Edmonton, oli hyvä peli ja taisteluilme. Söderblom on oikeasti hyvä maalivahti, nyt on hyvää tekemistä jo niin paljon alla, ettei kyse ole pikku suonenvedosta. Donato ehdottomasti noussut pelaajaksi, jonka haluaisin pitää, mutta on jo niin hyvää tekemistä, että huhut myynnistä lisääntyy päivä päivältä. Tuskin nähdään ensi syksynä meillä. Teukka, kaverilla on kyllä peliälyä, 2 kaunista maalinjohtanutta ykkössyöttöä. Siinä mun 3 parasta viime yöltä. #98 oli selkeästi lukenut Messierin kommentit edellisestä pelistä. Aktiivinen alaspäin, ehdottomasti. Toki häviää vielä 1vs1 omissa ja oma jätkä ei pysy kiinni, mutta mulle ainakin riittää toi asenne ja halu puolustaa. Jonesin ilmeet. Kaveri oli jäällä kaikkien varsinaisen peliajan maalien aikana, mutta ehkä yhteen osasyyllinen. Kyllä mä uskoisin, että molemmat osapuolet tulisivat astetta onnellisemmiksi, jos uusi osoite löytyisi ennen 7.3. Vlasicilta myös huippupeli ja jos jakaisin 4:n tähden, niin ehkä siihen tonttiin.... Onkohan meidän kapteenilla jotain vammaa, kun on muutaman pelin ollut aika flegun oloinen askissa ? Dickinson pimensi Draisaitlin hienosti tokan erän johonkin puoliväliin asti, mutta sitten taisi tulla loukki. Ei ainakaan sattunut silmään sen jälkeen kentällä.