Cheerleadereiden sivut uudistuneet...

  • 37 388
  • 90

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Omat suosikkini ovat molemmat Kaisat, Susa, Minna ja Aino! Tervetuloa A5:een tanssimaan. Ja tiukempia vetimiä päälle.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Elsa on ehdottomasti nainen mun makuuni..
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Elsa on ehdottomasti nainen mun makuuni..
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oikeen hienot sivut teidän seerleedereillä. Olisi toivonut silti jokaisesta erikseen omaa kuvagalleriaa (oliko siellä sellainen ?). Arvosana verrattuna muihin 8 1/2.

Vaatteista sen verran että missään ei saisi olla löysää. kaikki vaatteet tarvisi olla ihon myötäisiä. Esim paita mallia nöpöttävät.

Taidanpa mennä huomenna asiaa katsastamaan
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kolmen kotimatsin nähneenä olen huolestunut siitä, että kuppikoko A5-katsomossa on liikaa pienentynyt viime kauteen verrattuna. Lisäksi hieman tiukempia ja seksikkäämpiä asusteita toivoisin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Kolmen kotimatsin nähneenä olen huolestunut siitä, että kuppikoko A5-katsomossa on liikaa pienentynyt viime kauteen verrattuna. Lisäksi hieman tiukempia ja seksikkäämpiä asusteita toivoisin.

Ehoottomasti. Minäkin katsoin eilen koko matsin, mikä tässä ihan itseäänkin huolestuttaa. Mitä asusteihin tulee, ei määrä korvaa laatua siinäkään. Söpöjä tyttöjä yhtä kaikki, mutta sinnekin rintamalle kaipaan ylilyöntejä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kihloissa, avoliitossa, kiholissa, seurustelee...Ja nuoria naisia...mitä helvettiä? Sinkkunaisia vähissä vaatteissa ja sassiin! En ole itse päässyt tekemään empiiristä tutkimusta mutta luotan Seniorin ja Kempeksen näköhavaintoihin myös varustekoon pienemisestä. Argh.

Itse sivuista: kaipaisivat hieman hienosäätöä. Jotenkin vähän suttuiset. Myöskään nämä yksittäiskuvat eivät mielestäni ole niin onnistuneita. Mutta helppohan tässä on arvostella..

Niin ja oma top3 niistä jotka sivuilta löytyvät, ei järjestyksessä: Mari, Tiia ja Kaisa. Nam. Ericalle vähemmän teini-lookia niin paikka top3:sessa on taattu. Kehityskelpoinen, etten sanoisi.
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Nikke
Kihloissa, avoliitossa, kiholissa, seurustelee...Ja nuoria naisia...mitä helvettiä? Sinkkunaisia vähissä vaatteissa ja sassiin!

No juuri näin, stana!

Pakko muuten nostaa eilisen ottelun kohokohdaksi (laitan tähän ketjuun aiheen vuoksi) Elsa, joka vietti koko matsin A7:ssa heiluttaen vähän sitä sun tätä koko ajan. Montakohan kertaa jäi pelin jatkuminen huomaamatta... Tziisus sentään.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Cheerleaderit varmaan lukevat myös jatkoaikaa, sillä kuppikoko oli kasvanut A5:ssa Lukko-matsissa. Huomasitko Senior?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kempes
Cheerleaderit varmaan lukevat myös jatkoaikaa, sillä kuppikoko oli kasvanut A5:ssa Lukko-matsissa. Huomasitko Senior?

Jumantsuida, tässä täytyy olla takana salaliitto tai maaffia. Mä nimittäin, jo toiveeni heittäneenä, istuin kaverin kanssa poikkeuksellisesti aa-kolmosessa. Tai mulla mitää kavereita ole, tuttu se oli. Eikös silloin tuoda keinumaan dollypartonit vitoseen. Rahat takaisin tai ainakin isomma tuopit! Ainoa, millä vältän valittamisen ihmisoikeusneuvostoon on, että aavitostilanne pidetään seuraavassa matsissa ennallaan.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tähän topiciin osallistuvat nickit on aika helppo arvata, mutta laitanpa minäkin vaimoni provosoimana hänen ajatuksensa siitä, miksi istumme E-katsomossa. Kuppikoot on kuulema katsomon mukaan. A:ssa A, C:ssä C ja E:ssä E jne.....

Muuten omaa mielipidettäni cheerleadereistä en voi julkistaa kun vaimokin lukee tätä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olin eilisessä pelissä ekaa kertaa elämässäni alakatsomossa, ja arvaahan sen, että mitä tulikaan tuijoteltua todella estoitta aina kun peli ei ollut käynnissä ja välillä muutoinkin. Hienoja naisia, hienoja asioita: naisasioita.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti bull
Oli muuten aika mukava pari B3:ssa Lukko-pelissä, Elsa ja Martina... :o) :o) Kyllä hiukan pelin seuraamista häiritsi. :o)

Näyttää olevan tytöillä rotaatio käynnissä, joten kuluu taas jonkin aikaa kun itse B2:sta käsin näen Elsaa. Jumalauta siinä kyllä oikeasti tuppaa peli aina välillä unohtumaan... Tziisus sentään.
 

luckystar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hei, ootteko huomannu, et ryhmä täyttää 10 vuotta. Aika mahtava suoritus.
Toivottavasti jatkuu vielä, ettei ole lopun alkua....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten luckystar tuossa edellä jo toteaakin, tsiirliiderit juhlistavat kymmenvuotistaivaltaan ja juhlamatsina toimii sunnuntain peli hmv-Bluesia vastaan (www.hifk.fi). Tytsyjen ansiosta sunnuntain peli saa ihan uusia ulottuvuuksia ja vaikka kovasti tekis mieli olla paikalla seuraamassa häpeninkejä, en pääse... (nyyh!)

Toivottavasti ns. vanhat parrat - Seniorin johdolla tietenkin - raportoivat juhlaväen edesottamuksista tälle palstalle mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Matsista ei niin väliä. Omasta puolestani kuitenkin jo raikuvat onnittelut mahtavalle cheerleader-porukalle!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Simon

Toivottavasti ns. vanhat parrat - Seniorin johdolla tietenkin - raportoivat juhlaväen edesottamuksista tälle palstalle mahdollisimman yksityiskohtaisesti.

Siitähän saat olla varma, että raportoidaan. Toki yksityiskohdat jätän omaksi tiedokseni.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Simon
Kuten luckystar tuossa edellä jo toteaakin, tsiirliiderit juhlistavat kymmenvuotistaivaltaan ja juhlamatsina toimii sunnuntain peli hmv-Bluesia vastaan (www.hifk.fi). Tytsyjen ansiosta sunnuntain peli saa ihan uusia ulottuvuuksia ja vaikka kovasti tekis mieli olla paikalla seuraamassa häpeninkejä, en pääse... (nyyh!)

Toinen tilaisuus bongata tsirkut on HIFK:n järjestämä pikkujoulutapahtuma kausikorttilaisille / B2REDS-jäsenille 25.11.2003.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Eiköhän tämä tärkeä viestiketju pidä nostaa taas ylös, vaikka sitten naapurin kannattajan toimesta:) Tuli nimittäin HIFK:n ihanat cheerleaderit taas mieleen kun satuin heistä yhden kanssa samaan ratikkaan. Olisikohan ollut Elsa, kun en heitä nyt nimeltä tunne... Mutta suloinen ilmestys hän oli jäähallin ulkopuolellakin ja kieltämättä tietyin osin varsin hyvin kehittynyt...

Pitäisiköhän sitä taas ensi kaudella jokunen peli käydä katsomassa Nordiksellakin.

Niin ja se ratikka oli numero 8. :)
 

sovhoosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samainen Elsa on treenikasseineen bongattu hiljattain myös seiskaratikasta.

Cheerleaderien sivuja uudistetaan par´aikaa. Saas nähdä mitä uutta jännää vielä keksivät. Kausi saisi jo alkaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Elsa, tuo jumalainen olento.

Ei tarvitse kuin oikeana päivänä mennä kisikselle, niin avot!
En kerro päivää, muuten te kaikki pervot olisitte siellä =0)

Hieno paikka urheilla muutenkin, suosittelen...

J
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Sen verran täytyy tulla tänne naapurileiriin lesottamaan että allekirjoittanutta pyydettiin (!) eräässä Sedu Koskisen ravintolassa samaan valokuvaan kahden kuvankauniin HIFK-cheerleaderin kanssa. Kuvaajana toimi kolmas samaan ryhmään kuulunut.

Arh.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Elmeri Hautamäki
Sen verran täytyy tulla tänne naapurileiriin lesottamaan että allekirjoittanutta pyydettiin (!) eräässä Sedu Koskisen ravintolassa samaan valokuvaan kahden kuvankauniin HIFK-cheerleaderin kanssa. Kuvaajana toimi kolmas samaan ryhmään kuulunut.

Arh.

Sä ootkin tollanen likanen vanha pukki.

Elsa: kelpais.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös