Asia selvä, olen käsittänyt tuomareista valittamisen väärin. Avalanche on hävinnyt pelinsä omien otteidensa takia. Kun katselet Avalanchen pelejä enemmän kuin minä, niin olisi mukava lukea sellaisia asioita, mitkä sinun mielestäsi kaipaavat kohennusta (= mihin seikoihin/pelaajiin Coloradon otteluissa minun kannattaa kiinnittää huomiota, kun katson Coloradon pelejä esim. ensi yön San Jose-matsia).
Kohennusta tarvitsee:
-
Ylivoima. Aivan luokatonta on tuo meidän ylivoimamme. Kiekko kun saadaan edes joskus alueelle niin ei äijät liiku. Todella helppoa on tuo meidän YVn neutralisoiminen.
-
Alivoima. Viivat jätetään aivan liian vapaalle joten sieltä pääse helposti nousemaan pari askelta ennen kuin laittavat kiekon maalille. Sitten vielä kun lisätään että tuon maalinedustan siivouskin tuottaa harmaita hiuksia niin on aika huonosti. Jostain syystä ei maalinedustaa saada putsattua vaikka meillä Hejdat, O'Byrnet ja Zanonit siellä luutaa.
-
Puolustus. Vaikka Johnson ja Wilson eivät telakalla olisi, niin tuolla kuitenkin pyörii aivan liikaa kolmosparin/katsomoon kuuluvia pelaajia. Siellä Hunwick, O'Byrne, Zanon ovat samaan aikaan kokoonpanossa vaikka niitten nykykunnolla korkeintaan yhden siellä pitäisi olla. Kritisoin paljon O'Byrnea, mutta pelaahan hän todellä huonosti tällä kaudella. Jotenkin se varmuus on täysin kadonnut viime kaudesta. Viime kaudellahan O'Byrne oli hyvä.
Barrie on yllättänyt positiivisesti ja näyttää että kakkosparin paikka pitäisi olla varmistettu. Jos EJ ja Wilson takaisin tulee, niin sitten meiltä puuttu vain Johnsonin pari, sillä Barrie, Wilson ja Hejda voivat pelata kakkosparissa ja sitten Wilson/Hejda pelaavat kolmosparissa sitten Zanonin/Elliottin/Hunwickin/O'Byrnen/O'Brienin kanssa.
-
Loukkaantumistilanne. EJ, Wilson, Downie, Duchene. Voisihan hieman enemmän onnea olla.
-
Valmennus. Saccon ideat eivät toimi. YV perseestä, AV huono (toki kotona hyvät numerot, mutta tolpat kilissyt ihan kivasti), pelitapa ei toimi... Listaa voi jatkaa aika pitkälle. Zanon-Hunwick kentälle aikalisän jälkeen jatkoajan viimeiselle minuutille AVtä puolustamaan. Ei herraJumala!
Tuotakin listaa voisi jatkaa, mutta tuossa nyt sentään vähän.
Ja muuten Sharks pelin katsominen on varmaan melko huono valinta.
Duchene ei pelaa kun hänkin loukkaantui. Sitten myös meidän AV on luokaton vieraissa ja Sharksin taas loistava kotonaan.
Itse veikkaan 1-6 tappiota tänään. Ja ainakin yksi loukkaantuminen lisää.
Tässä odotetut kentät:
Lando-Staz-Jones
McGinn-Mitchell-PAP
Palushaj-Olver-Hejduk
McLeod-Kobasew-Bordy
Hejda-Barrie
Zanon-Elliott
Hunwick-O'Byrne
Varly.
Jos tuolla kokoonpanolla viedään voitto niin on pakko olla meiltä aivan nappisuoritus.
Ja sitten vielä yhteen kommenttiin jota sanoit, niin kyllä. Itsekin viestissä missä tuomareita kritisoin niin sanoin että Avs itse sen pelin heitti metsään olemalla todella tehoton vaikka oli paikat ratkaista.
Voittoprosenttimme tällä kaudella kahden erän johdon jälkeen on DenverPostin mukaan 57%. Säälittävä lukema.
Muuten uutisissa, Wilson on muuten tulossa pikkuhiljaa takaisin. Toivottavasti pääsee niin nopeasti kuin mahdollista. Sacco kun rakastaa LD-RD pareja niin saadaan ehkä Hunwick/Zanon sieltä heitettyä pois.