Clarke Wilm Jokereihin

  • 85 105
  • 268

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoista, lisää pohjois-amerikkalaista raastajalihaa Jokereihin.

Tämän vuoksi pidän Jokereista vuosi toisensa jälkeen, siellä nimittäin riittää mielenkiintoisia pelaajia, joiden edesottamuksia kiinnostaa seurata tarkasti. Ovat he sitten nuoria lupauksia Ritan, Lehtosen tai Bergenheimin muodossa, tuttuja liiganimiä Peltosen tai Jantusen muodossa tai sitten tuttuja nimiä NHL-kaukaloista, aina riittää äijiä joita kummastella.

Ilmeisesti Wilm on Sheddenin scouttauksissa mennyt pätevä sälli-kategoriaan (© Juha Hautamaa), joten tervetuloa liigaan. Ulkonäöltään Wilm ei ainakaan jätä ketään kylmäksi.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Isaksson kirjoitti:
Tähän voikin hyvin verrata, juuri tästähän on kysymys.

Senpä juuri sanoit. Niin Vandy, Wilm kuin Dagenais ovat jo näyttäneet kyntensä NHL:ssä. HIFK:n viisikosta niin oli tehnyt vain White ja varsin vaatimattomilla tehoilla hyökkäväksi sentteriksi. Ja päiväys oli mennyt aikoja sitten... Kaiken kaikkiaan aikamoisia "toivotaan toivotaan-"vahvistuksia"" nuo viime kauden HIFK:n ulkkarit. Nyt tiedetään suurinpiirtein mitä saadaan kun on palkattu kovia ammattimiehiä. Vandy on selkeä roolipelaaja, Dagenais potentiaalinen maalitykki ja Wilm ilmeisen hyvä jarrusentteri.

Se, ettei tänne tähän aikaan vuodesta saada enää ketään "metroa", kertoo minusta lähinnä siitä, että sen tason jampat pitää sainata kesällä kovalla rahalla. Minusta olisi tyhmää hankkia nyt kovalla rahalla ns. ykkössena kun todellakaan ei ole takeita mitä saadaan. Voithan sinä sen niinkin nähdä, ettei Sheddenillä ole ykkössentterin tasoisia jamppoja jonossa odottamassa ilman sopparia, että pääsisivät pelaamaan Dougin alaisuuteen.

Ja missäs on ne HIFK:n vahvistukset sentteriosastolle? Nykyinen nelikko ei kestä yhtään loukkaantumista ja Porthen ja Fagerstedt ovat lähinnä mestistasoisia. Nyt he täyttävät puolet HIFK:n sentteripaikoista. Nämä tontit ovat yleensä kuitenkin ratkaisevia kevään peleissä. Huolestuttavaa?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Aika mielenkiintoista, että edellisen kotimatsin jälkeen huomenna kotijäälle luistelee kaksi uutta kaveria rapakon takaa. Vaikea vielä huutaa hurraata tai tuomita.

Kuka (ei Kuki) lähtee? Lienee vain ajan kysymys, kun jotain tapahtuu.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
St_Patrick #16 kirjoitti:
Nyt tiedetään suurinpiirtein mitä saadaan kun on palkattu kovia ammattimiehiä. Vandy on selkeä roolipelaaja, Dagenais potentiaalinen maalitykki ja Wilm ilmeisen hyvä jarrusentteri.

Mutta eihän tästä ole kysymys. Tai sitten seuran johdolla ja faneilla täysin poikkeava käsitys tarpeista. Anteeksi, jos olen ollut uskossa, että ykkössentteriä on haettu. Mihinkään muuhun johtopäätökseen ei ole voinut tulla, kun tätä palstaa tai vaikka vain tätä ketjua lukee. Ilmeisesti näin ei sitten ole ja hankinnat ovat olleet juuri sitä, mitä on haettukin. Miksi sitten koko kööri täällä itkee, jos kaikki on hyvin.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Stolk-2 kirjoitti:
Jos Wilm on edes Pakan tämän kauden tasolla, minkä uskon niin hyvää jälkeä tulee.
Jos näin on, niin sittenhän me saatiin se paljon odottamamme ykkössena ;-)
Annetaan CW:n pelata muutama peli nyt alle, ennenkuin tuomitaan se Herra Walkoiseksi.
VB:n kanssa voi jotakin saada hyvinkin aikaiseksi, kunhan toiselle laidalle löydettään sopiva kaveri. (Kuki?)
 

Kapo

Jäsen
Isaksson kirjoitti:
Mutta eihän tästä ole kysymys. Tai sitten seuran johdolla ja faneilla täysin poikkeava käsitys tarpeista. Anteeksi, jos olen ollut uskossa, että ykkössentteriä on haettu. Mihinkään muuhun johtopäätökseen ei ole voinut tulla, kun tätä palstaa tai vaikka vain tätä ketjua lukee. Ilmeisesti näin ei sitten ole ja hankinnat ovat olleet juuri sitä, mitä on haettukin. Miksi sitten koko kööri täällä itkee, jos kaikki on hyvin.

Ettet nyt vain yrittäisi olla tyhmä? Se, että nämä Jokerivahvistukset ovat lähtökohtaisesti parempia pelaajia kuin viime kauden IFK:n vastaavat ja se, että nämä Jokerihankinnat eivät välttämättä ole tarpeellisia nykyjoukkueelle ovat kaksi eri asiaa.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Isaksson kirjoitti:
Mutta eihän tästä ole kysymys. Tai sitten seuran johdolla ja faneilla täysin poikkeava käsitys tarpeista. Anteeksi, jos olen ollut uskossa, että ykkössentteriä on haettu. Mihinkään muuhun johtopäätökseen ei ole voinut tulla, kun tätä palstaa tai vaikka vain tätä ketjua lukee. Ilmeisesti näin ei sitten ole ja hankinnat ovat olleet juuri sitä, mitä on haettukin. Miksi sitten koko kööri täällä itkee, jos kaikki on hyvin.

Luepa hengenheimolaisesi Cobolin kirjoituksia viime viikoilta. Tilanne on ollut se, että varmasti joitan edes hieman potentiaalisia taitosenttereitä on ollut saatavilla, jos olisi ollut mahdollisuuksia ja halua pistää tarpeeksi pätäkkää pöytään. Oliko Jokereilla sitten niin huutava pula senttereistä, että sellainen riski olisi kannattanut ottaa nykyisellä tiukalla budjetilla? Minusta ei. Toki jos Hirso tai Paka joutuu lasarettiin loppukaudeksi, niin tilanne olisi ollut ihan toinen. Lähinnä ollaan haettu passiivisesti "Santalaa tai Metroa", jos jotain yllättävää tapahtuisi, mikä on tietenkin epätodennäköistä. Itsekin olin sitä mieltä ennen Wilmiä, että "näillä mennään" ja katsotaan mihin se riittää.

Wilmin hankinnassa ihmetytti lähinnä onko meillä tarvetta puolustavalle senalle. Sheddenin mielestä ilmeisesti on. That's it. Ja Pakalle lisää hyökkäysvastuuta:)

Mutta se, että vertaat tämän kauden Jokereiden ulkkareita viime kauden HIFK:n ulkkareihin, jotka floppasivat kaikki, on minusta sinulta epärehellistä ja turhaa Sheddenin dissausta. Vituttaako se vieläkin noin, kun että saaneet pidettyä Sheddeniä?
 
Viimeksi muokattu:

Sabata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun kuulin tästä uutisesta, aloin itkeä onnesta. Wilm on saman tien suosikkipelaajani numero 1 Jokereista ja liigasta. Uskomattoman kova hankinta, kiitokset siitä jo nyt etukäteen.

