Mistäs tiedät? Oletko kysynyt? Kai Conanilla tiimeineen on jonkinmoinen käsitys siitä, että mikä yleisöön puree ja mikä ei. Vitsien toistaminen on lisäksi yksi huumorinmuoto. Conanin juttu perustuu aika pitkälti sen varaan.Derby kirjoitti:Ei jenkkejä kiinnosta koko Suomi paskan vertaa. Yhtä paljon kuin suomalaisia joku Turkmenistan
Toivottavasti Halonen suostuu Conanin haastateltavaksi, niin nähdään "kaksoset" naamat vastakkain. =)Playa kirjoitti:Saas nähdä kun itse äijä tulee suomeen niin mitäköhän kaikkea siitäkin tulee... Conan on asiallinen ja hyvä talk show isäntä! heittää hyvää läppää
päivän aiheista ja osaa nauraa itselleen myös. Hienoa että Suomikin on saanut vähän vetoapua ison veden takana.
Milhouse Nixon kirjoitti:Jokainenhan voi tietysti katsoa minkälaista viihdettä esimerkiksi Saksassa tehdään. Tv:stä tuleva viihdeohjelma on jotain tyyliin lederhosenia ja kansantanhua. Kaikilla on niin "hauskaa". Siinä voi jokainen ulkopuolinen nähdä kuinka Hitlerin haamu yhä kummittelee ihmisten mielissä ja että minkäänlaisesta aidosta kulttuurista ja hauskanpidosta ei ole tietoakaan. Sen sijaan Suomessa uskalletaan vetää homma täysin läskiksi, parhaiten varmaan jossain Kummelissa. Samaten Iso-Britanniassa on samanlainen tyyli, että uskalletaan nauraa itselle, sääty-yhteiskunnalle ja poliitikoille.
Mielenkiintoinen juttu. Mulle oli uutta, että Niinistön kampanjaväki oli vetänyt herneet nenään Conanin jutuista.Murmeli kirjoitti:
Eipä ole uutta kokoomuslaisilta. Itäläkin oli aikanaan sitä mieltä, että Itsevaltiaat pilasi hänen poliittisen uransa. Voi itku ja vinku...morningstar kirjoitti:Mulle oli uutta, että Niinistön kampanjaväki oli vetänyt herneet nenään Conanin jutuista.
Ted Raikas kirjoitti:Eipä ole uutta kokoomuslaisilta. Itäläkin oli aikanaan sitä mieltä, että Itsevaltiaat pilasi hänen poliittisen uransa. Voi itku ja vinku...
Tuosta jutusta lainaus:redcat kirjoitti:On tuota uutisointia harrastettu muuallakin kuin CNN:llä. Maanantai-aamuna oli ABC-kanavan aamuohjelmassa myös maininta.
Ainakin tuon lainauksen perusteella sielläkin päässä koko tätä Conan-Suomi -prosessia pidetään ihan molemminpuolisena hyväntahtoisena kuittailuna. Ei siis minään "Conan pitää suomalaisia pilkkanaan ja suomalaiset eivät itse edes tajua" vedätyksenä, kuten täälläkin olen nähnyt joidenkin vihjailevan.Halonen embraced O'Brien's jokes. She started running real campaign ads right before O'Brien's show.
"Clearly she is able to take a joke, which is more then most American politicians could," said Ana Marie Cox, author of "Dog Days" and former editor of the politics blog Wonkette.
1Timer kirjoitti:Ei vittu nyt repesin!
Katon just nauhalta eilis-iltaista/oista Conania ja siina taa Tarza juttu vaan jatkuu. Uusi mainos, jossa todetaan, etta "Sa et Sauli kuseta ketaan" ja lopuksi koko Max Weinberger 7 bandi laulaa suomaksi "Tarja Oh Tarja" (engl. Tarza Oh Tarza").
Ihan vedet silmissa!
Naytettiin muuten oikeen kartalta missa Suomi on, notta nyt tietaa jenkitkin (ihan kaikki!) missa Suomi on! ;-)
Ted Raikas kirjoitti:Vituttaa kun ei näy subtv, olisi kiva nähdä tota suomiläppää.
Ahh, selvä. Kiitän!varjo kirjoitti:Tuossahan lähetyksessä on nuo kaikki läpät oikeastaan koostettuna.
varjo kirjoitti:Jep, tosin minulle jäi siitä Lichtenstein-viittauksesta sellainen kuva, että siellä (Conanin käsikirjoitustiimissä) homma nähdään lähinnä säälittävien pikkuvaltioitten julkisuustempauksena.
Etenkin siksi, koska yksikään niistä "valloitetuista" maista ei tainnut olla jenkeissä tunnettuja "isoja maita".
Taisi olla vain se uusin pläjäys kyseessä. Paras kuitenkin tähän mennessä minun mielestäni.varjo kirjoitti:
sampio kirjoitti:Taisi olla vain se uusin pläjäys kyseessä. Paras kuitenkin tähän mennessä minun mielestäni.
varjo kirjoitti:1Timer:
Mutta eikö kuitenkin Fox News ole se kanava, joka tarjoaa informaatiota isolle osalle väestöä?
Kyllähän ko. kanavan maine on tiedossa ja valitettavasti myös sen vaikutusvalta keskilännessä.
Jeps, ajattelin taas hiukan liian yksioikoisesti.varjo kirjoitti:Siis uusin, kyllä, mutta tuossahan näytettiin osia niistä vanhemmistakin sketseistä ts. ne aikaisemmat vaalimainokset.