Heti alko ahistaan pelkästään artikkelin otsikko. Minun mielestä Dunks on ollu nhl:n eliittipakki jo viime kaudella. Kuitenkin +30 joukkueen pakistossa joka ei päässyt edes pleijjareihin. Lisäksi pelas lähes 30min/peli. Aivan uskomaton pelimies. Jostaki luin, että hapenottokyky on samaa luokkaan kuin Lance Armstrongilla. Eli jatkuva peluutus ei pitäisi olla ongelma.
Onpa alkanut circus trippi hienosti. Tuosta Leafs pelistä kun saataisiin pojot, niin hyvä olisi.
Huhumyllyt kun pyörivät, niin mikäs on muuten Wizin tilanne? Eikös joulukuun alku pitänyt olla arvioitu paluu aika? Näyttäisi tosiaankin siltä että Sopulin tekeminen ei vaan yksinkertaisesti riitä, liikaa virheitä. Mitä Big Buffiin sitten tulee, niin itse pitäisin miehen remmissä ihan jo fyysisyyden vuoksi. Tosin jos Nylander tosiaan halutaan, niin..
Kieltämättä. Paremmin, kuin osasin odottaa on vieraspelit lähtenyt käyntiin. Viime kaudella (2-2-2) Circusturneella joten samassa vauhdissa ollaan. Mikäli samanlaisia aivopieruja ei harrasteta kuin phoenix pelissä ja puolessa dallas pelissä, niin ei pitäisi olla mitään hätää kääntää tänä yönä toronto selälleen. Toivotaan, että Toskala ei pelaa elämänsä peliä tänä yönä. Jotenki tuntuu, että kaikki ns. varjossa olleet pelaajat heräävät Chicagoa vastaan. Kuten dallas pelissä Morrow, ei ollu tehnyt tiä kuinka moneen peliin maalia ja sitten meitä vastaan heti. St.Louis pelissä joku teki ensimmäisen nhl maalin. En juuri nyt muista lähellekkään kaikkia näistä, mutta niitä on kuitenki paljon. Olen varmaan ainoa joka huomaa / seuraa tällaisia asioita?
Wiz pitäisi kuntoutua vähän ennen joulukuun puoltaväliä, mikäi Q:n juttuihin uskominen. Kovasti on kuulemma tehnyt töitä ja alkaa olemaan hyvässä kunnossa, polte on kova. Walker kuikkaan ja Wiz tilalle. Mitä Sopeliin tulee, niin aika pettynyt on fiilis. Minusta tärkeä mies joukkueelle, kokemuksen ja taistelutahdon takia. Mutta oikeutetusti istunut pari matsia, kun ei kerta luistin kulje.
Buff taisi olla day-to-day loukkaantumisella tällä hetkellä. Saa nähdä pelaako tänä yönä. Buffilta odotan kyllä paljon enemmän intensitettiä jäällä. Edelleen se luistelu näyttää sellaiselta ookailulta. Kuhan tulee kentälle surffailemaan. Vaikka olisi ollut edellisessä pelissä healthy scratch, niin oikeutetusti.
[b]http://blogs.dailyherald.com/blog/675[/b]
http://www.dailyherald.com/story/?id=253029&src=149
Nylander treidiin ei ainakaan ole osallistumassa Buff. Sopelihan sinne voitais tunkasta. Mutta en kyllä itse haluais Nylanderia joukkueeseen. Mies on tosiaan 36 ja sillä on sopimus vuoteen 2011 no trade clausella varustettuna tämän kauden jälkeen. Mutta mikäli katsellaan Chicago perinteitä, niin tuossahan on treidi valmiiseen muottiin. Kyllä nuita on nähty. Selvä pommi ja silti sitä pohditaan.
Mikäli jotain treidiä toivoisin, niin se olisi ollut Habbyn kauppaaminen Devilsseihin, josta vaikka Madden kakkosen keskelle tai vaikka Gionta kakkosen reunalle Brouwerin tilalle. Tuolla treidillä Chicago olisi joutunut nostaan Niemen ylös ja miehän olis vakuuttanu heti toisessa pelissä seurajohdon ja pelannut paremmin, kuin Habby kauden loppuun.