeksi kun näitä YLEltä kattelin ni oli aika paljon yleisöystävällisempää selostusta, nyt ei uusille seuraajille paljon armoa anneta :D
Joo Mouz ulkona. Ence pelaa sitten Cloud9 vs. Na'Vi voittajaa vastaan ja siitä voittaja playoffeihin.Siis... Sergej jälleen. Ei jumalauta nuori poika on mun amatöörisilmään ihan siis siellä maailman kärjessä taidollisesti
Mitä ”me” nyt siis voitettiin tästä? Mouse ulkona kokonaan?
Ja kertokaa miksei Twitchissä ole tätä normaalia jenkki/brittiselostusta...
Joo Mouz ulkona. Ence pelaa sitten Cloud9 vs. Na'Vi voittajaa vastaan ja siitä voittaja playoffeihin.
ESL One: Cologne 2018 - Liquipedia Counter-Strike Wiki
Helppohan tuo kaavio on!
Koska Valve on paskaa eikä tajua miten saa eniten katsojia pelilleen.
Facebook on ostanut nuo päälähetysoikeudet itselleen vähän jokaisen esportin ESL-tapahtumissa. Sinänsä tyhmää myydä FB:lle oikeudet kun Twitch on niin loistava alusta ja FB:n striimeillä on ollut vain joku 7-15 k katsojaa, kun Twitchissä olisi moninkertaisesti. Kai siellä on FB laittanut pätäkkää pöytään.Ja kertokaa miksei Twitchissä ole tätä normaalia jenkki/brittiselostusta...
En ymmärrä tätä CS-systeemiä/pudotuspelikaaviota, mutta tärkeintä oli voitto ja ilmeisesti sieltä tulee maailman paras yksilö seuraavalla kierroksella, jos voittavat.
Sergej on jumala.