Tämä. Kun Pupumies tuli Kärppiin, pelasi hän ainakin harjoituspelit mukavan rouheasti ja fyysisesti. Nyt siitäkin voi nähdä ainoastaan unta.Hepponen on kaveri noin isoksi mieheksi. Häviää liikaa kaksinkamppailuita ja ei oikein edistä peliä hyökkäyspäässä.
Ehdottomasti Tiivola tilalle.
Wellmannin p/o oli 0,37, Bunnamanilla 0,33. Paskoja molemmat, mutta kyllä Bunnaman, joka on saanut melkein 2 min/ottelu peliaikaakin enemmän vs Wellman on kyllä yksi kaikkien aikojen flopeista.Itse asiassa kyllä Bunnaman menee paskuudessa vielä edelle. Bunnaman on tehnyt yhden maalin ja pari pinnaa enemmän, vaikka pelejä on sellaiset parikymmentä enemmän. Tähän päälle vielä se, että Wellman oli ihan klesana ja lopettikin uransa tuon kauden jälkeen.
Ja siitä ettei suussa tosiaan ole hampaita ja on ilmeisesti kanukki. Berglundin ohella pahin floppi ja scouttausmoka tällä kaudella. Kummallakaan ei pitäisi olla asiaa kokoonpanoon mutta Berglundia on pakko peluuttaa koska oikein parempaakaan ei ole tarjolla tuohon rooliin. Pelillisesti Heikkala korvaa Bunnamanin panoksen helposti. Todennäköisesti saattaa olla todellisena sielupelaajana jopa upgrade. Harmi homma sinänsä koska Bunnaman vaikuttaa nöyrältä ja sympaattiselta kaverilta ja on hakuna vähän epätyypillinen kärppävahvistus. Kärkisentteriä haettiin mutta käteen jäi kallis alaketjujen grindaaja.Hampaaton kanukki kertoo vaan peliesityksistä, jotka on hampaattomia.
Heittämällä upgrade. Heikkalalla on kuitenkin orastavaa potentiaalia saada joskus kiekko maaliin asti. Bunnamanilla tähänkin sarjaan puolen kymmentä ihan A-luokan maalipaikkaa, mutta miehen itseluottamus on matalampi kuin Saipan pistesaalis eikä se luonnostaan tussu laukaus helpota asiaa.Todennäköisesti saattaa olla todellisena sielupelaajana jopa upgrade.
Pieni kaukalo + koronapleijarit sysipaskassa Flyersissa. Ei Bunnaman niin huono ole kuin nyt Kärpissä näyttää, mutta iso kaukalo ei näytä sopivan hänelle sitten alkuunkaan. Ei tule ikävä pelaajaa ikävä, vaikka persoonaa kylläkin. Jotenkin on mukavan oloinen veikko.Miten ihmeessä NHL:ssä kymmeniä pelejä?
Hyvin alkaneet harjoituspelit nostivat omiakin odotuksia Bunnamania kohtaan. Ensivaikutelmaltaan oli suoraviivaisempi ja röyhkeämpi, mutta voiko taustalla olla todellakin niinkin yksinkertainen syy kuin se, että esim. Mäntyharjussa ja Iisalmessa oli enemmän tai vähemmän kapeampi kaukalo? Tosin sitä "parempaa" Bunnamania nähtiin vielä Luulajassakin, mutta kenraalin jälkeen itse sarjapelit on ollut tasaisen tylsää.Pieni kaukalo + koronapleijarit sysipaskassa Flyersissa. Ei Bunnaman niin huono ole kuin nyt Kärpissä näyttää, mutta iso kaukalo ei näytä sopivan hänelle sitten alkuunkaan. Ei tule ikävä pelaajaa ikävä, vaikka persoonaa kylläkin. Jotenkin on mukavan oloinen veikko.
Olen kyllä itse sitä mieltä, että Bunnamanilla on yksi joukkueen parhaimmista laukauksista, jos vain pääsisi/uskaltaisi käyttää sitä. Alkulämmöissä tullut huomattua nuo laserit.eikä se luonnostaan tussu laukaus helpota asiaa.
Kesätyöntekijän löytöjä oli tämä kaveri.Kylläpä on ollut melkoinen "välimallin jätkä". Liekko Haban vai Reissulassen "löytö" ?
