Emme me mitään muuta.
Moderaattorit
Mutta viestit, joissa ei ole sanoja "Corey" ja "Elkins" poistetaan armotta. - Edit: Eipäs poistetakaan, veli JHag teki sen ihan itse!
Ilmeisesti moderaattoreiden faxi on pyytämättä ja yllättäen suoltanut ulos paperin, jossa on käsketty siistimään ketju, koska täällä pilkataan erään urheilutoimenjohtajan antamaa tiedotetta.
Totta ihmeessä me kaikki odotamme, mitä tästä oikein seuraa. Pelaaja, jota tiedote koskee, ei suostu kommentoimaan asiaa (eli niinkuin seuran linjaan kuuluu), koska asia on keskeneräinen. Välittömästi tiedotteen julkitulon jälkeen tarkkaavaisemmat jääkiekon seuraajat alkoivat ihmetellä, miten uuden seuran kanssa sopimuksen tehnyt pelaaja jatkaa pelaamista vanhassa seurassaan niinkuin mitään sopimusta ei olisikaan olemassa.
Ymmärrän hyvin - ja annan myös täyden tukeni - mainitun seuran aktiivisille kannattajille, vaikka he ehkä jossain määrin tahallisesti kärjistävätkin asiaa humoristisilla keinoilla. Itse olen seurannut asiaa sivusta enkä ole huomannut minkäänlaisia ylilyöntejä. Jos olisin, niin olisin myös välittömästi informoinut asiasta keskuskom...tarkoitan siis foorumin tarkkailijajäseniä.
Olen syvästi tietoinen, että tästä seurauksena saattaa olla määräaikainen, jopa pidempikin kommukointikielto foorumilla, mutta mielestäni asia on niin tärkeä, että en voi olla astumatta pystypäin eturintamaan. Veljet - voitto häämöttää!