Nansu kirjoitti:Meitähän saa tilata esiintymään, vaikka mailitse: hpkcheer@luukku.com
Ounastelisin Mestaruussaunan järjestelykomitean pitävän palaveria ko. asian tiimoilta "as soon as possible" -tyyppisellä aikataululla.
Nansu kirjoitti:Meitähän saa tilata esiintymään, vaikka mailitse: hpkcheer@luukku.com
Dante kirjoitti:Ei ole Nansu mitään syytä anteeksipyytelyasenteeseen. Chearleaderit on kivoja ja enemmistö tykkää kyllä. Outoa, jos joitakin haittaa, että lätkämatsissa on nättejä tyttöjä kannustamassa. Homoja lienevät. Pitäkää sama linja.
Kgz kirjoitti:Jäi vaimaaman mitä taphtui yhdelle tytöistä kun pelaajat tulivat jäälle tänään (3.11.2005) vastassa oli Blues Espoossa. Tilanne näytti pahalta kun kaikki tytöistä menivät katsomaan mitä tytölle kävi mutta onneksi tyttö nousi omin voimin kentältä pois. Hyvä näin että varmaan mitään vakavaa loukkaantumista tapahtunut episodissa.
laura- kirjoitti:D.O.C., hyvä pointti mutta ongelmana on ihmisten kulkeminen. Koska ihmiset eivät mene paikoilleen ns. tarpeeksi ajoissa ennen erätauon päättymistä, joudutaan mekin odottamaan ihan viime tippaan saakka. Eli ihan oma valinta tuo ei ole, vaan käytännön asioista kiinni.
Desperaado kirjoitti:Mites kun olen muualla huomannut että tekevät ainakin tampereella katkoilla pyramiideja, eli se voisi myös auttaa ajoituksen kanssa jos pyramiidin saisi aikaan katkolla, koska välillä semmoisia pitempiä tulee ja mikäs siinä jos se hetkeksi pelin aikanakin tulee.
puuha-pete kirjoitti:Sellaista, että vaihtelettekos keskenänne paikkoja missä olette vai onko aina samat paikat?
laura- kirjoitti:ELi tarkoitatko, että tanssit jätettäisiin pois ja porukkaa pidettäisiin koko ajan varalla jollakin tasanteella?
Tällä hetkellähän olemma hyvin hajallaan hallissa ja millään pelikatkolla emme ehtisi saada kaikkia kasaan ja pyrtsiä nousemaan.
mummi kirjoitti:Mielenkiintosta.
Kuinka paljon aikaisemmin noin kolmen minuutin pituista kappaletta mielestäsi kannattaisi alkaa soittaa? 6 minuuttia, 9 minuuttia, vai vähemmän?
Itse taas olen sitä mieltä, että pitäähän niissä peleissä jotain jännitettävää olla, kun kerran lopputulokset ovat kuitenkin arvattavissa. Esimerkiksi nyt sitten vaikka Kerhon maalilaulun pituus ennen peliä.Noose kirjoitti:No esimerkiksi aina se kolme minuuttia. Eli ei ottelussa numero yksi kahta minuuttia, sitten taas seuraavassa kolme minuuttia, ja seuraavassa minuutti. Joku sellainen vakio voisi olla hyvä.
puuha-pete kirjoitti:Kun ei niin kovin usein kuitenkaan tule hallilla itse oltua, ja silloin kun on, on jotenkin hurmiossa eikä oikein kiinnitä huomiota taukomusiikkiin, niin tuleeko lähes joka tauolla musiikkia? Ja jos ei tule, niin mitä silloin teette? Oletteko tehneet hallin viihdevastaavan(?), vai kuka on, yhteistyötä?
T:innokas fanittaja!
Nansu kirjoitti:Oon tavallaan tyytyväinen joka kerta kun maalilaulu pelin alussa on lyhyt, koska se jää on aivan järkyttävän huono alusta tanssia. Pelkään joka kerta että joku satuttaa itsensä.