Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
Ei tarvitse kuin tarkistaa viimeisin postihistoria. :)Jaa, että mitä että??
@Moderaattorit taasen hitaalla näiden kanssa. Paljosta vetoa, että saan §10 osumaan?
Ei tarvitse kuin tarkistaa viimeisin postihistoria. :)Jaa, että mitä että??
Pääasia, että tilanteen sattuessa ovat valmiita puolustamaan omiaan. Vielä kun jostain löytyisi Carolinaan sellainen uransa huipulla ollut Tim Gleason, tai pikemminkin sellainen Tim Gleason 2.0.
Pakko myöntää etten tiedä/muista kuka on Tim Gleason, mutta en jaksa googlaamalla nyt hakea uskottavuuttakaan. Mutta hankkihan se Canes just taklaustilaston top3 pelaajan eli Jani Hakanpään. Eikö tuo iso mukava mies voisi käydä juttelemassa mukavia, vaikka ei ilmeisesti Gleason 2.0 olekaan.
Ehkäpä Carolina tukee vähän hyökkäävämpää peliä puolustajallakin, joten on hyökkäyspäähän vähän enemmän vapauksia.
Mä en oikein tykkää näistä. Ninon kemia ei toimi hyvin Ahon kentässä. Svechnikov tilalle. Foegele kuuluu samaan ketjuun Staalin kanssa, piste. Eli Nino Trochekin vierelle. Fast on mun mielestä turhake, Geekie on ollut parempi niissä peleissä, mitä olen nähnyt. McGinniä on kyllä sen sortin sveitsiläinen linkkari, että terveenä voi pistää mihin ketjuun vaan. Ymmärrän kyllä, että nyt rooli voi olla hiukan pienempi. Eipä siellä tosin top6:ssa ole juuri nyt oikein tilaa.Niederreiter - Aho - Teräväinen
Foegele - Trocheck - Necas
Svechnikov - Staal - Fast
Martinook - Lorentz - McGinn
Geekie
Mä en oikein tykkää näistä. Ninon kemia ei toimi hyvin Ahon kentässä. Svechnikov tilalle. Foegele kuuluu samaan ketjuun Staalin kanssa, piste. Eli Nino Trochekin vierelle. Fast on mun mielestä turhake, Geekie on ollut parempi niissä peleissä, mitä olen nähnyt. McGinniä on kyllä sen sortin sveitsiläinen linkkari, että terveenä voi pistää mihin ketjuun vaan. Ymmärrän kyllä, että nyt rooli voi olla hiukan pienempi. Eipä siellä tosin top6:ssa ole juuri nyt oikein tilaa.
Mitähän Seppo ja Granny mahtoi tossa jutustella
- Oulu on paska kaupunni.
- Nii onkii!
Vaikka tässä on tullut pari vuotta odotettua Carolinan breikkaamista myös pudotuspeleissä, en valitettavasti usko, että joukkueella on Boltsia vastaan oikein mitään saumoja, mutta tietysti eri sarja ja luultavasti avoimempaa kiekkoa.
Ei näissä tyylipisteitä jaeta ja kuudessa poikki on kuitenkin lyhyempi reitti kuin se pisin.