Colorado Avalanche 2006-2007

  • 42 539
  • 201

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Odd kirjoitti:
Kolmen vuoden sopimukset T.J. Hensickin ja Raymond Maciasin kanssa.

http://www.coloradoavalanche.com/News/NewsDetails.aspx?NID=903

Varauksista sopimuksen ovat saaneet tähän mennessä siis Chris Stewart, T.J Hensick ja Raymond Macias.

Brett Hemingwayllä oli Amateur Try-Out, mutta ei ilmeisesti ole saanut kunnon sopimusta.

Itse hiukan odottelin, että Gigueren "We’ve seen the recent side of Chris Stewart and are hoping to have a lot of our good, young prospects sign in the next few months and join our franchise." -lausunnon jälkeen julkaistaisiin nopeaan tahtiin enemmänkin kuin kaksi sopimusta (Hensick, Macias). No, onhan kesäkuun alkuun tässä aikaa nelisen viikkoa ja training campin alkuun paljon enemmän... .

Potentiaalisista ehdokkaista kautensa ovat lopettaneet Codey Burki, Chris Durand ja Viktor Oreskovich junnusarjoista. Kaksi viimeksimainittua ei ole junnuissa mitään isompaa esittäneet, mutta Burki on tehnyt ainakin pisteitä.

Olin pettynyt kun Hampson sanoi, että David Jonesin pitää itse olla aktiivinen sopimuksen teon kanssa. Jos kerrran seura haluaa saada hyvät prospektinsa sopimuksen alle, niin kannattaisi olla aktiivinen asian kanssa. Jonesilta ja Tom Fritscheltä nimi paperiin ja ensi kaudeksi Clevelandiin. Ja Nigel Williamsille pahvi kanssa, jos kerran hän on niin hyvä laukomaan ja luistelemaan. Pelatkoon ensi kauden junnuissa, mutta olisi jätkälle selvä luottamuksenosoitus antaa sopimus nyt jo.

Parshinin ja Videllin kohdalla juna taisi mennä jo - se on myöhästä rypistää kun on housussa.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
heikkik kirjoitti:
Potentiaalisista ehdokkaista kautensa ovat lopettaneet Codey Burki, Chris Durand ja Viktor Oreskovich junnusarjoista. Kaksi viimeksimainittua ei ole junnuissa mitään isompaa esittäneet, mutta Burki on tehnyt ainakin pisteitä.

Jorin blogin mukaan Avalanche on tehnyt sopimuksen Codey Burkin kanssa.

http://avsprospects.blogspot.com/

Toivottavasti Burkin sopimuksen julkistamisen yhteydessä julkaistaan muitakin sainauksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös