Huh, kerkesihän sitä mukaan taas seurantaan. Ilmeisesti neuvottelut uudesta hallituksesta jo etenee.
Sosiaalisesta mediasta on tänään löytynyt mielenkiintoisia juttuja. Rekkoja ei eilen ollut, mutta oikeasti niitä kuitenkin oli. Eivät vain päässeet Helsinkiin vaan jäivät kaupungin ulkopuolelle paikkaan jonka vain PolPo ja rekkakuskit tietävät. Yksikään näiden rekkojen kuljettaja ei ole vain ilmestynyt kertomaan sijaintijaan ja valemediat Yle kaiken kärjessä eivät julkaise mitään totuutta näistä.
Pakko antaa kuitenkin noottia myös itse mielenosoitukselle. Jos poliisi, aikataulu, sää, kalja ja kylmyys rajoittaa rajoituksen vastustajia niin vähän olen pettynyt. Anokin tämän jo tiesi, ei siellä Jumalan asialla olla vaan itse perkeleen.
Toivottavasti Risto, täysikasvuinen mäyrä, Börje ja Jallukerho ovat kuitenkin tästä poliisiväkivallasta selvinneet.
Toiveena kuitenkin että kaatakaa se hallitus vasta huomenna hiihtojen jälkeen niin ei joka välissä ala tuuttaa jotain ylimääräistä uutislähetystä.
#Voimia ja liikutuksen tunteita kaikille sankareille siellä mannerheikinkadulla!