Hyvä, että saa huumoria irti, oli se sitten tahallista tai tahatonta. Tosiaan kirjoitetussa tekstissä on jokaisella lukijalla oma tulkintamahdollisuus, niin kyllähän jonkun poliittista kantaa voi arvuutella. En minä pahastu tekoälyvertauksista, monessa paikassa sitä jo ilmenee, mutta ei kait sentään täällä nimimerkkien suojissa.Rakas toveri @Normandia, ei minulla ole paha olla. Toveri Lynx_j:n toteamus poliittisesta sitoutumattomuudestaan sai minut huvittuneeksi ja suorastaan nosti hymyn huulille. Siksi kuittasin hänelle asiasta.
Ja @Lynx_j kohteliaasti vastasi: "Silloin, kun minut on ”luotu” ei internetkään ole ollut kovin kehittynyt, eikä tekoälystä tietoakaan. Onhan tästä palstasta muodostunut itselle enemmän poliittinen hiekkalaatikko. Jääkiekkovänkäämiset käyn oman suosikkijoukkueen omalla keskustelufoorumilla." Vastauksesta kiitokset hänelle - ilmeisesti viestien takana onkin ihminen, eikä tekoäly.
En ole kieltämässä ketään poliittisesti sitoutumatonta tai sitoutunutta kirjoittamasta mihinkään ketjuun. Mistä sinä sellaista sait päähäsi?
Minun virtuaalihahmomaisuuttani voit tutkia esim. katsomalla minun palstaprofiiliani ja viestihistoriaani. Liittynyt ihan alkuaikoina 19.3.2001, siis vajaat kymmenen vuotta ennen sinua. Viestejä olen lähetellyt reilu kolmetuhatta, joista valtaosa NHL-puolelle (Avalanche, LA Kings). Alkuaikoina tuli lueskeltua ja naureskeltua tätä Vapaatakin puolta, mutta nykyisin meno alkaa olla täällä sen verran sakeaa, että Ukraina-ketjua lukuunottamatta yhä harvemmin tänne tulee eksyttyä.
@MegaForce. Ihan sellainen perusjuttu. Jos laitat viestiisi tekstiä lainausmerkkeihin, niin kohdista viesti sellaiselle henkilölle, jonka teksti lainaat.
Kiitos myös palstatoveri @Normandia symppaamisista!
Älkää minun kirjoitusten tai mielipiteiden takia nahiko. Naureskellaan mieluummin yhdessä Convoylle, minusta siitä ainakin saa huumoria irti. Toki, jos olette paikalle menossa, niin tarjoan vaikka sovintokahvit Keimolan portilla.