CHL-kausi 2021–2022

  • 122 423
  • 1 327

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Menee kyllä ohi aiheen, mutta kun pistin Operan VPN:n päälle, niin juutubi latautuu edelleen noin viiden minuutin jälkeen.
Mulla toimi tosi hyvin. Testasin ennen Lukon matsia alkaneen Boleslav-HIFK -matsin kanssa ja sitten Lukko-Mannheim. 1080p kuva ja jenkkiselostaja (joka oli mielestäni varsin hyvä työssään).
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Menee kyllä ohi aiheen, mutta kun pistin Operan VPN:n päälle, niin juutubi latautuu edelleen noin viiden minuutin jälkeen.
Itse käytän Thunder VPN. Se yhdistää automaattisesti Hollantiin, mutta toiminut itsellä. Nuo VPN jutut usein on trialeja. Samsung telkussa näemmä sain pelittää onhockey kautta tämän ekan Trinec - Fribourg mstsin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Menee kyllä ohi aiheen, mutta kun pistin Operan VPN:n päälle, niin juutubi latautuu edelleen noin viiden minuutin jälkeen.
Mulla toimi viime keskiviikkona Lausanne pelissä oikein erinomaisen hyvin. Perjantainakin toimi kun katsoin Tepsin peliä.

Mutta sitten lauantaina ei toiminut mikään CHL:n YouTube-peleistä. Ei ulkomaalaisten keskinäiset eikä Mannheim-peli Äijänsuolta. Ei VPN:llä eikä ilman. Perkule olin pakotettu ostamaan C Moren noin kaksi viikkoa etuajassa jotta näen Lukon pelin.

Tänään en valitettavasti näe kuin lopun pelistä, kun pitää olla töissä. Toivottavasti on hyvä peli ja Lehtinen pelaa hyvin.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No täytyypä yrittää uudestaan. Ei hotsita ostella C-moreja kun aika vähän kerkeää noita pelejä yleensäkään nähdä kun ite on lähes aina hallilla.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
F-Securen Freedomilla ainakin näkyy ja sijaintina on nyt Madrid(Tosiaan Hifkin matsi pyörii just).
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
En minä noista muista kanavista tiedä mutta CHL näkyy kyllä operan vpn:nän avulla ja asetuksena se vakio eli optimaalinen sijainti.

Yes, toi Helsingin peli pyörii hyvin. Ajattelin vain että miten se yleisesti toimii, kiitos kuitenkin avusta. Mielummin tuolta katsoo kuin hiljaiselta Veikkauksen sivuilta.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Hakulinen tänäänkin kapteenina. Ekassa pelissä oli Mattila ja sitten ollut Hakulinen. Virallista kapteenistoa Lukko ei ole vielä julkaissut.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olipa avauserä vauhdikasta lätkää. Pari avopaikkaa vastustajalla mutta muuten ei isompaa hätää sitten ollutkaan. Kun syötöt alkavat napsahdella paremmin lapoihin niin tulee takuulla tulostakin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko hallitsi minusta peliä ja kiekkoa. Kotijoukkueelle kuitenkin oli parhaat maalipaikat. Pospisil oli vahvalla pelipäällä, loistavaa luistelua isossa kaukalossa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pospisil löytänyt jonkun uuden kikkakirjan Olympiakarsintareissullaan. Ekassa erässä esitteli jo viittä erilaista sieltä. Eiköhän Slovakian härät vielä yhden tulosruutu-maalin tänään ehdi värkätä.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ite kirjoittelin tossa viikko sitten että ei CHL pelit oikeen napostele. Nyt jos kysyttäisiin uudestaa niin ääni täysin muuttunut kellossa! Viihdyttävää lätkää on! Lausannen parhaat paikat tulleet lukkolaisten kämmeistä. Napsu terävyyttä lisää ja rentoutta niin peli kääntyy Lukolle! Pospisil peli päällä!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Skali 1-0 .. Nätti oli kyllä kuvio.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Samat kaverit meinas iskee jo aikasemmin, mut Kikon syöttö tuli jalkoihin. Nyt lapaan ja verkkoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös