Jokainen rattijuoppo on liikaa ja tässä on erinomainen esimerkki siitä, miksi on näin. Aivan liian nuorena lähti Johnny tästä maailmasta yhdessä veljensä kanssa ja vieläpä täysin turhaan. Surulliseksi vetää tämä uutinen ja myös avuttoman vihaiseksi. Täysin turha tapahtuma, jota ei olisi sattunut, jos se yksi rattijuoppo ei olisi päättänyt lähteä liikenteeseen.
Spekulointi on eri asia, kuin asian esittäminen totuutena. Kertaappa vielä alla oleva lauseesi ja pohdi, onko se spekulointia vai esitätkö asian totuutena.Yhtä varma tieto se oli kuin Gaudreaun kuolema ennen virallista Columbuksen tiedotetta. Silti siitä puhuttiin täällä ihan yleisesti.
Ja (valitettavasti) vaikuttaa olevan ihan täyttä faktaa.
Tämän tragedian turhuutta jotenkin lisää vielä se, että osallisena oli rattijuoppo.
Yritän välttää viimeiseen asti ajoradan vieressä pyöräilyä jos mahdollista eikä tämä uutinen kyllä vähennä sitä.
Itse jo niin kyyninen suomalaismedian suhteen, että oletin heidän uutisoivan tämönkin tragedian Paten joukkuekaveruuden kautta. Onneksi olin väärässä.Varmaan Pate Laineelle "kiva" tämmönen uutinen jos on muutenkin ollut mielenterveyden kanssa haasteita, että viime vuosien ketjukaveri menehtyi nyt tälleen äkillisesti. Ei tuu varmaan Gaudreaun siskolle elämänsä iloisimmat häät.
Levätkää rauhassa Johnny ja Matthew Gaudreau.
Ilta-Sanomat ehti ensimmäiseen uutiseensa ottamaan Laine-kulman mutta parissakymmenessä minuutissa muokkasivat pois.Itse jo niin kyyninen suomalaismedian suhteen, että oletin heidän uutisoivan tämönkin tragedian Paten joukkuekaveruuden kautta. Onneksi olin väärässä.
Ei New Jersey ole mikään Suomi vaan 5-10 vuotta tulee kakkua ja ainakin vähintään 3 vuotta.Kyllähän tällainen vihaiseksi laittaa, kun tossakin tapauksessa kuitenkin tämä itse pääsyyllinen tulee varmasti selviämään vaan jollakin ehdonalaisella tai maksimissaan vuoden parin linnatuomiolla.
Ja tuossakin tullut kaksi kuolonuhria, joten varmaan vaikuttaa tuomioon. Se ei kyllä juurikaan lohduta.Ei New Jersey ole mikään Suomi vaan 5-10 vuotta tulee kakkua ja ainakin vähintään 3 vuotta.
New Jersey Death By Auto Is Clearly Devastating - Leckerman Law, LLC
Understand the devastating consequences of New Jersey death by auto incidents. Legal counsel on DWI defense law available.www.dwiduidefenselaw.com
Mihin tämä oletus perustuu?itse pääsyyllinen tulee varmasti selviämään vaan jollakin ehdonalaisella tai maksimissaan vuoden parin linnatuomiolla.
Laine kyllä jakanut uutiset silti. Jotenkin edelleen epätodellinen olo koko asiasta.
Muuten hyvä, mutta maalissa pitäisi olla Matīss Kivlenieks.Columbuksen kentälliset tänään:
katso liitettä 35598Columbus Blue Jackets Line Combinations
Check out the latest Columbus Blue Jackets lines for tonight. Complete Blue Jackets line combination, game stats, and season stats updated daily.www.dailyfaceoff.com
Jossain luki, että auton kuski oli jäänyt paikalle ja ollut yhteistyöhaluinen poliisin kanssa, eli sen perusteella en uskoisi rattijuopoksi. Varmaa tietoa toki tästäkään ei ole.
Mihin tämä oletus perustuu?