En usko CHL:ään. Toivon, että olen väärässä uskottomuuteni suhteen. Mutta paljon saa vettä virrata, ennenkuin itse seuraavan kerran ilmestyn CHL-pelin katsomoon. Kyllä tämän viikon alku sellainen märkä tiskirätti naamaan oli. Kun rakennetaan pitäsi todella rakentaa pitkäjänteisesti, nyt hakattiin kirveellä palasiksi kun oli saatu jo jotain pystyyn.
Hienoa, että olet päässyt luomaan kontakteja ja seurannut kehitystä alusta asti, mutta jos näin on, niin ihmetyttää entistä enemmän, että mitä ihmettä sinä odotit? Pitkän rakennusprojektin välivaihe, josta nyt yksittäinen tiistai kierros on sitten ilmeisesti murentanut uskosi koko projektiin. Ymmärretäänköhän me ylipäätään käsite "pitkäjänteinen rakentaminen" samalla tavalla? Tämä kokonaisuus lähti pre-season harjoitusturnauksesta ja on nyt kolmen vuoden mittaisessa, seuraavassa siirtymävaiheessa ja tästäkin ollaan vasta ensimmäistä vuotta vetämässä.
Ja jos kritiikki sitten johtuu siitä, että jotkut joukkueet ovat antaneet esim. peliaikaa sellaisille pelaajille, jotka eivät liigassa välttämättä avauksessa loistaisi, niin eikait tämäkään ole ennenkuulumatonta, edes jalkapallon mestareiden liigassa? Ei tarvitse mennä kuin kaksi päivää taaksepäin ja katsella Liverpoolin avauskokoonpanoa Real Madridia vastaan. Joku voisi pohtia, etteivät parhaalla kokoonpanolla lähteneet...
Real Madrid - Liverpool kokoonpanot 4.11 (livetulokset.com)
Newcastle - Liverpool kokoonpanot 1.11 (livetulokset.com)
Ei missään nimessä ole tarkoitus dumata, eikä minun höpinäni aiheesta ole yhtään oikeampia, kuin muiden, mutta vähän ihmetyttää tällainen "kaikki, heti nyt" ajattelu, kun ollaan rakentamassa pitkällä tähtäimellä. Itse koittaisin odotella ainakin nämä kolme vuotta alkuun, ellei taloudellinen tilanne ympärillä sitten vie kilpailua, ennenaikaisesti monttuun.
Saako vielä perään udella, että mitä CHL pelejä olet tällä kaudella seurannut? Paikanpäältä tai televisiosta/netistä?