Wiesellike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Blackhawks & Kärpät
Kaikki muistaa tunnustaa väriä kaupungilla sitten oikein urakalla!!
Inkkaripaita on ollut päällä aina kun ovesta oon ulos astunut. Ja näin aion tehdä ainakin ensi keskiviikkoon asti. Sitten vaihtuu päälle eräs toinen punainen paita. Mutta on se mahtavaa kuinka ylpeä olo tulee kun saa kantaa suuren voiton aikana oman joukkueen paitaa.
Ei nyt ihan kuukautta odotella, sillä draft on jo ovella. Mutta nyt nautitaan ainakin kaksi viikkoa tästä saavutuksesta.
Taas näitä nipistä, näen unta-hetkiä. Näihin lyhyisiin offseasoneihin voisi jopa tottua. Normaalisti tässä vaiheessa on jostain vihkosta löytynyt iso lista pelaajia, joita toivoisi draftattavan. Kevät mennyt sellaista haipakkaa, että en vieläkään tiedä tulevasta ikäluokasta kuin Taylor Hallin. Nyt pitää vielä vähän aika juhlia ja fiilistellä voittoa. Sitten tutustumaan junnuihin paremmin.
TSN:n James Duthien mukaan Toews sai reilun miljoonan bonuksen Conn Smythen voittamisesta. Tuo summa lasketaan ainakin osittain ensi kauden cappia vastaan, koska se ei mahtunut kokonaan tämän kauden capin alle. Ellen nyt ole aivan pihalla, mutta se nyt ei olisi mikään yllätys. Ei näissä promilleissa.
Toki se oli jo tiedossa aikoja sitten, että Toewsin tai Kanen mahdollinen valinta pudotuspelien arvokkaimmaksi pelaajaksi aiheuttaisi pientä lisäharmia ensi kaudelle. Siitä huolimatta toivoin koko sydämestäni, että Conn Smythe ojennetaan Toewsille - ja niin ojennettiin. Kapteeni ansaitsi kyseisen kunnian käsittämättömän hienolla ja uhrautuvalla pelaamisellaan.
Ei tuo syletä oikeastaan yhtään tällä hetkellä, mutta katsotaan parin viikon päästä uudestaan, jos sieltä tärähtää vielä vähän lisää näitä "yllätyksiä" Kanen ja/tai Toewsin bonusten myötä. Nyt juhlitaan.
Vaikka itse olisin antanut CS:n Keithille, niin ei harmita yhtään, että Toews sen sai. Johnny kuitenkin oli selkeästi paras pelaaja, kun katsotaan pleijareita kokonaisuutena. Finaalien neljässä ekassa pelissä ei ollut niin näkyvä, mutta game 5 ja 6 olivat sitä tuttua Toewsia. Jos olisi näissä tehnyt pari maalia, niin kukaan ei olisi valittanut.
Ja onneksi minä en laske noita cappeja. Mutta eiköhän ne bonuksetkin ole joku viisas laskenut, että niistä selvitään. Tällä hetkellä luotan lähes sokeasti front officeen.