Kadri oli ilmeisesti ensimmäinen Avsin pelaaja, joka tekee pleijareissa hatun sen jälkeen kun hän itse siirtyi seuraan? Vähän erikoisesti muotoiltu kyllä tuo.Tuossa viime yön lähetyksessä näytettiin tämmöistä:
katso liitettä 22966
Osaisiko joku kertoa minulle, että mitä tuo tarkoittaa?
Se saattaisi kyllä olla. Niin päin se ei voi olla, että se on ensimmäinen seurahistorian hattutemppu Coloradon aikana (eli että Quebecin aikaa ei lasketa), koska onhan siellä nyt esim. Forsbergin hattutemppu yhdessä erässä Floridaa vastaan finaaleissa. Forsberg siis siirtyi Philadelphiasta, mutta ei Coloradoon, vaan Quebeciin, eli tämä ei vesitä tuota tarjoamaasi vastausta.Kadri oli ilmeisesti ensimmäinen Avsin pelaaja, joka tekee pleijareissa hatun sen jälkeen kun hän itse siirtyi seuraan? Vähän erikoisesti muotoiltu kyllä tuo.
MacKinnon teki viime kaudella, joten ei voi olla tuosta kyse.Kadri oli ilmeisesti ensimmäinen Avsin pelaaja, joka tekee pleijareissa hatun sen jälkeen kun hän itse siirtyi seuraan? Vähän erikoisesti muotoiltu kyllä tuo.
Niin mutta MacKinnon ei koskaan siirtynyt Coloradoon. Eli hän on ollut Coloradon miehiä NHL-uransa alusta. Sen sijaan Kadrihan siirtyi Torontosta.MacKinnon teki viime kaudella, joten ei voi olla tuosta kyse.
Vähän samaa mieltä, olisi mielestäni ihan toivottavaa, että johtoasemaa olisivat suojelemassa joukkueen parhaat puolustavat pelaajat. Toews, Manson/Johnson, Nichushkin, Helm, Lehkonen, Cogliano, Compher kuuluvat tuohon kategoriaan.En sano, että ratkesi siihen, mutta ihmettelen vaan. Siellä oli kentällä Landeskog, MacKinnon ja Lehkonen. Itse olisin ajatellut kolmikkoa Cogliano, Compher ja Helm. Samoin puolustuksessa olisin mielummin katsellut Johnsonia tai Mansonia kuin Makaria.
Nää enemmän tai vähemmän hehkutetut ennätykset ja saavutukset on kyllä välillä aika uskomattomia. Taito sinänsä keksiä/löytää näitä, kun todella tarkalla rajauksella saadaan aina joku nostettua ylitse muiden.Tuntuu aika selvältä, eli tosiaan niiden Coloradossa pelaavien pelaajien joukossa, jotka ovat muuttaneet pelaamaan Colorado Avalancheen jostain toisesta seurassa, ensimmäinen, joka on tehnyt hattutempun. Colorado Avalanche ja Quebec Nordiques on sama franchise, joten Forsberg ei kelpaa, koska hän oli Coloradossa seuran siellä aloittaessa jo, eikä muuttanut Coloradoon myöhemmin.
Mielestäni tuossa tehtiin tosiaan pieni moka. Siis ennätys sinällään on ihan oikea, mutta kai siellä periaatteessa luulisi olevan tarkoitus löytää mahdollisimman "kova/hyvä/kunnioitettava/yleinen" ennätys ts. jokainen maalihan on aina joku ennätys (jos et usko, anna esimerkki, kerron mikä ennätys se on).Nää enemmän tai vähemmän hehkutetut ennätykset ja saavutukset on kyllä välillä aika uskomattomia. Taito sinänsä keksiä/löytää näitä, kun todella tarkalla rajauksella saadaan aina joku nostettua ylitse muiden.
Onkohan noilla listat valmiina mahdollisista saavutuksista vai saako ne näitä keksittyä ihan lennosta kesken pelin? Aika nopeasti pukkaa välillä jotain todella spesifiä saavutusta ruutuun tai selostukseen. Nyt ilmeisesti tämän eteen jouduttiin jo vähän hikoilemaan, kun vasta hattutemppua seuraavassa pelissä nostettiin esille.
Oho. Näin kovaa tunnetta musta ei saa vaikka voittais cupin.IHANAA SAATANA!
Oho. Näin kovaa tunnetta musta ei saa vaikka voittais cupin.
Mutta kiekko jatkuu.
Sanon sen nyt tähän väliin vaikka, että kun välillä kuulee, että mitä väliä sillä runkosarjalla on. No, se että saa katsoa jääkiekkoa 82 matsia. Usein vielä jopa voittavaa sellaista.
Pudotuspelit on sitten plussaa, mulla häviää tosin puolet tunnelmasta kun Altituden lähetykset jää pois. Ei sillä, ei TNT/ESPN noita ole onnistunut pilaamaan. Mutta ois kiva, jos sais valita. On tämä silti enemmän kuin nettiradio modeemilla vuonna 1999.
Let's go Avs.
Minä en ymmärrä, miksi Aube-Kubel jatkaa kokoonpanossa. Onhan tuo fyysisempi kuin Burakovsky ja Newhook yhteensä, mutta siihen jääkin hänen antinsa Avalanchelle. Mielummin Newhook-Compher-Burakovsky kolmosketjuksi, jossa on enemmän kiekollista potentiaalia.