Arto Kilponen
Jäsen
Korkki kiinni nyt, hävettää tollanen touhu @Arto Kilponen
Ai ettei tunnista kaikkien NHL-pelaajien lempinimiä? Voin ihan suoraan sanoa, että en tunnista.
Korkki kiinni nyt, hävettää tollanen touhu @Arto Kilponen
En oikein saa kiinni, millaisia veskareita jotkut Coloradoon sitten oikein odottavat. Assetteja ei esim. huippuprospectien puolesta ole järisyttäviä määriä, UFA-markkinoilla ei ole tarjolla oikeastaan kuin Ullmark ja tuskin kovin moni jengi haluaa luopua huippuvahdistaan treidillä antamalla veskarin contenderiin, ellei ole itse rebuild modessa. Kovin monella heikolla jengillä ei yllättäen kunnon veskaria edes ole. Kuemper on yksi vaihtoehto, mutta hän ei osoitetusti pysy kasassa. Gibson tietysti voisi ehkä olla irrotettavissa melko kovalla hinnalla Ducksista, enkä hänen hankinnastaan pahastuisi. Ei tässä nyt ihan kuuta taivaalta kannata mielestäni odotella, varsinkin kun joukkueen muutkin osa-alueet kaipaisivat vielä hieman terästystä.No olen aika vahvasti eri mieltä. Varsinkin toissa kausi oli hyvä Korpisalolta. 19-20 pleijjareissa oli ilmiömäinen. Ei Korpisalo ole varma kortti, mutta niitä ei ole niitä tarjolle Coloradolle. Eikös Kuemperilla ole ollut vaikeuksia pysyä kasassa? Siksi laitoin Korpisalon edelle, kun aika tutuksi nuo veskojen loukit tullut Avsille. Muuten varmempi kun Korpisalo. Mutta siis ei Elviskään huono vaihtoehto ole Coloradolle Columbuksesta. En tiedä kummasta Keklu haluaa enemmin luopua.
En oikein saa kiinni, millaisia veskareita jotkut Coloradoon sitten oikein odottavat. Assetteja ei esim. huippuprospectien puolesta ole järisyttäviä määriä, UFA-markkinoilla ei ole tarjolla oikeastaan kuin Ullmark ja tuskin kovin moni jengi haluaa luopua huippuvahdistaan treidillä antamalla veskarin contenderiin, ellei ole itse rebuild modessa. Kovin monella heikolla jengillä ei yllättäen kunnon veskaria edes ole. Kuemper on yksi vaihtoehto, mutta hän ei osoitetusti pysy kasassa. Gibson tietysti voisi ehkä olla irrotettavissa melko kovalla hinnalla Ducksista, enkä hänen hankinnastaan pahastuisi. Ei tässä nyt ihan kuuta taivaalta kannata mielestäni odotella, varsinkin kun joukkueen muutkin osa-alueet kaipaisivat vielä hieman terästystä.
Toisaalta Avalanchella on hyökkäyksessä puutetta alivoimaosaamisesta Bellemaren ja Calvertin lähdön myötä. Joten ymmärtäisin paremmin nelosketjun laitaan tulevan jonkun Coglianon tai vastaavan isolla alivoimavastuulla. Cogliano itse matkannee Kaliforniaan, mutta onhan noita alivoimamiehiä tarjolla.
Erikoinen kuvio - päästetään Vezina-finalisti vaille kuudella miljoonalla pois ja maksetaan ihan ok -tason veskasta lupaava pakki ja ykkös- ja kolmoskierros. Ilmeisen tiukilla cappi vai onko taustalla sitten jotain epäluottamusta kuitenkin.
En voi käsittää tätä lainkaan...rehellisesti sanottuna vit*ttaa ankarasti tämä maalivahtikuvio.
2,5 miljoonan cap-säästöstä maksettiin aika hirveä hinta! Timmins oli kyllä uhrattavissa, mutta kyllä vastineen olisi sietänyt olevan parempi. Rightin pakki, jolla tosiaan oli potentiaali top 4 puolustajaksi, vaikka nykyrooli 6.pakki olisikin ollut. Tuohon kylkeen vielä 1. kierroksen varaus...maalivahdista, joka on kuitenkin aika arpa verrattuna Grubaueriin...älytöntä.
Samassa täytyy kuitenkin vetää happea ja arvioida tämä diili kokonaisuudessaan sen jälkeen, kun nähdään mitä tuolla cap-tilalla tehdään. Ei tuossa kuitenkaan yksi Brandon Saad riitä...
Mä näkisin tämän niin, että tuo nyt vaan oli tehtävä tuo treidi, maksoi mitä maksoi. Vai olisiko ollut parempi lähteä kauteen Jonas Johansson ykköskassarina..?
Sakic varmaan laskeskeli, että kukaan ei tarjoa isompaa lappua Grubauerille, ja tuudittautui siihen. Uhkapeli kostautui, joten veskarikaupoille oli lähdettävä. Ja niissä joutuu yleensä oikeasti maksamaan.
Tämä voi olla vahvuuskin. Mietin aluksi myös itse että ensi vuonna taas Colorado joutuu maalivahti kaupoille. Tänä vuonna oikeastaan oli tarjolla vain Grubauer sekä Ullmark. Ullmarkin riittävyys ykkösmaalivahdiksi voidaan kysenalaistaan. Ensi vuonna UFA:na on näillä tienoilla Korpisalo, Merzlikins, Campbell, Lankinen, Fleury sekä toki Kuemper. Tämä voi pudottaa maalivahtien hintoja alas ja eiköhän sieltä helpommin löydy se maalivahtikin.Hinta tietysti oli kova ottaen huomioon, että Kuemper on vuoden päästä UFA.
Stars houkutteli parhaiten.Jani Hakanpää paras tarjolla olevista.