Leija-La kirjoitti:Kateudesta kun et päässyt itse kokemaan.. köh.. näkemään näitä cheerleadereita???
Kuulisin mielelläni tarkenteen..
Siinä kaikki.
Leija-La kirjoitti:Kateudesta kun et päässyt itse kokemaan.. köh.. näkemään näitä cheerleadereita???
Velho#39 kirjoitti:Tsemiä tanssitytöillekin loppukautta varten!
Leija-La kirjoitti:Henk koht olen aina miettiny että prkl kyllä pitäisi saada enemmän liikeisiin sopivaa musiikkia...
Kyy kirjoitti:ECC:ssä pariin otteeseen tanssitaidetta erätauolla seurattuani, tuli mieleen että onkos millään sm-liigajoukkueella samanlaista erätaukomeininkiä, eli tanssiryhmä/cheerleaderit vetäisivät jonkin tanssinumeron, tms kun tauko alkaa?
Ei välttämättä huono idea yhdistettynä johonkin pyramidiin. Ritarihallissa toki tilanpuute sanelee näissä asioissa jonkin verran, mutta eikös tuollaista esitystä varten voisi siirtyä esim. Zambonin jäälletulon jälkeen siihen kaukalonlaitaan, sisäpuolelle.
Kyy kirjoitti:ECC:ssä pariin otteeseen tanssitaidetta erätauolla seurattuani, tuli mieleen että onkos millään sm-liigajoukkueella samanlaista erätaukomeininkiä, eli tanssiryhmä/cheerleaderit vetäisivät jonkin tanssinumeron, tms kun tauko alkaa?
Ei välttämättä huono idea yhdistettynä johonkin pyramidiin. Ritarihallissa toki tilanpuute sanelee näissä asioissa jonkin verran, mutta eikös tuollaista esitystä varten voisi siirtyä esim. Zambonin jäälletulon jälkeen siihen kaukalonlaitaan, sisäpuolelle.
mummi kirjoitti:...Henk koht olen aina miettiny että prkl kyllä pitäisi saada enemmän musiikkiin sopivia liikkeitä...
Golden AWe kirjoitti:Antaa vaikka tyttöjen valita biisit, mikä vain saa kimalaisten pebat heilumaan.
Kuulosti sen verran härskiltä että mukana :)Kana kirjoitti:Osa tytsyistä mukana lauantain HPK:n hyväntekeväisyyshuutokaupassa
Kimmo80 kirjoitti:Kyllähän tuo parissa viime pelissä olleet puhtoisen valkoiset paidat ovat olleet parannus mielestäni verrattuna haalean oransseihin.
Kana kirjoitti:Vapaa pääsy/maksu maun mukaan. Tervetuloa mukaan!