Nyt voi kyllä kysyä, että mitä vittua Keklu? :D
"Erik Gudbranson on kovempi mitä yö putkassa" - Jouni Nieminen.Nyt voi kyllä kysyä, että mitä vittua Keklu? :D
No onneks Erik toi kaverinkin Columbukseen Cänädästä. Johnny on kuulema ihan hyvä kiekkoilija, ehkä jopa John Andersonia kovempi megapelaaja. Alle kympillä tämä diili kuulostaa pieneltä ryöstöltä. Ensi kaudella taidetaan Ohiossa nähdä pleijarikiekkoa.Mä taidan suosiolla nukkua yön yli ja palaan tähän huomenna.
Ei näin jälkikäteen kuulosta yhtään mahdottomalta skenaariota. Siinä saa kyllä Gudbranson muutamat lounaat tarjota Gaudreaulle.Olen kyllä vakuuttunut Gudbranson 4x4M diilin olleen olennainen osa tätä Gaudreaun hankintaa, koska Gaudreaulle huhuttiin tarjotun sen 7x12M ja nyt sai 7X9.8M, josta varmaan se puuttuva pari miljoonaa pistettiin ekstrana Gudbransonille. Molemmat tulivat Flamesista ja Gudbranson on ilmeisen suosittu mies pukukopissa. Eiköhän tuon 4X4M kanssa elä, jos sen ansiosta saatiin Gaudreau ja onhan Gudbransonin kaltaiset isot, fyysiset pakit harvinaisia nykyaikana.
Ehkä se sittenkin oli retool eikä rebuild!
Devils oli kuulemma tarjonnut vähän päälle ysin vuosipalkkaa. En tiedä Islesistä tai muista.koska Gaudreaulle huhuttiin tarjotun sen 7x12M ja nyt sai 7X9.8M
Mä taidan suosiolla nukkua yön yli ja palaan tähän huomenna.
Eikös Lainekin hae pidempää diiliä? Eli siinä ei pitäisi olla ongelmaa kun sekä seuralla että pelaajalla on hakusessa pitkä sopimus. Enemmänkin vääntöä on käyty rahasta. Tuo Gaudreaun edullinen sopimus tarkoittaa onneksi sitä ettei Pate pysty mitään ylisuurta vuosipalkkaa hakemaan. 7,5 x ?-määrä vuosia?Suhteessa Laineeseen tässä on kaksi mahdollista narratiivia:
1) Tässä on, Pate, kunnon pelintekijä sinulle. Joko nyt nappaisi kunnon jatko?
2) Kerran ei miestä nappaa, haetaan sitten ykköshevonen muualta ja ukko kiertoon.
Katsotaan, millä jalalla Kekäläinen on liikenteessä. En itse yllättyisi hirveästi kakkosvaihtoehdostakaan.
Jep, mutta kakkosvaihtoehto on ongelmallinen Columbukselle. Miehen arvo romahtaa heidän näkökulmastaan ja tuon varaukskierroksen kallisarvoinen pickki käytännössä menee hukkaan. Tähän ei olisi oikein varaa. Kävelemään Patea ei voi päästää.Suhteessa Laineeseen tässä on kaksi mahdollista narratiivia:
1) Tässä on, Pate, kunnon pelintekijä sinulle. Joko nyt nappaisi kunnon jatko?
2) Kerran ei miestä nappaa, haetaan sitten ykköshevonen muualta ja ukko kiertoon.
Katsotaan, millä jalalla Kekäläinen on liikenteessä. En itse yllättyisi hirveästi kakkosvaihtoehdostakaan.
Korjatkaa tarkemmin seuraavat, jos menee pieleen.Eikös Lainekin hae pidempää diiliä? Eli siinä ei pitäisi olla ongelmaa kun sekä seuralla että pelaajalla on hakusessa pitkä sopimus. Enemmänkin vääntöä on käyty rahasta. Tuo Gaudreaun edullinen sopimus tarkoittaa onneksi sitä ettei Pate pysty mitään ylisuurta vuosipalkkaa hakemaan. 7,5 x ?-määrä vuosia?
Korjatkaa tarkemmin seuraavat, jos menee pieleen.
Olen ollut siinä käsityksessä, että CBJ ei ole ollut Laineelle mikään unelmakohde ja peli-ilon mekka, jossa pysyäkseen hän olisi valmis ottamaan vaikka alennusta. Nyt kun hän ei ole Kekäläisen kärkihevonen, pitäisin mahdollisena, että Keklua ei sitoutumisen asteen, ehjänä pysymisen ja hintapyynnön yhdistelmä kiinnosta, ja Laine kaupattaisiin muualle.