Tämä nyt ei kenellekään futiksesta ymmärtävälle tullut yllätyksenä ja kesällä sitten etsimään niitä aivoja
Ei mitään järkeä, koska tulee turskaa. mutta ei ole myöskään riittävä ja oli hankintana kummallinen
Ramsdalen saa aina hankittua halvalla...joku 30 milj. ja ongelmat ovat ratkaistu taas sen jälkeen.Sieltä tulee Kepa kesällä takaisin Madridista täynnä itseluottamusta ja kaapit täynnä palkintoja. Ei mitään uusia juomapullonkantajia kannata siis hankkia, vaikka Sanchez myytäisiinkin.
Ramsdalen saa aina hankittua halvalla...joku 30 milj. ja ongelmat ovat ratkaistu taas sen jälkeen.
Itse asiassa kyllä mä Ramsdalen kelpuuttaisin jos molarikaupoille pitäisi lähteä. Mutta enpä tiedä olisiko hän ratkaisu jos tarkoitus on löytää solidi ykkösmolari vuosiksi eteenpäin.
Solidi ykkösveskari on sen verran harvinainen tuote maailman markkinoilla, että sitä etsivät jokainen seura maailmassa. Itse en edes tiedä millainen sen pitäisi olla? Pitkä kaveri joka torjuu kaiken omalla pituudellaan, mutta osaa olla jalalla pelaamisen kanssa Iker Casillas?
Hyvä kysymys. Itse miellän sen jotenkin niin, että maalivahdin taso riittää torjumaan sarjassa sellaisella tasolla ettei joka kesä tarvitse miettiä korvaavaa pelaajaa siihen.
V*tt* mitä p*sk**
ei mulla muuta
Joko aivan paska tuuri, huono medical-tiimi tai sitten treeneissä ja lekuriosastolla tehdään todella huonolla asiantuntemuksella hommia. Sääli sinänsä, koska Nkunku voisi todellakin olla yksi iso avain hyökkäyspelin ongelmiin.
Enzo ja Caicedo taas avauksessa. Olisi nyt edes toiselle voinut antaa huilia sunnuntain jälkeen. Ei mikään yllätys, jos jompikumpi menee rikki tänään…