Tämä on nyt vähän asian sivusta, mutta luulen, että nyt olisi hyvä paikka vaihtaa seuran logoa.
Tässä madellaan nyt todella syvissä vesissä ja mainehaitta on ihan syystä raskas. Urheilullinen menestys jää toissijaiseksi, kun katsoo seurajohdon toimintaa ja sen seurauksia. Ymmärrän niitäkin kannattajia, joille tämä on liikaa ja jotka siirtyvät muiden urheilulajien pariin tai jopa kannattamaan toista joukkuetta. Mitä väliä sillä on, tuleeko tällä kaudella yhtään voittoa?
Nyt on syytä tehdä ruoppaus pohjia myöten ja siinä rytäkässä voisi logokin mennä vaihtoon. Itse pidän vanhasta logosta, tunnen Blackhawks -nimen historian ja arvostan myös sitä työtä, jota seura on tehnyt paikallisten intiaaniheimojen hyväksi. Samalla ymmärrän sen, että moni näkee logon rasistisena, enkä tiedä onko minun kaltaiseni boomerin asiallista potkia tutkainta vastaan ja kertoa seuraavalle sukupolvelle, että he näkevät asian väärin. Maailma muuttuu. Toivon myös, että kannattamani jääkiekkoseura käy kaiken toimintansa läpi tiheällä kammalla. Pois viimeinenkin homoläppä, rasismi ja seksismi. Tulevaisuuden Blackhawks saisi havitella voittoja uudenlaisen seurakulttuurin siivittämänä, olla moderni, avoin ja suvaitsevainen. Eletään mainoslausetta "Jääkiekko kuuluu kaikille."