Nimenomaan näin. Bunnaman oli selvästi "kotonaan" Rantasalmella. Siellä kun kaukalon leveys on 25m (eli vieläpä metrin kapeampi kuin Pohjois-Amerikassa). Siitä on aika pitkä matka Raksilan 30m kaukaloon. Varmasti vaikuttaa. Vieläpä kun on aika raskasjalkainen diesel, niin vaikeuksissa on.Ensivaikutelmaltaan oli suoraviivaisempi ja röyhkeämpi, mutta voiko taustalla olla todellakin niinkin yksinkertainen syy kuin se, että esim. Mäntyharjussa ja Iisalmessa oli enemmän tai vähemmän kapeampi kaukalo?
Iisalmessakin nopealla googletuksella oli se 27x58 kaukalo ja tämän pelin näin häneltä. Hupsista meni Etelä-Savon kunnat sekaisin. Totta kai kyseessä olikin Jarkko Immosen sulttaanikunta Rantasalmi.Nimenomaan näin. Bunnaman oli selvästi "kotonaan" Rantasalmella. Siellä kun kaukalon leveys on 25m (eli vieläpä metrin kapeampi kuin Pohjois-Amerikassa). Siitä on aika pitkä matka Raksilan 30m kaukaloon. Varmasti vaikuttaa. Vieläpä kun on aika raskasjalkainen diesel, niin vaikeuksissa on.
Itse olen tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että koska Bunnaman oli harjoituspeleissä paljon röyhkeämpi ja nälkäisempi, kuin jumalauta pudotuspeleissä, niin tuolla kaukalon koolla on oltava suuri vaikutus. Itseluottamus lattiaan Marjamäen aikana + iso kaukalo, ja tässä on lopputulos. Ei mitään käyttöä.
Okei saattaahan se näinkin olla, kun en ole itse tällä kaudella pelejä livenä päässyt todistamaan ja luonnollisesti alkulämpät jääneet välistä. Oma tulkintani on ihan vain peliesityksien varassa, parit logoon kohdistuneet laukaukset tässäkin sarjassa ovat olleet luokkaa lampaan kulli.Olen kyllä itse sitä mieltä, että Bunnamanilla on yksi joukkueen parhaimmista laukauksista, jos vain pääsisi/uskaltaisi käyttää sitä. Alkulämmöissä tullut huomattua nuo laserit.
On mysteeri tämä Bunnaman. Kaudella 2016-2017 KItchener Rangersin OHL-joukkueen paras maalintekijä ja kolmanneksi paras pistemies tehoilla 37+25=52. Pudotuspeleissä 4 maalia ja joukkueen paras maalitekijä.
Kaudella 2017-2018 27+23=50 oli myös joukkueen kapteeni. 2018--2019 AHL joukkue Lehigh Valley Phantoms 62 ottelua tehot 19+13=32
NHL uran avausmaali 13.1.2020 Bostonia vastaan. NHL 21 ottelua tehot 1+1=2
2022 kaupattiin Florida Panthers
Kaudella 2022-2023 Charlotte Checkers AHL 61 ottelua 16+7=23 runkosarja Pudotuspeleissä vielä tehot 7 ottelua 2+3=5
Ollut useasti joukkueen kapteenistossa tai varakapteenina !!
Tällä hetkellä , kun miestä katsoi vaihtopenkillä kehonkieli oli hätääntynyt ja pelokas. Aivan kun haluaisi olla jossain muualla.
Kyllä näillä staseilla oli lupa odottaa enemmän. Arpakauppaahan se on näiden ulkomaan apujen kanssa.
En tiedä mitä kaikkea scouttaukseen kuuluu. Hyvät tehot miehellä ollut, ollut vielä kapteenina tai varakapteenina, joten jonkinlaisia johtajan ominaisuuksia miehellä ilmeisesti ollut.Arpakauppaa se on, mikäli jättää työn tekemättä. Jos taas paneutuu työhönsä, eli hoitaa scouttauksen kunnolla, niin silloin ei todellakaan puhuta mistään arpakaupasta. Toki yllättäviä asioita voi tulla eteen, mutta kyllä pääsääntöisesti hyvin työnsä tehnyt seura tietää mitä pelaajalta saa.