En voi sanoa, että tykkäisin tästä päätöksestä.
Sama, mutta en kyllä olisi tykännyt siitäkään, jos Bolzano olisi laitettu kabinettipäätöksellä jatkoon. Kun peliä ei kerran voitu pelata eikä ottelusiirto olisi ilmeisesti ollut mahdollinen, en itse asiassa keksi ainuttakaan tapaa selvittää jatkoonmenijä, johon olisin ollut tyytyväinen. Ehkä vähiten epämieluisa tapa selvittää jatkaja tässä tilanteessa olisi mulle ollut arvonta, ts. kolikonheitto, vaikka epäreilu tapa sekin olisi ollut.
En ole Lukon kannattaja, mutta suomalaisena jääkiekkoihmisenä olen tietysti tyytyväinen siitä, että suomalainen joukkue jatkaa skabassa. Samalla lailla olen tyytyväinen Tapparan jatkamiseen, vaikka se mulle onkin joukkue, joka erittelemättömistä syistä kuuluu liigajoukkueiden "inhokkilistalleni", Lukon taas ollessa mulle neutraali tai jopa jossain määrin sympattava joukkue. Lukko oli myös sekä ennakkoon, että ekan osaottelun perusteella selkeästi Bolzanoa vahvempi joukkue, vaan siltikin jää kaivelemaan, kun jatkajaa ei pystytty selvittämään jäällä alkuperäisen suunnitelman mukaisesti. Se ei ole Lukon vika eikä vähennä Lukon symppaamistani CHL:n jatkopeleissä, mutta kuitenkin.
Vitun koronavirus.
*e* Jäi sanomatta, että olisi hienoa nähdä Bolzano seuraavassa Pitsiturnauksessa, toivottavasti Lukko laittaa kutsua menemään. Eihän se mitään muuta ja olisi varmasti laiha lohtu, mutta ainakin Bolzanon kannattajat pääsisivät halutessaan näkemään joukkueensa jäällä Äijänsuolla.