Clarke Wilm on alivoimiin huippuluokan vahvistus. Hän tulee pelaamaan erittäin paljon 5-3 alivoimia ja on suuressa roolissa myös neljän miehen av-tilanteissa. Wilm osaa aloittaa hienosti, ja ne ketkä eivät ole nähneet miehen pelaavan paljoa, katsokaapa miten herra blokkaa laukauksia. Hän alkaa usein pelata maalivahdin tavoin alivoimilla, laittaa mailansakin yhteen käteen, ja siirtää sen maalivahdin tavoin luistinten eteen, ja sitten Clarke-boy odotteleekin vain koska se kuti osuu häneen. Olen nähnyt useita 5-3 alivoimatilanteita, joissa Wilm on torjunut enemmän laukauksia kuin maalivahti itse. Fanit tulevat rakastamaan tätä kaveria alusta lähtien. Wilm tulee olemaan Jokereiden takuuvarma 100% lasissa suorittaja night in night out. Hän on parempi hankinta kuin Busse, parempi jopa kuin Dagenais. HIFK.n Rem Murraykin tulee jäämään tämän hankinnan varjoon, molemmat edustavat never give up mentaliteettia, ja osaavaa alivoimapelaamista, Wilm vie voiton näistäkin kahdesta, jos aletaan vertailla. Jokereiden alivoima oli jo ennen tätä hankitaa erittäin hyvällä tasolla, nyt se tulee olemaan liigan ylivoimaisesti kovinta ja laadukkainta.

Wilm pelasi viime kaudella legendaarisen Tie Domin rinnalla erittäin paljon, toisella laidalla hääri loppukaudesta usein energinen Ben Ondrus. Sen voi luvata pelaajasta mitään tietämättömille, että Wilm ei koskaan luovuta mitään tilannetta kesken, ja hänen nopeutensakin riittää helposti SM-liigaan, vaikka ei olekaan mikään pikakiituri. Aloituksissa tosiaan iso apu, Pakaslahden kanssa muodostavat eliittiosaamista alivoimilla nyt kimpassa. Ei tarvi Petrinkään enää kantaa niistä niin valtavaa taakkaa.

Mestaruus on vihdoin kirjoitettu kiveen, se on Jokereiden tällä kaudella, Clarke Wilm on viimeinen naula muiden joukkueiden arkkuun.
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Baarimikko kirjoitti:
Kysymyshän oli siitä millaisena ihmisenä Sami Helenius koki Clarke Wilmin. Ei Sami Helenius ottanut kantaa minkälainen Clarke Wilm on pelaajana. NHL:n puolella Clarke Wilmiä ei olla kuulemma otettu koskaan vakavasti kiekollisessa osaamisessa. Muutaman pelin nähneenä voisin kutsua häntä jopa "rotaksi".

Eipä niin, mutta täällä Wilmiä ja hänen arvoaan vahvistuksena arvostellaan näillä perustein. Itse en ottaisi kovin vakavasti noita Heleniuksen kommentteja.

Täyttä spekulaatiotahan tämä on, ja tiedän, että taitosentteri oli fanien toiveissa, mutta olen melko varma, että Wilm täyttää saappaansa ja Jokerit on tätä kautta yhä mielenkiintoisempi joukkue. Joku tuossa kirjoittikin, että Jokereiden tiimissä on usein mielenkiintoisia nimiä. Niin nytkin.
 

ludvig

Jäsen
Massasta poiketen olen itse positiivisella kannalla kaverin suhteen. Onhan se tietysti totta, että taitosentteri olisi ollut täydellinen ja järkevin hankinta, mutta uskoisin Wilmin tuovan kuitenkin väriä ja kuhinaa kentälle. Pelaaja, joka onnistuu tässä, on aina noussut minun suosikikseni. Wilmin luulisi tuovan myös lisää potkua Vandenbusschen peliin (vrt. Komarov&Helenius).

Pientä pelkoa sekä ihmetystä tietysti aiheuttaa Heleniuksen kommentit ja kaverin sopeutuminen, mutta uskoisin Sheddenin olevan entisenä Wilmin valmentajana tietoinen pelaajan luonteesta.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Sabatan kommentit ukosta helpotti oloa kummasti. Toivottavasti pitää paikkaansa edes osin =)

Taitoa ei ole enää saatavilla ja siihen ei ole varaa, joten Paka ja Hirso hyökkää, Wilm ja Kuki puolustaa. Entäs Stapleton? Eiköhän Shedi osaa näillä korteilla pelata vaikka muutama Jokeri kädestä puuttuukin.

Nyt on ilmassa vain kysymys: Kuki ja Stapleton tappeli, kumpi voitti?
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Sabata kirjoitti:
Mestaruus on vihdoin kirjoitettu kiveen, se on Jokereiden tällä kaudella, Clarke Wilm on viimeinen naula muiden joukkueiden arkkuun.
Hei Sabata, siellä on meidän pojat hätää kärsimässä NHL:ssä! Ottawa pitää pilkkanaan. Luulisi, että edellä mainitun kaltainen Wilm olisi isokin apu Leafsille. Mutta sopimusta ei ole.

Itse olen seurannut Wilmin uraa Calgaryn ajoista lähtien. Silloin hänestä puhuttiin köyhän miehen Doug Gilmourina. Wilm oli hetken aikaan in ja pop, mutta varsin pian kävi selville, että kyseessä on marginaalipelaaja, ja mies lähti kiertoon.

Erittäin ristiriitainen hahmo mielestäni. Maine taistelijana, mutta toisaalta aiheutti harmaita hiuksia Sheddenille AHL:ssä, kun veteraanit tahtoivat ottaa liikaa vapauksia.

Siinä mielessä olen iloinen, että on todellakin mukava nähdä Wilm Suomessa. Kiinnostaa kovasti, mitä sieltä tulee.

Summa summarum: potentiaalisesti sysipaska kiukuttelija, joka ei sopeudu Suomeen. Upside: aiheuttaa hämmennystä vastustajassa, tekee räkämaaleja ja taistelee alivoimalla.
 

Sabata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hannes_ko kirjoitti:
Hei Sabata, siellä on meidän pojat hätää kärsimässä NHL:ssä! Ottawa pitää pilkkanaan. Luulisi, että edellä mainitun kaltainen Wilm olisi isokin apu Leafsille. Mutta sopimusta ei ole.

Siinä mielessä olen iloinen, että on todellakin mukava nähdä Wilm Suomessa. Kiinnostaa kovasti, mitä sieltä tulee. QUOTE]

No itseäni ihmetytti paljonkin se, että Wilm ei saanut jatkaa Leafseissä. Hän kuitenkin suorittaa illasta toiseen, valmentaja tietää aina mitä saa, kun lyö Wilmiä kehiin. No, Torontossa vaihtui koutsi, siinä varmaan syy miksi Wilm ei jatkanut, Battaglia muistuttaa jossain määrin Wilmiä, ja hänhän (Bates) on Mauricen suosikkipojuja. Tosin Wilm on parempi aloittaja ja blokkaamaan niitä kuuluisia laukauksia. Wilm olisi varmasti muuten se pelaaja, joka astelisi maaliin, jos molemmat maalivahdit loukkaantuisivat samassa ottelussa ;)

Ja tuohon yhdyn täysin, että kiva nähdä herra Suomessa, pistänkö fanipaidan tilaukseen Wilm nimellä heti vai kohta?? Olen täysin vakuuttunut, että Wilm tulee olemaan parhaita, ellei paras Jokeri-hankinta koko kaudelle. Katsokaa sitä maalivahtipeliä, jota Wilm pystyy esittämään meille alivoimilla, hullaannutte tähän kaveriin!!
 
Vai että Clarke Wilmin se meidän Matti&Doug&Hjalmari-trio sainasi. Paskaa paketissa vaiko aimo annos taisteluhenkeä jokeripakkaan? Kummassakin vaihtoehdossa ei oikein voiteta mitään.

Kysyn sinulta, Matti, missä on the sentteri? Kädellinen, dominoiva ja kaikkensa antava sentteri?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vai, että tällainen "TheSena" sitten tuli. Kolmossentteriksikö? Ei vaan voi käsittää. Mitä me tällä kaverilla tehdään? Meillä on jo puolustavina senttereinä Kuki ja Pakaslahti, molemmat alallaan liigan eliittiä. Miksi tuhlata ulkkaripaikka samankaltaiseen kaveriin, jolla on vieläpä maine mielialapelaajana. Miksei lyöty tällekin try-outia kouraan? Mielestäni vielä epävarmempi tapaus, kuin Dagenais.

No, antaa äijän näyttää.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
St_Patrick #16 kirjoitti:
Mutta se, että vertaat tämän kauden Jokereiden ulkkareita viime kauden HIFK:n ulkkareihin, jotka floppasivat kaikki, on minusta sinulta epärehellistä ja turhaa Sheddenin dissausta.

Tuota, selaappa ketjua nyt hieman taaksepäin ja kerro minulle rehellisesti vertasinko HIFK:n viime kauden ulkkareita Jokereiden tämän vuotisiin. Hae se viesti ja katso mitä siinä vasemmassa reunassa lukee. Ole reipas poika ja kerro minulle. Minä vertasin ennen tuota viestiä Jokereiden tämän vuoden hankintoja IFK:n tämän vuoden hankintoihin. Se olit _SINÄ_ joka vertasit Jokereiden tämän vuoden hankintoja IFK:n viime vuotisiin. Joten voit kohdistaa nuot epärehellisyyden väitteesi ihan itsellesi. Kai sitä nyt sentään muutaman tunnin voisi muistaa, mitä on itse kirjoittanut, eikä työntää omia tekstejään toisen suuhun.

Kun sinussa ei kuitenkaan ole miestä tuota myöntämään niin tässä vielä muistin virkistämiseksi:

St_Patrick #16 kirjoitti
Verrataanpa sitten viime vuoteen.

Stapleton-VandenBussche-Dagenais-Wilm

Centomo-Murphy-White-Parsons-Zion

Että sillä tavalla.
 

EDDIE C

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi (sympatiat Ruotsille)
Calgaryssa Wilm oli melkoinen ihmiskuula ja raastaja, ainakin niissä peleissä jotka itse näin muutama vuosi sitten. Ärsytti ja taklasi ahkerasti isompia vastustajia koko ajan, voihan tällainen pelaaja olla arvokas pleijareissa, jos viihtyy Suomessa niin pitkään.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Isaksson kirjoitti:
Ei jumalauta kai se on uskottava, että Shedden ne hankinnat teki viime kaudellakin eikä lompakon paksuudella ollut asiaan osaa eikä arpaa.
Isaksson kirjoitti:
Kaikki mitä kirjoitat on varmasti sanasta sanaan totta. Ainoa asia, mikä hieman hymyilyttää on se teksti, millä perusteilla itse keväällä kerroit Sheddenin siirtyneen naapuriin. Taidettiin herraa kusettaa, no eipä siitä sen enempää.

Lähinnä noihin lauseisiin viittasinkin, jossa nivot yhteen Jokereiden tämän kauden ja HIFK:n viime kauden hankinnat. Vai kuinka se pitäisi ymmärtää?

Itse ymmärsin sen niin, että tahdoit sanoa, että riippumatta resursseista samanlaisia äijiä sieltä Shedden kuitenkin rahtaa. Itse näen kuitenkin parempaa laatua tällä kaudella, vaikka Vandy ja Wilm ovatkin haalariosaston jannuja.

Peace ja viikonloppuja:)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal

Liitteet

  • Clark Wilm.gif
    Clark Wilm.gif
    35,6 KB · kertaa luettu: 1 115

Goonies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Dallas
Voi Vi**u te vaan aina jaksatte valittaa joka hankinnasta. Ihme kakaroita. Antakaa kaverin yrittää ja katsotaan mihin se sitten taas riittää.

Nyky liigan taso on niin paska, että tuollaisen NHL kokemuksen omaava jannu pärjää kyllä mainiosti. Minun puolestani kukin voi laittaa Kukin vaikka Pukinmäen karhukissoihin. Sillä kaverilla ei ole mitään tekoa jääkiekon kanssa .

Jos kaveri on kaksimetrinen ja pehmeämäpi pelaajana kuin meikäläisen krapulapaska niin saa puolestani poistua Idoon.
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Mustaine kirjoitti:
Itse en ottaisi kovin vakavasti noita Heleniuksen kommentteja.

Look who's talking:) Onnea vaan uudelle "vääntäjälle" sopeutuu nykyiseen tuomarilinjaan kuin nyrkki silmään.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Mitä väliä vaikka ei the sena tullutkaa, tulipahan mies joka osaa puolustaa ja vaikka meidän joukkueessa niitä onkin jo tarpeeksi niin ei tämä ainakaan meitä huononna.

Helvetin hyvä hankinta ja turha meidän täällä on ihmetellä koska itse ainakin luotan täysin Sheddeniin näissä asioissa, hän kyllä tietää joukkueen vajaavaisuudet.

Hyvä asia.
 

Acid

Jäsen
Ja tuohon yhdyn täysin, että kiva nähdä herra Suomessa, pistänkö fanipaidan tilaukseen Wilm nimellä heti vai kohta?? Olen täysin vakuuttunut, että Wilm tulee olemaan parhaita, ellei paras Jokeri-hankinta koko kaudelle. Katsokaa sitä maalivahtipeliä, jota Wilm pystyy esittämään meille alivoimilla, hullaannutte tähän kaveriin!![/QUOTE]
Kaveri varmasti osaa blokata kiekkoja. Kolikolla on kuitenkin kaksi puolta. Äijät jotka blokkaa ainoastaan seisomalla tai korkeessa polviasennossa eivät häiritse veskaa samalla tavalla kuin äijä joka leikkii veskaa. Varmasti blokkaa enemmän vetoja, mutta samalla ne vedot joita hän ei kiinni saa, ovat huomattavasti vaikeampia Juusolle. Saa nähdä mitä mieltä Riksman on kun ukko hyppii siinä edessä eikä mitään näe. Siihen päälle Wilmin vaikea luonne niin tuleeko se tappelu omien äijien välillä ;-). Katellaan nyt mikä on miehiään, mut se että torjuu kiekkoja, aiheuttaen maskin omalle veskalle, ei ainakaan minua saa hullaantumaan. Näistä blokkaajista sen verran että herra Alex Brooks hoiti ton homman kyllä tyylikkäästi, samalla häiritsi omaa veskaa mahdollisimman vähän.
 

Red Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Sihvosen Petteri & Tammisen Juhani
flintstone kirjoitti:
Vai niin?

Ihan mielenkiinnosta kysyn että monellako SM-liigassa pelaavalla ulkomaalaisella on takanaan yli 400 NHL-peliä ja kuinka moni niistä on tehnyt siellä lähes 100 pistettä?

Muistellaanpa edelliskaudella ifk:ssa vaikuttanutta Peter Whitea 220 nhl-peliä joissa 63pistettä ja Wilmillä on 455peliä joissa 97pistettä.
Toi nhl pelien määrä ei anna kyllä takeita mistään. Onhan herroilla toki ikä eroakin jokunen vuosi, mutta jotenkin musta vaan tuntuu että Sheddenillä on jälleen käsissä floppi jota hän puolustelee jossain vaiheessa kautta "erinomainen pukukoppi pelaaja", "erittäin hyvä pienpelissä" tai jotain muuta vastaavaa paskaa.

Voin toki olla väärässäkin ja teillä on käsissänne sm-liiga kaukaloiden Todd Bertuzzi.
 

Red Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Sihvosen Petteri & Tammisen Juhani
Sabata kirjoitti:
Clarke Wilm on alivoimiin huippuluokan vahvistus. Hän tulee pelaamaan erittäin Wilm osaa aloittaa hienosti, ja ne ketkä eivät ole nähneet miehen pelaavan paljoa, katsokaapa miten herra blokkaa laukauksia. Hän alkaa usein pelata maalivahdin tavoin alivoimilla, laittaa mailansakin yhteen käteen, ja siirtää sen maalivahdin tavoin luistinten eteen, ja sitten Clarke-boy odotteleekin vain koska se kuti osuu häneen. Olen nähnyt useita 5-3 alivoimatilanteita, joissa Wilm on torjunut enemmän laukauksia kuin maalivahti itse.

Kaverinhan voi sitten heittää häkkiinkin jos vaikka Riksman loukkaantuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös