Canal+ pelit

  • 2 352
  • 34

tom byron

Jäsen
Ihmetyttää toi canalin toiminta! Esim. tänään 30.12 luvataan ohjelmalehdessä suoraa lähetystä joka alkaisi klo. 24.00. Valitettavasti ottelu (was-car) alkaa jo klo. 22.00! Se siitä suorasta lähetyksestä siis! Muutenkin olen canalin otteluvalintoihin pettynyt. Tuntuu siltä, etä samat jengit on aina ruudussa ja nimenomaan ne jengit joissa pelaa ruotsalaisia useampi kuin yksi! Mutta ei auta valittaa, kun ei ole valinnan varaa! Olisi loistava asia kun saisi jonkun espn-kanavan näkyville tai edes espn2week kerran viikossa ruutuun! Ei kai auta kun kattoo peli ja toivoa, että erätauolla näkisi kunnon ryminää!!!!!:o
 

Huuhaa

Jäsen
Uusimmassa Jääkiekkolehdessä lukee, että "Canal+ lähettää joulukuun alusta alkaen sunnuntai-illan ottelun aina klo 22.00, vaikka itse ottelu olisi alkanut jo aikaisemmin. Vakioaika asetettiin selkeyden ja muistisyiden takia".

Tuon tämän päivän ottelun alkamisajaksi on tosiaan kyllä ilmoitettu kello 24.00. Kumma juttu.... :confused:
 

spoked B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Da Bears, Arsu
No ovathan nuo pelit toki parantuneet viimekaudesta, jolloin Vancouverin pelejä tuntui olevan kerran viikossa.

Kysyin viime kesänä Canal+ työntekijöiltä onko Canal mahdollisesti liittämässä ESPN kanaviinsa, ja yksi heistä sanoi keskustelua siitä olleen. Hän ei kuitenkaan tuntunut tietävän asiasta sen enempää, joten mitään varmuutta en asiasta saanut.

Olen itsekin hämmästelly tätä uutta sunnuntain käytäntöä näyttää peli äänitettynä ilman oheisohjelmaa. Tässähän alkaa olla kohta ikävä Barryä.
Muuten ESPN kommentaattoreista sanottakoon, että Melrose (vaikka itseraukkaus miehessä hieman ärsyttääkin) on paras. Pangiä katsoessa tulen merisairaaksi hänen heilumisensa ja yli-innokkuuden takia. Twist ja Jones tuovat oman lisänsä vasta lopettaina pelaajina.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti tom byron
Tuntuu siltä, etä samat jengit on aina ruudussa ja nimenomaan ne jengit joissa pelaa ruotsalaisia useampi kuin yksi!
Sharkseja ei ole nähty vuoteen (jolloin oli niiden viime kauden ainoa esiintyminen, Torontoa vastaan) vaikka joukkueessa pelaa kaksi svedupetteriä ja kaksi suomalaista. Tästä suivaantuneena lähetinkin internetin välityksellä heille tulisisältöisen viestin tuossa pari päivää sitten.
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
CANAL + ZAP

Miten se toimii??
Näkyy kanavien joukossa, mutta ikinä en ole ohjelmaa sieltä saanut näkymään...
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Re: CANAL + ZAP

Viestin lähetti vza
Miten se toimii??
Näkyy kanavien joukossa, mutta ikinä en ole ohjelmaa sieltä saanut näkymään...

Sieltä tuleekin ohjelmaa vain, kun niin on ilmoitettu eli esim. lauantaisin Valioliigakierroksen aikana.
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Joo niin mä sen ymmärsinkin... No ehkä ton hockeyn kanssa onnistuu paremmin. Pitää kulemma vielä painaa OK näppäintä, kun kanava on jo valittu. Pitääkö paikkansa?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti vza
Joo niin mä sen ymmärsinkin... No ehkä ton hockeyn kanssa onnistuu paremmin. Pitää kulemma vielä painaa OK näppäintä, kun kanava on jo valittu. Pitääkö paikkansa?
Ei ainakaan minulla. Se on ihan normaali kanava (kuten Canal+, Canal+ Gold ja Canal+ Blue). Ohjelmaa tulee ihan kuin miltä tahansa muultakin kanavalta, tosin vain Valioliiga-matsien aikana. Ei se ole mikään digitaalitekniikan läpimurto - yksi tavallinen kanava lisää vain :)

Milloin ne NHL Zap matsit alkoikaan ilmestymään?
 

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
Viestin lähetti theLock

Milloin ne NHL Zap matsit alkoikaan ilmestymään?

Ensi lauantaina aloittaavat Colorado-Detroit pelillä. Siitä sitten lähtee.

Siltä Zapilta ei tosiaan tule mitään muuta kuin ne pari urheilulähetystä, muun ajan se näyttää pelkkää mustaa ruutua eikä mitään Canal+-logoa kuten muut canalin kanavat silloin kun ei varsinaista lähetystä ole. Hieman hämäävää, mutta ei auta kuin uskoa että kun kiekko tippuu jäähän niin kuvakin on olemassa...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Siis onko tämä Zap nyt ihan oma kanava vai mitä? Olin siinä uskossa että nämä Zap-pelit tulee normaaleilta Canal+ kanavilta mutta kantavat vaan jostain markkinointisyystä tuota Zap-nimeä...
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Zap on oma kanava, joka näkyy digitaalisen Canalin tilaajilla. Isäukolla sellanen löytyy ja kuulemma jalista sieltä on ainakin näkyny. Eiköhän lätkätkin näy.
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Viestin lähetti tom byron
Ihmetyttää toi canalin toiminta! Esim. tänään 30.12 luvataan ohjelmalehdessä suoraa lähetystä joka alkaisi klo. 24.00. Valitettavasti ottelu (was-car) alkaa jo klo. 22.00

Canalin txttveessä luki että kyseinen ottelu oli jenkeissä siirtynyt alkavaksi pari h ennen, mun mielestä jonkun leffan voisi jättää kesken laittaa matsit suorana..
 

McSorley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & LA Kings
Zap

Tierättekö muuten että noissa Zap otteluissa on alkuperäinen englanninkielinen selostus, eli ei Linkkua.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Zap

Viestin lähetti McSorley
Tierättekö muuten että noissa Zap otteluissa on alkuperäinen englanninkielinen selostus, eli ei Linkkua.

Mielestäni siellä vielä Linkku selostaa noissa Zappi peleissäkin. Linkkuhan pääasiaksi selostaa NHL:ä
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pistää vihaksi koko Zappi. Ensi hurmoksen koettuani huomasin kanavan näkyvän VAIN Digitalin tilaajille! Onko tosiaan näin, että lautasella saa 3 peliä viikossa ja vielä lauantaina alkuillasta hyvän ottelun? Yritin kysellä tätä vielä Canalilta, joka ei tapansa mukaan aio vastata...:mad:
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kertokaa nyt joku viisas että saako ton Zapin näkymään HTV:n kaapeliverkossa...
 

Miquel

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
ZAP ei näy HTV:n verkossa, vaan pitää olla digitaaliversio, jota ei tällä hetkellä saa kuin lautaspaketilla. Canalin digiversion piti alun perin olla saatavissa HTV:lta digiboksilla, mutta C+ olikin päättänyt keskittyä lautasasiakkaisiinsa, eikä digiversiota nähdä kaapelissa ainakaan vuoteen. Tämä selvisi minulle, kun olin vaihtamassa nykyistä perusboksiani digiboksiin, vaihdos jäi sitten tekemättä, kun kuulin ettei Canal sillä näykään.

Minua ärsyttää suuresti tuo päätös sunnuntain matsien vakioajoista. Taitaapa jäädä matsit suurelta osin katsomatta, kun tulos on jo katsoessa todennäköisesti selvillä. Kaikki siis joukolla kirjoittamaan Canalille palautetta suorien lähetysten palauttamisesta, luulisi sen jotain vaikuttavan, jos tarpeeksi moni asiasta kommentoi.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
löytäiskö joku taas ne seuraavat kymmenen matsia mitkä kanaalilta näkyy. ja laittas tänne.

thankyouverymutch.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Torstai 3 Tammikuu kl 04:00
EDMONTON - NY RANGERS
NHL

Sunnuntai 6 Tammikuu kl 22:00
COLUMBUS - NASHVILLE
NHL
Selostaja Pentti Lindegren.

Torstai 10 Tammikuu kl 02:30
DETROIT - VANCOUVER
NHL
Suora lähetys, selostaja Pentti Lindegren.

Sunnuntai 13 Tammikuu kl 02:35
TORONTO - MONTREAL
NHL
Suora lähetys.

Torstai 17 Tammikuu kl 02:30
FLORIDA - CHIGACO
NHL
Suora lähetys.

Sunnuntai 20 Tammikuu kl 02:00
TORONTO - PHILADELPHIA
NHL
Suora lähetys.

Torstai 24 Tammikuu kl 02:00
NY RANGERS - BOSTON
NHL
Suora lähetys.

Sunnuntai 27 Tammikuu kl 22:00
WASHINGTON - BUFFALO
NHL

Torstai 31 Tammikuu kl 02:00
NY RANGERS - NY ISLANDERS
NHL
Suora lähetys.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Eli siis kaikki ZAP-pelit ovat suoria ja tulevat alkuperäisillä selostuksilla, näin sanoi Linkku yön matsin yhteydessä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Daespoo
Eli siis kaikki ZAP-pelit ovat suoria ja tulevat alkuperäisillä selostuksilla, näin sanoi Linkku yön matsin yhteydessä.

Näin on. Tämä on tietenkin Digital-tilaajille yksi hailea, koska Canal Digitalin tilaajat saavat joka tapauksessa audiovalikosta tanskankielisellä ääniraidalla alkuperäiset NHL-selostukset. Futismatseissa toki tämä on uutta.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti mission16W

Futismatseissa toki tämä on uutta.

Valitettavasti Zapilla ei saa valita selostuskieltä. Itse kuuntelisin paljon mieluummin Innasen selostusta jalkapallossa kuin brittiselostajia, jotka ovat kuullun perusteella tavattoman tylsiä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Taannoisessa Liverpool-Bolton matsissa Innanen taisi mainita että paskaa on tullut miehen futisselostuksista.

Ihme sinänsä, mielestäni kaveri on tosi asiallinen selostaja sekä lätkä- että futispuolella ja helposti yksi parhaista suomalaisista selostajista yleensä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Viestin lähetti Miquel
Minua ärsyttää suuresti tuo päätös sunnuntain matsien vakioajoista. Taitaapa jäädä matsit suurelta osin katsomatta, kun tulos on jo katsoessa todennäköisesti selvillä. Kaikki siis joukolla kirjoittamaan Canalille palautetta suorien lähetysten palauttamisesta, luulisi sen jotain vaikuttavan, jos tarpeeksi moni asiasta kommentoi.

Minä ainakin olen jo kantanut korteni kekoon, toivon todella että ottelut siirretään alkamaan niiden oikeaan alkamisaikaan.

Kun pelit alkaa aina klo 22 niin ne päättyvät joskus 0.45 ja maanantai-herätys on entistäkin tuskaisempi.
Aikaisemmin kun pelit tulivat klo 20 tai 21 (ok, joskus ne alkoi myös klo 22) alkaen sai vielä ihan hyvät yöunet ennen työpäivää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös