Huomaan, että ei olla oikein oivallettu markkinatalouden ja yrittäjyyden kulmakiveä:
Kilpailutilanteessa on turhaa ja monille yrittäjille vahingollista syyttää asiakkaita. Jos Copterline tuottaa persnettoa, niin se EI KOSKAAN ole asiakkaan vika, vaan se on AINA yrittäjän vika. Asiakkaat saavat olla pelokkaita, konservatiivisia tai vaikka kommarihomoja. Se on heidän jakamaton oikeutensa. Jos sitä yrittäjä käy kiukuttelemaan, niin hän on jo lyönyt eka naulan konkurssin arkkuun.
Yrittäjän tehtävä on tuottaa sellaisia hyödykkeitä, joita asiakkaat ostavat. Jos tuote ei käy kaupaksi, niin turha siitä on asiakkaita syyttää. Silloin yrittäjä joutaakin mennä. Samoin jos yrittäjä osuu markkinarakoon ja rikastuu, niin mikäs sen mukavampaa! Silloin yrittäjä taas on ansainnut joka sentin!