Ja pleijareitakin meinaa pukata vaihteeks.
Corey Crawford pohdintaa.
Isokokoinen ja hyvin liikkuva sentteri.
Itse "kaikki" Lundellin pelit (IFK) nähneenä en ihan ymmärrä mihin tämä "hyvin liikkuva" perustuu ? Luistelunopeus on omasta mielestä eniten kehitystä vaativa taito, jos pitkää uraa meinaa takoa veden takana.
Itse "kaikki" Lundellin pelit (IFK) nähneenä en ihan ymmärrä mihin tämä "hyvin liikkuva" perustuu ? Luistelunopeus on omasta mielestä eniten kehitystä vaativa taito, jos pitkää uraa meinaa takoa veden takana.
Itse asiassa jokaisena mestaruuskeväänä oli yksi ns. vittumainen sarja, mikä olisi voinut kääntyä ihan hyvin toisinpäinkin. Predators 2010, edellä mainittu Wings 2013 ja Ducks 2015. Voi toki olla, että muistan ihan mitä sattuu. Tiedä millainen tästä huikeasta 2010-luvusta olisi lopulta tullut, ellei Kane olisi tasoittanut peliä alivoimalla game femman lopussa ekalla kierroksella Predsia vastaan keväällä 2010. Ja se Hossan muuttuminen konnasta sankariksi tossa matsissa.
Blackhawks on tekemässä ja ehkä jo tehnytkin pro scouting-osastolle muutoksia. Useamman seuraajan kuten allekirjoittaneenkin mielestä treidit viime vuosina sekä parit vapaiden pelaajien signaukset ovat aiheuttaneet suoranaista hämmenystä jo kaupantekohetkellä sekä lopputulemallaan. Muutokset organisaation sisällä ovat tähän paikkaan oikein mainioita uutisia.
Tässä taisi olla kyse siitä, että scouttien päälukua harvennetaan. Blackhawksilla scoutteja on kuulemma kenties enemmän kuin yhdelläkään toisella organisaatiolla.
Calvin De Haanin odotetaan olevan pleijareissa pelikunnossa. Kyllä koettelee loukit tuotakin kaveria.BLOG: de Haan Expected to Return from Injury When Play Resumes
Seabrook, Smith possibilities to return from season-ending injuries as wellwww.nhl.com
Nyt meni upea pelaaja fameen. Olen iloinen Hossan puolesta että hän saa vihdoinkin ansaittua arvostusta uralleen.Marian Hossa ansaitusti Hockey Hall of Fameen.
Silmäkulmaan iski pieni vesipisara.
Meinaatko tällä sitä, ettei Hossa voittanut urallaan henkilökohtaisia palkintoja? Muuten Hossa ei ole mielestäni viime vuosina ainakaan arvostuksen puutteesta kärsinyt. Nytkin Hall of Fameen ykkösellä sisään.Nyt meni upea pelaaja fameen. Olen iloinen Hossan puolesta että hän saa vihdoinkin ansaittua arvostusta uralleen.
Meinaatko tällä sitä, ettei Hossa voittanut urallaan henkilökohtaisia palkintoja? Muuten Hossa ei ole mielestäni viime vuosina ainakaan arvostuksen puutteesta kärsinyt. Nytkin Hall of Fameen ykkösellä sisään.
Meinaan sitä ettei Hossaa mielestäni arvostettu fanien keskuudessa riittävästi peliuran aikana. Hossa teki muista pelaajista parempia koska oli niin monipuolinen ja tunnollinen pelaaja. Aika vähän oli heikkoja kohtia Hossan pelaamisessa.Meinaatko tällä sitä, ettei Hossa voittanut urallaan henkilökohtaisia palkintoja? Muuten Hossa ei ole mielestäni viime vuosina ainakaan arvostuksen puutteesta kärsinyt. Nytkin Hall of Fameen ykkösellä sisään.
Eihän tuo vaadi kuin Blackhawks nimen muutamisen Hawks-muotoon. Sitten uljas haukka logoksi. Liian helppoa?