Vähän tässä on tullut flirttailtua ajatuksella Seth Jonesin paluusta sinitakkeihin. On kuitenkin pelannut ne parhaat pelinsä Columbuksessa ja vaativan, mutta rehdin valmentajan, Tortorellan alaisuudessa. Nyt meillä on ruorissa vähän samankaltainen, vähemmän kuitenkaan kilahteleva, mutta silti vahvasti "vanhaa liittoa" henkivä koutsi Evasonin myötä. Ja kaikki mitä ikinä tapahtuikaan entisen GM:n aikana, on taakse jäänyttä elämää. Haussa on myös mahdollisesti vahvistusta TOP4 pakiston oikealle puolelle, varsinkin jos/kun Provorov myydään, koska Severson on valahtanut Evasonin alaisuudessa kolmospariin.
Werenski - Fabbro/X
Mateychuk - X/Fabbro
Tuohon X:n paikalle minä voisin periaatteessa nähdä Seth Jonesin sopivan. Eikä siinä tarvitsisi ihmeitä itse tehdä, kun Werenski ja Mateychuk ottavat roolia kiekollisista ratkaisuista.
Sorry jaarittelu, mutta piti vähän pohjustaa. Mitä luulette olisiko Davidson mahdollisesti halukas pidättämään palkkaa Jonesin osalta ja mitä hän mahdollisesti voisi hakea kaupassa vastineeksi?
Werenski - Fabbro/X
Mateychuk - X/Fabbro
Tuohon X:n paikalle minä voisin periaatteessa nähdä Seth Jonesin sopivan. Eikä siinä tarvitsisi ihmeitä itse tehdä, kun Werenski ja Mateychuk ottavat roolia kiekollisista ratkaisuista.
Sorry jaarittelu, mutta piti vähän pohjustaa. Mitä luulette olisiko Davidson mahdollisesti halukas pidättämään palkkaa Jonesin osalta ja mitä hän mahdollisesti voisi hakea kaupassa vastineeksi?