Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Tässä kooste viime yön pelistä, eipä ihme ettei Maresca olkut tyytyväinen Bergströmin pelaamiseen
Tässä se uusi kassari nyt taitaa olla?
Kepa on mielestäni aika aliarvostettu. Ei huippu mutta ei todellakaan paska maalivahti. Kepa ja Petrovic/Jörgensen olisi mun mielestä OK parivaljakko.Sellaista viestiä tosiaan tulee, että tämä menee maaliin ihan lähiaikoina.
Mielenkiintoista nähdä lähteekö Petrovic pysyvästi vai laitetaanko lainalle ja toivotaan, että joku huolii jossain vaiheessa Sanchezin.
Itse menisin mielummin kaksikolla Petrovic&Jörgensen kuin Sanchez&Jörgensen.
Seuran tietäen siellä on kuitenkin Kepa tolppien välissä sarja-avauksessa.
(viimeinen oli sellainen inhorealistinen skenaario)
Kepa on mielestäni aika aliarvostettu. Ei huippu mutta ei todellakaan paska maalivahti. Kepa ja Petrovic/Jörgensen olisi mun mielestä OK parivaljakko.
Oliko kv-lainoissa ikärajaa? Tyyliin 21 tai 23. Nuorempia sai lainata mielin määrin minne tahansa, vai liittyikö tuo ikäraja johonkin toiseen asiaan? En nyt tarkalleen muista.
Kuka tunnustaa veikannensa joukkuetta ensi kauden mestariksi?
Saako vielä vaihtaa? En veikannut myöskään ykköspaikkaa.
Puolustus pistää ainakin parastaan.
Guiu on muutenkin ollut positiivinen yllätys näissä harkkapeleissä.Guiulla oli eilisessä pelissä tontteja kuin Jacksonilla viime kaudella ja viimeistely yhtä terävää, hänelle annetaan kuitenkin anteeksi, kun ikää on vasta 18 vuotta. Maresca oli sitä mieltä, että pelaaja tulee jäämään Chelsean paitaan tulevalle kaudelle. On ollut kuulemma todella terävä pelaamissaan peleissä.
Jackson varmaankin tulee pelaamaan parissa seuraavassa, kun Nkunku on nyt kellottanut 135 minuuttia kahdessa pelissä.
Chilwell treenannut laitahyökkääjien kanssa ja itse sanonut ettei olisi, hämmentävää. Tästä kuitenkin videomateriaalia...