Herranenaika järjestä sitten se ! Vai oletko itse tyytyväinen hallituksen toimiin tässä lähiaikoina ja bensan hintaan ?Tän ei kyllä luulis olevan kovinkaan vaikeaa.
Olen tyytyväinen esim siihen, että koronarajoitukset lopetetaan kohta. Täysin tyytyväinen en missään nimessä ole, mut eihän tässä ole yhteenkään hallitukseen voinut kovin tyytyväinen olla varmaan 15 vuoteen. Bensan hinta mua ei liikuta millään tavalla.Herranenaika järjestä sitten se ! Vai oletko itse tyytyväinen hallituksen toimiin tässä lähiaikoina ja bensan hintaan ?
Olen samaa mieltä, että tuo on vähintäänkin organisoimaton ja ehkä jopa " hieman " huvittava mielenilmaus tavoitteineen jne, mutta herranjestas sentään kerrankin sentäs jotkut uskaltavat osoittaa mieltään tässä maassa niin en kyllä yhtään naureskelisi täällä näppäimistöjen takana asialle varsinkin jos samat asiat vituttavat. Jos on sitä mieltä, että hei kaikki on hyvin, hallitus hoitaa hommansa varsin mallikkaasti ja kyllä mun kukkaro kestää parin euron bensalitrat niin eihän siinä sitten mitään.
Fiilistele siellä omassa lintukodossasi sitten vain.
Miten eduskuntatalon edessä paskat housuissa örveltäminen liittyy siihen, että hallitus tekee huonoja päätöksiä?Herranenaika järjestä sitten se ! Vai oletko itse tyytyväinen hallituksen toimiin tässä lähiaikoina ja bensan hintaan ?
Olen samaa mieltä, että tuo on vähintäänkin organisoimaton ja ehkä jopa " hieman " huvittava mielenilmaus tavoitteineen jne, mutta herranjestas sentään kerrankin sentäs jotkut uskaltavat osoittaa mieltään tässä maassa niin en kyllä yhtään naureskelisi täällä näppäimistöjen takana asialle varsinkin jos samat asiat vituttavat. Jos on sitä mieltä, että hei kaikki on hyvin, hallitus hoitaa hommansa varsin mallikkaasti ja kyllä mun kukkaro kestää parin euron bensalitrat niin eihän siinä sitten mitään.
Siellä oli aiemmin mm. kulttuuriväen (mukana myös jääkiekon SM-liiga) miekkari, mihin saatiin paikalle myös poliittista päättäjistöä kun touhu ei ollut täyttä kummelia siitä sekunnista lähtien kun ruvettiin ensimmäistä kertaa suunnittelemaan.Herranenaika järjestä sitten se ! Vai oletko itse tyytyväinen hallituksen toimiin tässä lähiaikoina ja bensan hintaan ?
Samoin itselle tulee mieleen, että Jatkoaika on täynnä oululaisia poroporvareita.Ketjua lukiessa tulee vahvasti mieleen että eilisessä concoyssä oli paljon lahtelaisia
Herranenaika järjestä sitten se ! Vai oletko itse tyytyväinen hallituksen toimiin tässä lähiaikoina ja bensan hintaan ?
Herranenaika järjestä sitten se ! Vai oletko itse tyytyväinen hallituksen toimiin tässä lähiaikoina ja bensan hintaan ?
Jep, eihän tuolla mitään ole saavutettu...Joka tapauksessa kuten mainitsin niin mielestäni on hienoa, että kerrankin Suomessa sentäs jotkut uskaltavat osoittaa mieltään asioita vastaan jotka heitä ärsyttävät.Hallitus on hoitanut hommansa jokseenkin mallikkaasti, ja kyllä mun kukkaro kestää parin euron hinnan bensalitralle.
No, tuo ei ole täysin totta varsinkaan koronarajoitusten osalta (hallitus olisi voinut tehdä paljon parempaakin työtä, kuten edellinenkin, ja seuraavakin hallitus), mutta hyvin paljon lähempänä totuutta kuin tuon mielenosoitusporukan öyhötys. Siinä ei ollut oikein yhtään koherenttia ajatusta. En myöskään pidä auton hinauttamista pois kun on pysäköitynä väärään paikkaan, sekä sakkojen hankkimista poliisin vastustamisesta minään suurina saavutuksina.
Joo, ja lisäisin vielä sen, että kun järjestäjistä löytyy todistettavasti ryssäntrolleja, niin kyllä siinä on aika vitusti väärää silloin.Minusta jokaisessa sellaisessa mielenosoituksessa on väärää, joka aiheuttaa verovarojen tuhlausta, väkivaltaa, ja muuta vahinkoa kansalaisille ja yhteiselle omaisuudelle.
