Ja taas mennään… rokkikukot vastaan poppikset. Miksi täällä jahkataan Springsteenistä ja kumppaneista. Musiikki on maailman mahtavin asia ja paremmuus kuulijan korvassa.
Itse näin tänä kesänä stadikalla sekä Metallican, Brucen että eilen Coldplayn. Upeita keikkoja kaikki. Näistä mielestäni Metallicassa oli paras meininki, Bruce oli ammattitaitoisin ja Coldplay sykähdyttävin. Kaikki loistivat omalla tavallaan ja toivat valtavaa iloa ihmisille, mikäs sen hienompaa.
Tunnustan Brucen Pomokseni kerta kerrasta, mutta turha näitä on vertailla. Chris Martinilla on muuten Bruce-aiheinen tatuointi. Ja eivät mielestäni vetäneet playbackina, kyllä se luomulta kuulosti. Sen verta kommentoin siihen, että itse en hyväksy playbackeja, jos kyseessä oleva laulaja tai instrumentti on lavalla.
Ainoa asia mikä ei ollut mun mieleen Kylmäpelin keikalla, oli se maailmanparantajahomman tuputtaminen joka luukusta. Asia on tärkeä, mutta nyt kalpeni jo Bonokin tässä ”jeesustelussa”. Ja ne juontajat alussa olivat… noh vähintäänkin tunnelmanlatistaja.