Corey Elkins HIFK:hon

  • 539 904
  • 1 375

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Hyvä uutinen ja hyvää on myöskin muutaman muun pelaajan jatkot. Karilla on ollut vaikeaa, mutta hän on silti meille tärkeä pelaaja jatkossakin. Hyvä Nybari!
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Kari melkein tarvitsee peliä rakentavan laiturin ketjuunsa jos aikoo tehoja tehdä. Viime kaudella Peltonen oli aika isossa roolissa Karin pisteiden tehtailuun, toisaalta myös Puustinen oli paljon paremmassa vireessä . Toisaalta ei myöskään ole päässyt pelaamaan yv:tä läheskään niin paljoa kuin viime vuonna. Hyvä kakkossentteri, ykköseen eivät riitä kädet elleivät laiturit hoida pelintekoa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hieno uutinen, loistava pelaaja, nykypäivän Boyko. Ehkä jopa meidän tasavahvin hyökkäyssuunnan sentteri joka suorittaa joka pelin hyvällä tasolla, hyökkäykset ei juurikaan pääty Elkinsin huonoihin ratkaisuihin. Tähän kun lisätään aloitusvahvuus jolla saadaan kiekkoa omille isolla prosentilla niin erittäin tärkeä palanen joukkuetta tärkeissä peleissä. Eikä ole loukkaantumisherkkä, rahoille vastinetta, vaikken mitään Elkinsin palkasta tiedäkään.

_
 
Hirvonenhan on tämän päivän versio Wirtasesta. Puolustussuuntaan moitteeton, hyvä aloittaja, ei tee yksinään pisteitä, mutta sopivien ketjukaverien kanssa tuhoa tulee myös hyökkäyksessä. Peran primetime oli Kiben kanssa, Puustisessa ja Elkinsissä on potentiaalia samaan. Varsinkin jos toisella laidalla Goldie saisi itsestään parhaan irti.

Kaikkiaan, yksi mun suosikkipelaajista ja juuri Elkinsin tapainen jätkä on todella tärkeä osa menestyvää joukkuetta. Vähän samaan tyyliin, kun Kärpillä on Kemppainen. Suomen passilla Elkku olisi jo mm-kisakävijä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Hienoa, että Kari jatkaa.
Liigan paras aloittaja, vahva kun härkä, iso, urheilullinen, tunnollinen puolustus-suuntaan, tekee myös tarpeeksi pisteitä oikeanlaisten ketjukavereiden kanssa, Juuson ja Goldien kanssa odotan, että homma kyllä vielä natsaa.
Tällainen pelaaja tarvitaan aina menestyvässä joukkueessa, aika hyvä vertaukset Peraan ja Darreniin.
Sais vetää useammin niitä jäätäviä vastataklauksia, kun varressa momenttia riittää:)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirvosen jatko on ehdottomasti viikon paras uutinen. Kari voisi juhlistaa jatkosoppariaan esim. tekemällä pari häkkiä tänään Raumalla ja auttamalla IFK:ta kolmen pisteen voittoon.

Elkinsin pitäminen Stadissa on kyllä Nybarilta miehen työ. Kiitos Tom! Tack, tack!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pistetään vielä erikseen kehut yhdestä asiasta: Elkins on kenties HIFK:n atleettisin pelaaja. Todellinen urheilija, huippukondiksessa!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Pistetään vielä erikseen kehut yhdestä asiasta: Elkins on kenties HIFK:n atleettisin pelaaja. Todellinen urheilija, huippukondiksessa!