Jep, eihän tuolla mitään ole saavutettu...Joka tapauksessa kuten mainitsin niin mielestäni on hienoa, että kerrankin Suomessa sentäs jotkut uskaltavat osoittaa mieltään asioita vastaan jotka heitä ärsyttävät.
Fiksustihan tuo kerrankin toimi, harmi etteivät luupäät uskoneet.Mauri Peltokangas parhaillaan puhemiehenä. Tulisiko tästä vielä jotain äksöniä?
Tämä on kyllä täysin totta, ja toivottavasti tänään ja jatkossa keskittyisivät vaan siihen bensan hintaan. Sillä eihän se ollut laskenut yhtään, ja suutuspäissäni annoin sitten Volvolle sen verta kyytiä että nyttemmin jo bensavalo palaa, joten parempi ois sitä halpaa alkaa saamaan. Nyt on tankissa tilaa.Ja kuten aika monta kertaa on todettu, on noita koronarajoituksia vastaan jokseenkin vähä-älyistä protestoida juuri nyt, kun niitä kovaa vauhtia puretaan.
Tätä hallitusta olen itsekin moittinut mm. poukkoilusta, mutta kirjoitat kyllä täyttä asiaa kun katsoo kokonaiskuvaa.Suomi on joka tapauksessa onnistunut pandemian hoidossa paremmin suunnilleen koko muuhun maailmaan verrattuna ja useimpiin paikkoihin nähden marginaali on reilu. Lisäksi rajoitteet verrattuna lähes mihinkään muualle (paitsi Ruotsiin) olleet isossa kuvassa mietoja. Ja niitäkin on poliittisen ohjauksen keinoin nyt patistettu poistettavaksi vaikka virkakoneisto olisi mieluusti pitänyt yllä ainakin vielä kuukauden.
Fiksustihan tuo kerrankin toimi, harmi etteivät luupäät uskoneet.
Perussuomalaisten Mauri Peltokangas yritti ohjeistaa Convoy-mielenosoittajia
Poliisi hajotti puolenyön aikaan Convoy Finland -mielenosoituksen, joka tukki Mannerheimintien. Paikalla nähtiin poliisin hajaantumiskäskyn jälkeen perussuomalaisten kansanedustaja Mauri Peltokangas.www.iltalehti.fi
Harhainen ajattelu tuntuu vaihteeksi lisääntyvän. Mutta eihän se koske yksin Convoyn osallistujia, vaan paljon muitain. Esimerkiksi puoskareita ei saada lailla kuriin, koska hallituspuolueissa vaaralliselle maallikkohoidolle on kannatusta.En ole mielenosoituksia vastaan millään tavalla, mutta olen hieman huolissani laajemmasta kuvasta. Vastaavat "kansannousut" Washingtonissa ja Ottawassa ovat olleet jopa väkivaltaisia, ja perustuneet harhaiseen ajatteluun (perusteettomiin salaliittoteorioihin). Suomen tapahtumassa väkivallan uhka ei ollut ehkä kovinkaan läsnä, harhainen ajattelu kyllä hyvinkin.
Totta. Mutta jos Venäjän toimet käyttää ilmiöitä hajottaakseen länsimaisten demokratioiden yhteiskuntarauhaa otetaan luupin alle, paljon Convoyta tärkeämpää olisi kääntää silmät NATO-jäsenyyden hakemattomuuteen ja sitä kautta Venäjän operointimahdollisuuden lisäämiseen.Toinen uhka on, että Venäjä käyttää näitä ilmiöitä hajottaakseen länsimaisten demokratioiden yhteiskuntarauhaa. Suomenkin tapahtuman taustalta löytyy näitä venäläisiä tahoja, ainakin desantti Bäckman ja MV-lehti.
Tuohan oli jo Kataisen hallitusohjelmassa, mutta ei tapahtunut silloinkaan mitään.Esimerkiksi puoskareita ei saada lailla kuriin, koska hallituspuolueissa vaaralliselle maallikkohoidolle on kannatusta.
Jep, näinä kireinä aikoina Venäjä yrittää löytää länsimaista heikkoja kohtia ja iskeä niihin. Onneksi esim. tämä periaatteessa sinänsä huolestuttava mellakkasuunnitelma kääntyikin täydeksi farssiksi, mikä varmasti huomataan myös Kremlissä. Ei löydy kaikupohjaa tästä maasta tuollaiselle valtion ja yhteiskunnan vastaiselle toiminnalle.Toinen uhka on, että Venäjä käyttää näitä ilmiöitä hajottaakseen länsimaisten demokratioiden yhteiskuntarauhaa. Suomenkin tapahtuman taustalta löytyy näitä venäläisiä tahoja, ainakin desantti Bäckman ja MV-lehti.