Championship Manager 00-01: Jatkoaika United

  • 17 835
  • 251

Mikä liiga

  • Englannin Valioliiga

    Ääniä: 34 40,5%
  • Englannin 1. div

    Ääniä: 5 6,0%
  • Englannin 2. div

    Ääniä: 5 6,0%
  • Englannin 3. div

    Ääniä: 6 7,1%
  • Englannin Conferenssi

    Ääniä: 3 3,6%
  • Serie A

    Ääniä: 4 4,8%
  • Espanjan Liiga

    Ääniä: 3 3,6%
  • Skotlannin Liiga

    Ääniä: 2 2,4%
  • Suomen Veikkausliiga

    Ääniä: 16 19,0%
  • Saksan Bundesliiga

    Ääniä: 2 2,4%
  • Argentiina

    Ääniä: 1 1,2%
  • Ranska

    Ääniä: 1 1,2%
  • joku muu, mikä?

    Ääniä: 2 2,4%

  • Äänestäjiä
    84
F

Flonaldo

Pikkuraporttiin voi vaikkapa sisältyä seurapiiriuutinen Flonaldon uusimmasta naisystävästä Kate Winsletistä :)

Ei jumalavita, ei hyvin mene kun minun tasoiseni huippupelaaja joutuu tyytymään johonkin kakkosluokan filmistaraan. Ei käy alkuunsakaan - ellei Flazor sitten viitannut tuolla minun DiCaprio-maiseen ulkonäkööni. Kai sen on pakko britti olla, kun Englannin sarjoja pelataan, joten taidan napata itselleni Gwyneth Paltrowin.

Ja ehdotukseni seuroiksi ovat Newcastle ja Bolton.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minun naisystäväni

Nappasin sen Dwight Yorkelta, kun ei kuuleman mukaan osannut pitää samanlaista meininkiä yllä sillä tärkeimmällä osastolla

Eli niille, ketkä eivät tiedä ko Naarasta, hän on Katie Price aka Jordan.

Minä ehdotan QPR:ää. Ai ei pelaa enää valioliigassa? Hmm... No QPR reservijoukkueeks ja Manchester City.. ai ei sekään?.. no, QPR ja Leeds
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joukkueiden valinnat

Tietysti, jos Valioliigasta valitaan, niin on joukkueen oltava se kuuluisa hajuton ja mauton. ManUn ja Liverpoolin kaltaiset joukkueet on ehdottomasti säilytettävä mukana, joten ehdotukseni on Coventry.

Kakkosjoukkueeksi voisi valita vaikka Lutonin.

StevieY
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ajattelin

Oma joukkue omassa manageripelissä on Preston, joten ehdotan sitä tähänkin peliin.
 

Flazor

Jäsen
Minä ehdotan QPR:ää. Ai ei pelaa enää valioliigassa? Hmm... No QPR reservijoukkueeks ja Manchester City.. ai ei sekään?.. no, QPR ja Leeds

Eli enemmistö lienee sitä mieltä, että käytämme update patchia, vai kuinka?

Eräs pelin tekijöistä, Kris Dorey suostui lähettämään minulle ohjelman, jolla saamme mahdollisesti suomalaisia tiedotusvälineitä peliin mukaan.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
update patch käy..

..mainiosti.. :)
 

Flazor

Jäsen
Lisää ehdotuksia korvattavaksi joukkueeksi kaivataan edelleenkin. Ykkösjoukkueeksi ehdolla ovat siis kaudella 2001-2002 Valioliigassa pelaavat tiimit. Kakkosjoukkue voitaneen valita miltä sarjatasolta tahansa. Sunnuntaiaamuun asti on aikaa ehdotella, minkä jälkeen minä alan urakoimaan oikein olan takaa.

Vaikka olen jääväbbyt itseni näistä äänestysjutuista ainakin näin aluksi niin siinä olen samaa mieltä, että ManU, Arsenal ja Liverpool kannattaisi säilyttää ihan vain haasteellisuudenkin vuoksi.
 

spade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiputetaan Charlton pois ja pistetään FC Jatkoaika tilalle.

Kakkosjoukkueen tieltä voitais raivata ykkösdivarista pois Reading. (eikös se noussu sinne vai kuinka?)
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
ManU..

...alkaa olla itsestään selvyys, joten ManU:n tilalle Newcastle :)
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi ehdotus joukkueeksi

Jos kerran käytetään uutta patchia, uusi ehdokas joukkueeksi on Derby County.

Kakkosjoukkue voisi edelleen olla Luton Town.

StevieY
 

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
-Flazor-

Muista sitten editoinnin jälkeen pistää "ARSE" takasi.

Millä stadionilla J.A. Utd pelaa koti-ottelunsa ? Onko se korvattavan seuran stadion vai rakennatko uuden ?

Ja mikä on seuran taloudellinen tilanne ? (PJay meinaan rupee parin kauden jälkeen 'solcampelliks' sopimus-neuvotteluissa)
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ilman muuta B-joukkue. Reservipeleissä ei ole minkäänlaista haastetta.
 

Flazor

Jäsen
Jeps

Newcastle johtaa tällä hetkellä kahdella äänellä..

PJay:

ARSE laitetaan joo takasin. Stadioninkin nimeä olen miettinyt, ja sellaisia vaihtoehtoja kuin OT (overtime=jatkoaika) Ground/Park on mieleeni juolahdellut. Katsotaan nyt..

Taloudellinen tilanne? Kuinkas paljon porukka on valmis sijoittamaan? ;)...ei vaiskaan. Ei kai tässä mitään kroisoksia olla, mutta kyllä sitä rahaa jonkun verran pitää taskun pohjalla olla.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Newcastle johdossa, perhana pitää siis äänestää... Minun ääneni menköön vaikkapa Derby Countylle.

Kakkosella ei niin väliä.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Antaisin sittenkin ääneni Derbylle, koska se mauton hajuton ja ei haittaa vaikka se häviäsi pelistä ja Jatkoaika County korvaisi sen. Mulla on sitten iso palkka kuitti :cool: ja Corvette oltava hankittuna joukkueen puolesta. Olen mielestäni ainakin yhtä hyvä/tärkeä joukkueelleni kuin Roy Keane ja Sol Campell ovat itse heidän mielestään. Mutta kuitenkin olen kentällä joukkueen eteen raatava taiteilija...
 
Viimeksi muokattu:

Flazor

Jäsen
1 day and counting

Derbylla 4 ääntä, Newcastlella 2. Luton näyttääpi olevan suosituin vaihtoehto B-joukkueelle.

Huomenna väännän peliin kaikki pelaajat ja koko "roskan" on määrä alkaa maanantaina, jolloin voitte odottaa julkaistavaksi ykkös -ja kakkosjoukkueiden kokoonpanot sekä ensimmäisten päivien tunnelmat. Saattaapi Jatkoaika County/FC Jatkoaika pelata maanantaina myöskin historiallisen ensimmäisen (harjoitus)ottelunsa.

Laitan myöskin Jatkoaika patchin nettiin kaikkien halukkaiden imuroitavaksi tuossa lähipäivinä...

Hold your horses, kohta se alkaa ;)
 

Flazor

Jäsen
Here we go

Elikkä Derby voitti joukkueäänestyksen ja eilisen päivän vietin lähes kokonaan joukkueita ja pelaajia luoden. Joukkueiden kokoonpanot ovat seuraavat:

Ykkösjoukkue

Nimi: FC Jatkoaika
Stadion: OT Ground
Chairman: Lelu


Maalivahdit:
Tommy
JiVe

Puolustajat:
aHab
onni
vilpertti
pp33
rapster
Rolf Paski

Keskikenttäpelaajat:
teemu_s
Flonaldo
Enrico Ramirez
PJay
ruoto
Clark Kent
bisnesman

Hyökkääjät:
veskula
Arnold
Dexu
Tuamas

useampi on ilmoittanut pystyvänsä pelaamaan pariakin paikkaa, joten tuo kokoonpano tällä hetkellä alustava. Katsotaan, miten homma etenee kauden mittaan..

----------------------------------------------------------------------------------

B-joukkue

Nimi: FC Jatkoaika B (ex-Luton), 3.divisioona
Stadion: OT Park

Maalivahdit:
N/A..elikä jos joku haluaa vaihtaa pelipaikkansa maalivahdiksi niin ilmoittanee asiasta minulle kello 17 mennessä.

Puolustajat:
jackie
M@rko77
Zame
Cube
Waz
mirasane

Keskikenttäpelaajat:
Antti R.
Polliisi
Noose
tonttu83
Espoon Siniset

Hyökkääjät:
spade
Tinke18
StevieY (syntymäaikasi puuttuu)


Myös B-joukkueeseen valituista useampi on ilmoittanut pystyvänsä kirmaamaan nahkakuulan perässä usealla eri pelipaikalla.

-----------------------------------------------------------------------------------

FC Jatkoaika kokoontuu ensimmäisen kerran tänään OT Groundille kello 19.00, joten siihen asti on aikaa ilmoitella mahdollisista muutoksista tms. Otteluohjelma sun muut tulevat myöskin julkisuuteen illemmalla, joten voisimme varmasti miettiä jo käytettävää taktiikkaa..
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
onko olemassa muka muitakin taktiikoita kuin 4-4-2 ja pitkiä palloja? jos on, ne ovat varmasti aivan turhaa näpertelyä.

vaadin lisää peliaikaa!

Sunin lainaus haastattelustani: "Me very good is with a ball. Enemy attackers do not come near me or them is about to go hospital leg front. If enemy come near I kick unckles. Me team victory, all your base are belong to us. Coach give me time if he like live. My score many goal and no enemy."

EDIT: haastattelu.
 
Viimeksi muokattu:

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Enrico Ramirez

"I'm very proud of my selection to the A club and will give my best right from the start. Winning is everything to me and I'm looking to do a lot of that with Jatkoaika club."

Näin siis FC Jatkoajan keskikenttäpelaaja Enrico Ramirez ensimmäisessä haastattelussaan matkalla OT Groundille.

Enrico Ramirez aka "Riz"
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Haastatteluni...

"I'm very proud of my chance to play in the A-team. I think I'm in a position to make first eleven," said Teemu Sairanen on his interview. "It will be a difficult season but we can make at least Uefa-cup, I hope. I promise you, I'll do everything for this team on-ground and off-ground."
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Proud to be..

" I am proud to be in b-team. Hopefully I can develop into a-team player. I glad to see A-team has such many talented player. It will be difficult to seek A-team position. Best of luck to A-team!" :cool:
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas

Mitenkäs tälläinen kokenut tähtihyökkääjä meinataan pitää tyytyväisenä kolmosdivarissa. Katsotaan miten valmentaja onnistuu.

28.2.73

StevieY
 
F

Flonaldo

"I'm very confident in Flazor's ability to guide this team to good a league position this season. I think our dream is to get into Europe next season and I believe we can accomplish that feat. Flazor is a very experienced manager and I'm sure he will develop our younger players. I don't think we can as a small club compete with the big boys like Manu, Liverpool and Arsenal, but we're right in that next group.

I've heard a lot of good things about the fans at OT ground and I'm looking forward to our home opener. I think the chairman has put together an exciting team and the fans will be served great football this season.

I think I have a good shot at winning the captaincy of FC Jatkoaika and that would be a huge honor for me. I don't know the gaffers plans but I know that I would make a great captain for this team."

- Näin kommentoi Flonaldo fanilehdelle ensimmäisessä haastattelussaan. Haastattelusta kävi selvästi ilmi tähtikeskikenttäpelaajan toivomus saada kapteenin nauha hihaansa, jota hän jo kantoikin edellisessä seurassaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös