Voitaisiinko hänen kohdallaan nyt todeta, että ehkäpä tämä (aiheestakin) parjattu scout-osasto on tiennyt mitä tekee jos kerran ovat pidempään tarkkailleet kaveria? Toki tälle tiedolle naureskeltiin parin pelin jälkeen, mutta oisko tässä nyt sitten kerrankin onnistuttu?
Unohdit sen neljännen taklauksen, jonka johdosta Muuttin vietiin vankilaan muutamaksi viikoksi.Pakarinen on yksin vastannut IFK:n kauden kolmesta aiemmasta taklauksesta.
12 viimeistä matsia 1+7 ja +100+1 ja +1 tehotilastoon. Kyllä tässä alkaa kallistua jatkosopimuksen puolelle
Kyllä! Selvästi parempi kuin Mika Norja.Loppu-uran kattavaa sopimusta kouraan, jonka ehdot norski saa itse määritellä. Ylivoimaisesti paras norjalainen HIFK:ssa koskaan!
Nimenomaan hahmo, tykkään persoonasta, vähän out of box, siinä Kåsa on dynamiittia!!!Onhan tämä kyllä nyt ihan yllättävän tasaisen hyvä suorittaja, ja rakentelee hyökkäyksessä paikan tai pari / matsi.
Huikea hahmo.
Huikee hahmo, mä tykkäsin silloin ku ihmiskuula Pate tuli jengiin, energiaa, mut täähän osaa pelaa.Kåsa on meidän uusi Elkins, puolustuksessa.
Sama. Startti ei lupaillut hyvää ja lupasin silloin mielelläni nostaa käden pystyyn virheen merkiksi jos olen väärässä. Nyt lienee sen paikka. Ollut jo pitkään alakerran suoritusvarmin puolustaja. Tämä myös nimimerkille @Just-Ice-Hockey , jonka kanssa kävimme melkoisen väännön aiheesta :)Kirjoitin kauden aikana Kåsan olevan huonompi kuin Jardine. Kuinka väärässä olinkaan. Aivan kammottavan väärässä.
On itse asiassa ollut aika hupaisa kehitys: kaatuilevasta sekoilijasta tuli kiekollisesti koko jengin varmin kiekollinen puolustaja. Kaupan päälle kovia pommeja joka pelissä ja aina käymässä vastustajan rinnuksiin, jos n tarve.Sama. Startti ei lupaillut hyvää ja lupasin silloin mielelläni nostaa käden pystyyn virheen merkiksi jos olen väärässä. Nyt lienee sen paikka. Ollut jo pitkään alakerran suoritusvarmin puolustaja.
Sama. Startti ei lupaillut hyvää ja lupasin silloin mielelläni nostaa käden pystyyn virheen merkiksi jos olen väärässä. Nyt lienee sen paikka. Ollut jo pitkään alakerran suoritusvarmin puolustaja. Tämä myös nimimerkille @Just-Ice-Hockey , jonka kanssa kävimme melkoisen väännön aiheesta :)