TweetyLeaf on aika hyvin kartalle, miksi laitoin Hossan listalle. Avataan nyt kuitenkin hieman lisää. Hossa on todellakin erittäin ristiriitainen pelaaja. Parhaimmillaan #81 on liigan ehdotonta eliittiä, mitä tulee kokonaisvaltaiseen pelaamiseen. Todellinen force joka suhteessa kentällä. Siitä ristiriidasta saatiin hyvä näyte kuudennessa pelissä Vancouveria vastaan. Äijä hiihtelee ladun varressa kolme erää ja yhtäkkiä jatkoajalla herää henkiin, raivaa ja repii maalipaikan about tuhannen Canucks-pelaajan estellessä turhaan superslovakin etenimistä. Ja sitten taas seitsemännessä pelissä panos lähes olematon, paitsi se yksi huolimaton syöttö maalin eteen, josta kiekko Burrowsin lapaan keskialueelle jne.
Näen, että Bowmanin on valittava Sharpin ja Hossan väliltä viimeistään ensi kauden jälkeen ja tuosta kaksikosta minä valitsen mielummin Sharpin. Jopa Frolikilla näytti löytyvän enemmän sydäntä pudotuspeleissä kuin Hossalta. Olen unelmoinut useasti Campbellin treidaamisesta, mutta Campbell oli tällä kaudella kokonaisuutena Blackhawksin paras puolustaja. Myös pudotuspeleissä pari Campbell-Hjalmarsson esiintyi parhaiten läpi sarjan. Pitäisin Campbellin ja Hossa myisin. Ja sitten herja: Hossa Losiin ja Simmonds Chicagoon? Eeee..hehhe.
Näen, että Bowmanin on valittava Sharpin ja Hossan väliltä viimeistään ensi kauden jälkeen ja tuosta kaksikosta minä valitsen mielummin Sharpin. Jopa Frolikilla näytti löytyvän enemmän sydäntä pudotuspeleissä kuin Hossalta. Olen unelmoinut useasti Campbellin treidaamisesta, mutta Campbell oli tällä kaudella kokonaisuutena Blackhawksin paras puolustaja. Myös pudotuspeleissä pari Campbell-Hjalmarsson esiintyi parhaiten läpi sarjan. Pitäisin Campbellin ja Hossa myisin. Ja sitten herja: Hossa Losiin ja Simmonds Chicagoon? Eeee..hehhe.