Totta ja mikä parasta osaa ottaa taklauksia vastaan. Yleensä se on taklaaja joka kerää kamoja kun Elkinsiä yrittää ajella.
HIeman itse kaipaisin kuitenkin ärhentelyä, nyt Corey lähtee aina joka tilanteesta pois. Poikkeuksena se Tampereen tilanne jossa törmäsi Tapparan veskaan (Metsola?) ja tiputti heti hanskat mutta ei tullutkaan haastajaa.
Toisaalta ei se Boykokaan paljoa sähissyt :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko myöntää että hieman enemmän olen odottanut tehoja tällä kaudella. Toisaalta perusvarma suorittaja jonka hyvässä ja huonossa päivässä ei pahemmin eroja ole. Siinäkin suhteessa tälläinen uuden vuosituhannen darrenboyko ja koutsien lempipelaaja tyyppejä. Hyvä huomio Jupelta tuo Boyko.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Mulla on vaan tähän meidän Kariin sellainen keski-ikäisen kantasuomalaisen miehen hetero rakkaus-suhde! Kari on kun ruisleipä; aina kun sitä syö, niin muistaa miten helvetin hyvää se on!! Tänään kaiken muun hyvän lisäksi teki kaks. Mutta jumalauta, varsinkin noi aloitukset: tänään aloitti 15 kertaa prosentilla 80!!! Yks toinen sena #46 ei ollu ihan niin hyvä...
On tää Corey rautainen äijä, Kiitos!
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Parasta Karia tänään taas pienen tauon jälkeen. Huikeita alotuksia, huikeita veivejä ja pari aivan huikeaa maaliakin! ME LIKE<3
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirvonen oli ensimmäiselläkin kaudellaan vahva pleijareissa ja nyt tuntuu peli luistavan Puustisen ja Goldobinin kanssa. Tässä taitaa olla IFK:n ykkösketju tänä keväänä. Kelpaa mulle!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Samaa sanoin isälleni tänään matsin päätyttyä, johtopelaaja on noussut esiin. Kari hinaa jengin kohti kattilaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Pojat pelaavat syksyllä, miehet keväällä. Näinhän se on
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikon tehot 4+2. Ja siinä ohessa Puustiselle 1+4.

Lisätään tuohon ainakin Liigan sivustojen mukaan vielä 0+1.
Eli naputteli 4+3.

Hirvonen on kyllä parantanut vielä lisää siitä tasaisen varmasta suorittamisesta. Kevään hahmo, jälleen. Muut perässä ja väkisin ainakin kampoihin!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketjunnosto ja aiheesta. Tässä on jo hehkutettu mutta sanotaan se uudelleen; aivan loistava kaveri. Voi HIFK kun saisitte miehen jäämään Stadiin for good. Boyko reborn jne.

Mä diggaan. Ehkä pieni crush jopa. Tulevan Kanisteri- rallin takuumies. Kuulit sen tässä.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Sanoihan Corey itse Kamraattien podcast haastattelussa viime kaudella että pelaa täällä niin kauan kun vain hänet halutaan, viihtyy kuulemma erinomaisesti ja näkyyhän se otteistakin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tulee kipparoimaan joukkuetta vielä jossain vaiheessa uraa. Ihmettelin ettei tullut A:ta rintaan jo täksi kaudeksi. On selkeä johtaja kentällä sekä sen ulkopuolella.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanoihan Corey itse Kamraattien podcast haastattelussa viime kaudella että pelaa täällä niin kauan kun vain hänet halutaan, viihtyy kuulemma erinomaisesti ja näkyyhän se otteistakin.

Tällanen on mennyt meikäläiseltä ohi. Todella hienoa kuulla, jos Corey on tuollaista sanonut. Mä voisin itse kiinnittää kaverin jo nyt vaikka 5v diilillä tänne. Eikös muuten joku puhunut täällä jo aikaisemmin, että Daniel Grillforsin kanssa on ihan sama juttu? Tykästynyt todella paljon maahan, Helsinkiin ja IFK:hon ja ei ole mitään aikeita lähteä pois, niin kauan kun IFK haluaa hänet pitää.

Eilisen parasta antia Elkinsillä oli maalin lisäksi tilanne, jossa Bernin pelaaja yritti tulla taklaamaan kun mies oli juuri polkemassa itseään vauhtiin omalta alueelta, Elkins ei liikahtanutkaan ja Bernin äijä lensi kuin leppäkeihäs.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös