Itse ajattelin ja kirjoitinkin jossain vaiheessa, että kunpa saataisiin hyvä alku ja 5-6pelin jälkeen olisi se pinna/peli. No, sehän on "meilkein" siinä. Pitää sanoa, että pidän Mäkisestä ja Niemisestä studiossa, mun mielestä tota intohimoa saa olla. Eilen kuitenkin jollain tavalla lähetys ja varsinkin pelin aikainen lähetys keskittyi pelkästään Detroitin heikkouteen. Omasta mielestä Blackhawks "teki kaiken oikein" eikä ollut eilen vastuussa vastustajan heikkoudesta tai pelin heikohkosta viihdearvosta. Hieman jo houkuttaa ajatus, että kun tuohon eiliseen esitykseen lyödään Toews ja Dach (+ miksipä ei myös Nylander), niin voisimme saada tästä odotuksia paremman kauden. Itse en osaa ajatella tavoittelevani "viimeisiä sijoja" paremman varausvuoron toivossa. Sveitsinpoika käytti eilen hienosti vastustajan ohi pelin hyväkseen ja lapioi hyvällä prosentilla lampaat karsinaan. Kane ja DeBrincat myös nousi hyökkääjistä esiin hyvällä tekemisellä. Puolustutuksen ehdoton liideri oli Murphy. Lähes virheetöntä tekemistä koko 60min. Mitchell alkaa lunastamaan, hetkittäin vielä tottumattomuus ajan ja tilan vähenemiseen näkyy, mutta nyt jo uskaltaa ottaa hieman kiekollista roolia. Boqvistille syötettiin eilen kauhalla yv-aikaa ja hänelle tarjottiin kiekollista roolia oikein urakalla. Omaan silmään hyvin haalea plussa. Vaikka palstaveljet on tuonut paljon esille arkuutta, pelokasta tekemistä yms. Niin hän kuitenkin on puolustajista se, joka osaa syöttää teknisesti oikein nopeasti ja kovaa. Kiire toki leimaa tekemistä, mutta vielä en anna periksi hänen suhteensa. AV peliin ei mitään uusia tuulia, edelleen on nelikolle epäselvää, mikä on "se merkki" jolla lähdetään tukemaan painetta kiekolle ? Olin huomaavinani, että Janmark antoi "pahaa silmää" muutamaan otteeseen Keithille, kun sai irrotettua yv-pelaajaa kiekosta, mutta Keithiltä jäi jatkot tekemättä ? Lankinen pelannut itsensä siihen asemaan, ettei yksi huono peli enään välttämättä ole tae unelman murskautumisesta. Varsinkin reboundien ohjaaminen kulmia kohti ja yleensäkin lähipelaaminen on hänellä parasta kolmikosta (muutamien pelien jälkeen). Loistavaa !