Argojen puolesta on liputettu tässäkin suunnassa jo pari vuosikymmentä. Diego Armandosta ja Gabriel Omarista ei mene montaa ukkoa ohi all-time favoriteissa.
Harmi kun Batigolia ei ikinä nähty Premierissä.
Toivottavasti brassit lyödään kunnon lukemin.
Aijai!!! Nyt on sellaista puhetta vanhan miehen humalaisille aivoille, että!! Batistutaa olen itse fänittänyt koko sen ajan kun olen jalkapalloa seurannut. (mainitaan sen verran, että kihlajaispäivä piti sovittaa Batistutan syntymäpäivään, eli 1.2!!)
Anyway... Batigolhan oli sangen lähellä siirtoa Man Unitediin vuosi ennen kuin siirto Violasta Romaan tapahtui.... Sivuun kirjoittanutkin muistelee edelleen orkuissa haastatteluja, joissa Gabriel ilmoitti aloittaneensa jo englanninkielen opinnot ja odottavansa innolla valioliigan haasteita jne. jne.
No, siirto ei sitten loppuviimein jostain syystä toteutunut, mutta onneksi sentään Roma nappasi mestaruuden kaudella 00-01, joten scudettoa pääsi tämä ehkä kaikkien aikojen lahjakkain maalintekijä sentään maistelemaan.
Sori, tää on ihan OT:tä, mutta olihan Romalla huikee nippu tuolla kaudella..... Candela, Cafu, Samuel, Aldair, Tommasi, Asungao, montella, Totti, Butagola.... Aivan käsittämätön kokoonpano... kyllä tolla pitikin mestaruus tulla.
Jos joku muuten haluaa jatkaa juttua Batigolista, niin YV:tä mulle tai jotain...
Jatketaan huomenna...... ZZZZZ.......zzzzzzz